PanBanBan Marcin 185 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 w Długa droga maila z Sello do Klienta Dodałem nową transakcję ręcznie do Sello i mam ustawione wysyłanie wiadomości automatycznych po każdej operacji w Sello. Sello wystawia maile od razu i od razu je wysyła. Zaraz po wysłaniu przechodzą do zakładki wysłane. Problem w tym że klient otrzymuje tego maila po około pół godziny od wysłania z Sello. To samo tyczy się dowolnych maili wysyłanych z Sello. Konto mam chyba ustawione prawidłowo bo wiadomości docierają do klienta tylko, że trwa to długo. Konto firmowe mam na gmail.com, a konto klienta założyłem sobie na interia.pl jeśli ma to jakieś znaczenie. Wiadomości wysyłane z konta na konto przez dowolny program pocztowy (a nie Sello) wychodzą / przychodzą błyskawicznie. Ktoś mógłby powiedzieć że pół godziny to niewiele ale to jest mail a nie list zwykły wysłany przez Pocztę Polską Maile mają wysyłać się i odbierać natychmiast Proszę o wyjaśnienie co jest nie tak? Gdzie szukać przyczyny – czy to wina Sello? Może ktoś się spotkał z takim problemem?? A może nikt nie zwrócił na to uwagi ?? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 159 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 w Długa droga maila z Sello do Klienta To nie powinno tak działać. Zacznij od sprawdzenia poprzez logowanie http czy wiadomość trafia na serwer interii od razu czy po tym opóźnieniu. Nie jest czasem tak, że sprawdzasz to w Sello i masz ustawione odbieranie wiadomości co pół godziny? Bo wysyłanie jak ustawisz na automat to wychodzą zaraz po utworzeniu a odbieranie musisz zdefiniować co jaki czas mają się odbierać. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 w Długa droga maila z Sello do Klienta Nie jest czasem tak, że sprawdzasz to w Sello i masz ustawione odbieranie wiadomości co pół godziny? Bo wysyłanie jak ustawisz na automat to wychodzą zaraz po utworzeniu a odbieranie musisz zdefiniować co jaki czas mają się odbierać. Nie mam w ogóle zdefiniowanego odbierania bo tego momentu jeszcze nie doszedłem Po prostu dałem wyślij nową wiadomość i klikłem w Sello wyślij/odbierz wszystko. Na dole pokazało się wysyłanie 1 wiadomości i potem wiadomość przeszła do zakładki Wysłane. A na koncie klienta, które założyłem sobie na próbę pojawiła się po około pół godziny wg daty odbioru wiadomości. Korzystałem z programu pocztowego i miał ustawione na bieżąco odbieranie poczty z tego konta. Wiem, że z kontem i programem pocztowym wszystko w porządku bo wiadomości wysyłane nie przez Sello przechodzą błyskawicznie. Zacznij od sprawdzenia poprzez logowanie http czy wiadomość trafia na serwer interii od razu czy po tym opóźnieniu. Dzięki za nakierowanie jak to sprawdzić. Będę drążył temat i posprawdzam dokładnie czasy odbioru i wysyłania. Przejrzę też wszystkie ustawienia poczty i odpiszę. A czy firewall/antywirus mógłby opóźniać wysyłanie wiadomości z Sello? Mam Comodo i Avast? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 w Długa droga maila z Sello do Klienta Jeśli wiadomość została przez Sello wysłana to dalej jej dostarczaniem zajmuje się serwer nadawczy/odbiorczy. Sello raczej nie ma tu nic "do powiedzenia" - w końcu wiadomość już wyszła z Sello. Cytuj Link to postu
psuja82 0 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 w Długa droga maila z Sello do Klienta Na tym forum zawsze znajdzie się coś co pomorze. Miałem to samo i już poszło dalaej Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.