Skocz do zawartości

[nowa funkcjonalność] Możliwość odpowiedzi na danego maila z dowolnego maila + jedna skrzynka dla wszystkich wiadomości

Polecane posty

W kliencie poczty mocno przydałby się 2 rzeczy:

 

1/

Zasadniczo funkcja, że widzimy na wzajem wszystkie skrzynki mailowe (wszystkich pracowników) jest w pracy grupowej bardzo pożądana i chwała za to, że Nexowy klient poczty to realizuje.

W powyższym układzie mogę daną wiadomość z dowolnej skrzynki np. odczytać ale i na nią odpowiedzieć np. w zastępstwie za danego pracownika.

Odpowiadając jednak na daną wiadomość e-mail, wysłaną np. na skrzynkę kolegi mogę odpowiedzieć tylko i wyłącznie z jego skrzynki (z jego adresu mailowego).

Takie podejście niestety nie zawsze będzie właściwe bo najchętniej np. na czas urlopu pracownika chciałbym przejąć całą konwersację i wysyłać odpowiedź z mojej skrzynki.

Mówiąc krótko chciałbym mieć możliwość decydowania z której skrzynki odpowiadam (najlepiej w danym mailu w formie listy wyboru w polu: "Od:").

Wówczas oczywiscie powinien załadować się mój podpis wiadomości, oraz element po wysłaniu powinien znaleźć się w moich elementach wysłane.

Jest na to szansa?

 

2/

Jako zarządzający chciałbym mieć wgląd do wszystkich maili od klientów w 1 folderze w ramach 1 listy.

W tej chwili mam dostęp do poszczególnych skrzynek ale przeklikiwanie ich przy kilkunasta pracownikach jest co najmniej męczące. 

Rozwiązaniem byłoby stworzenie nowej skrzynki, która by agregowała wszystkie wiadomości w jednym miejscu (na 1 liscie).

Teoretycznie mozna byłoby coś takiego zrobić regułami ale nie widze tam funkcji kopiowania a jedynie przeniesienie wiadomosci.

Ewentualnie jakimś rozwiazaniem byłyby powiadomienia o przychodzących mailach gdybyście Państwo je oprogramowali w ten sposób (jako opcja do regulacji gdzieś w ustawieniach), że powiadomienia dostaje do wszsytkich maili otrzymanych na wszsytkie skrzynki (których jestem użytkownikiem) oraz dodatkowo była możliwość aby te powiadomienia nie kasowaly się samoczynnie po 2 czy 3 sekundach tylko ten dymek wisiał do zmaknięcia aż user kliknie zamknij [x].

Oczywiscie powiadomienie powinno umożlwiiac otwarcie danej wiadomości (hiperlink)

Jest szansa?

 

 

 

  

Link to postu

1). Zastanawialiśmy się nad wprowadzeniem tego typu opcji, ale okazało się, że wprowadzenie jej napotkało multum problemów technicznych. Niestety na razie takiej funkcjonalności nie będzie i nie jest planowane wznowienie prac nad nią.

 

2) Jeżeli chodzi o jedną listę to jest to praktycznie niewykonalne (zwłaszcza przy IMAP-ie). Możemy się zastanowić nad wprowadzeniem dymków, choć i to jest kwestią raczej dalszej przyszłości, ze względu na to iż przed wprowadzeniem tego typu komunikatów musielibyśmy stworzyć "krzyżyki" w tychże dymkach. Tak, że z tym pomysłem już lepiej, ale nadal nie jest to rozwiązanie na którąkolwiek z bliżej planowanych wersji.

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
Dnia 21.10.2016 at 14:05, Mateusz Włudyka napisał:

2) Jeżeli chodzi o jedną listę to jest to praktycznie niewykonalne (zwłaszcza przy IMAP-ie).

 

Nie rozumiem. Przecież IMAP to tylko sposób komunikacji z serwerem pocztowym i nie ma żadnego wpływu na to, jak klient pocztowy prezentuje maile.

Skoro wiadomości są bazie danych, wystarczy je tylko odpowiednio wyświetlić.

Teoretycznie, mogą więc istnieć specjalne widoki w module Poczta, który spłaszczą listę do odebranych ze wszystkich kont: Wszystkie wiadomości odebrane, Wszystkie wiadomości wysłane, itd.

Link to postu

Problem wynika z tego, jak tworzone są nowe wiadomości i automatycznie zapisywane szkice. Przy IMAP-ie szkice zapisywane są także na serwerze. Zmieniając konto, musimy sprawdzać Szkice z poprzedniego i nowego konta oraz ewentualnie usuwać ze starego i tworzyć na nowym. Jeżeli ze zmianą konta trafimy właśnie w moment zapisu szkicu to zaczyna się problem. Do tego jeszcze dochodzą problemy techniczne z listą wiadomości ze wszystkich kont... Ogólnie jest to sprawa do wykonania, ale nie jest to tak proste i szybkie, jakby się mogło wydawać na pierwszy rzut oka.

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
Dnia 21.11.2016 at 15:15, Mateusz Włudyka napisał:

Problem wynika z tego, jak tworzone są nowe wiadomości i automatycznie zapisywane szkice. Przy IMAP-ie szkice zapisywane są także na serwerze. Zmieniając konto, musimy sprawdzać Szkice z poprzedniego i nowego konta oraz ewentualnie usuwać ze starego i tworzyć na nowym. Jeżeli ze zmianą konta trafimy właśnie w moment zapisu szkicu to zaczyna się problem.

 

To jestem w stanie zrozumieć, że są pewne trudności, na pokonanie których potrzebna nieco więcej czasu.

Nie mniej skoro w Thunderbirdzie się udało, to Wam z czasem pewnie też ;)

 

Dnia 21.11.2016 at 15:15, Mateusz Włudyka napisał:

Do tego jeszcze dochodzą problemy techniczne z listą wiadomości ze wszystkich kont...

 

"Problemy techniczne" w sensie potencjalne problemy wydajnościowe?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...