Skocz do zawartości

Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili.

Polecane posty

Niestety ciągle nie możemy powtórzyć błędu z tematu. W związku z tym proszę was o pomoc. Może dzięki temu uda się znaleźć błąd. Najważniejsze pytanie: Czy komuś ten błąd kiedyś występował i przestał. Tzn. czy "sam się naprawił"?

Na razie znamy następujące fakty. Jeśli któreś stwierdzenie jest nieprawdziwe, to proszę o zwrócenie uwagi:

1. Nie pobierają się tylko i wyłącznie maile wysłane przez Allegro. Z pozostałymi nie ma problemu.

2. Błąd występuje także, jeśli ręcznie każemy Sello odebrać wiadomości poprzez kliknięcie Wyślij/Odbierz->Wiadomości pocztowe->Odbierz (bez wysyłania!).

3. Hosting, na którym jest konto nie ma znaczenia.

 

Dodatkowo dobrze by było wiedzieć następujące rzeczy:

1. Czy błąd występuje na świeżej bazie danych. Żeby to sprawdzić, trzeba stworzyć w Sello nową bazę (wystarczy nawet demo) i skonfigurować w niej konto pocztowe w taki sam sposób, jak na starej bazie. Nie trzeba konfigurować odbierania aukcji, transakcji itd. Tylko pocztę.

2. Czy błąd występuje w Sello po zainstalowaniu go na innym komputerze i podpięciu się z niego do istniejącej bazy danych.

3. Czy pomaga wyłączenie zapory Windows?

4. Czy do łączenia się z internetem jest wykorzystywany jakiś serwer proxy?

5. Czy komputer działa w sieci lokalnej, czy jest podłączony bezpośrednio do internetu?

 

Im więcej osób odpowie na te pytania, tym będzie łatwiej znaleźć błąd.

Link to postu

Z hostingiem chodziło o serwer e-mail (gmail, o2, itd.).

Dość ważne jest to sprawdzenie, czy e-maile odbierają się też na czystej bazie.

A, i jeszcze prosiłbym was o podanie wersji Windows oraz MS SQL Server. Ktoś kiedyś pisał, że używa Windows 7 i SQL Server 2005. Chciałbym wiedzieć, czy inni używają tego samego, czy to też nie ma znaczenia.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Nie zakładałem nowej bazy dodawałem pocztę zmieniałem na allegro adres pocztowy i tak w kółko

 

Pozy prosił aby sprawdzić:

1. Czy błąd występuje na świeżej bazie danych. Żeby to sprawdzić, trzeba stworzyć w Sello nową bazę (wystarczy nawet demo) i skonfigurować w niej konto pocztowe w taki sam sposób, jak na starej bazie. Nie trzeba konfigurować odbierania aukcji, transakcji itd. Tylko pocztę.

 

a Twoja odpowiedź poniżej  ???

 

Po utworzeniu:

Błąd również występuje na nowej bazie

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Spreparujemy plik DLL do podmiany, który będzie miał dokładne logowanie co się dzieje w kodzie aby to sprawdzić. Niestety w tej chwili nie wiem kiedy to nastąpi bo musimy realizować założony plan do nowej wersji. W każdym bądź razie plik podeślemy mailowo, być może w przyszłym tygodniu.

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...