pozy 4 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Niestety ciągle nie możemy powtórzyć błędu z tematu. W związku z tym proszę was o pomoc. Może dzięki temu uda się znaleźć błąd. Najważniejsze pytanie: Czy komuś ten błąd kiedyś występował i przestał. Tzn. czy "sam się naprawił"? Na razie znamy następujące fakty. Jeśli któreś stwierdzenie jest nieprawdziwe, to proszę o zwrócenie uwagi: 1. Nie pobierają się tylko i wyłącznie maile wysłane przez Allegro. Z pozostałymi nie ma problemu. 2. Błąd występuje także, jeśli ręcznie każemy Sello odebrać wiadomości poprzez kliknięcie Wyślij/Odbierz->Wiadomości pocztowe->Odbierz (bez wysyłania!). 3. Hosting, na którym jest konto nie ma znaczenia. Dodatkowo dobrze by było wiedzieć następujące rzeczy: 1. Czy błąd występuje na świeżej bazie danych. Żeby to sprawdzić, trzeba stworzyć w Sello nową bazę (wystarczy nawet demo) i skonfigurować w niej konto pocztowe w taki sam sposób, jak na starej bazie. Nie trzeba konfigurować odbierania aukcji, transakcji itd. Tylko pocztę. 2. Czy błąd występuje w Sello po zainstalowaniu go na innym komputerze i podpięciu się z niego do istniejącej bazy danych. 3. Czy pomaga wyłączenie zapory Windows? 4. Czy do łączenia się z internetem jest wykorzystywany jakiś serwer proxy? 5. Czy komputer działa w sieci lokalnej, czy jest podłączony bezpośrednio do internetu? Im więcej osób odpowie na te pytania, tym będzie łatwiej znaleźć błąd. Cytuj Link to postu
klamek87 0 Napisano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. 1. dokładnie 2. dokładnie 3. tego nie wiem, o jaki hosting pytacie 1. sprawdzę i dam znać 2. sprawdzę 3. nie pomaga 4. nie jest wykorzystywane 5. podłączony jest bezpośrednio do internetu (do routera, nie wiem czy routerem nazywacie siec lokalna czy nie) Cytuj Link to postu
bkw87 0 Napisano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. 1. Tak, tylko z allegro, prywatne pobierają się 2. Tak 3. Generalnie chyba nie, ponieważ każdy ma inny (nie wiem czy dobrze zrozumiałem;) ) 1.Sprawdzę jak kolega wyżej:) 2.Błąd również niestety występuje. 3. Nie pomaga 4. Nie jest 5. W sieci lokalnej Cytuj Link to postu
pozy 4 Napisano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Z hostingiem chodziło o serwer e-mail (gmail, o2, itd.). Dość ważne jest to sprawdzenie, czy e-maile odbierają się też na czystej bazie. A, i jeszcze prosiłbym was o podanie wersji Windows oraz MS SQL Server. Ktoś kiedyś pisał, że używa Windows 7 i SQL Server 2005. Chciałbym wiedzieć, czy inni używają tego samego, czy to też nie ma znaczenia. Cytuj Link to postu
Andrzejw 1 Napisano 7 Maja 2012 Udostępnij Napisano 7 Maja 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. 1. Tylko z allegro się nie pobierają 2. Błąd występuje i przy ręcznym pobieraniu 3. rubikon.pl 1. nie wiem 2. tak 3. nie pomaga 4. nie 5. sieć UPC lokalna Windows 7 MS SQL Server 2008 Cytuj Link to postu
Andrzejw 1 Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. 1. Tylko z allegro się nie pobierają 2. Błąd występuje i przy ręcznym pobieraniu 3. rubikon.pl 1. nie wiem 2. tak 3. nie pomaga 4. nie 5. sieć UPC lokalna Windows 7 MS SQL Server 2008 Po utworzeniu: Błąd również występuje na nowej bazie Cytuj Link to postu
qweert 0 Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Czy zamierzacie wogole coś z tym zrobić , bo cały czas problem nie ustąpił. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Oczywiście, zamierzamy błąd poprawić. W tym celu zadajemy pytania, które pomagają przybliżyć źródło tego problemu. Niestety u nas nie jesteśmy w stanie go powtórzyć więc to jest szukanie problemu trochę po omacku. Cytuj Link to postu
Andrzejw 1 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Mogę nagrać na płytkę archiwum i wysłać Proszę o info czy takie rozwiązanie pomoże ?? Zmieniałem pocztę. Korzystam z rubikon.pl - nie działa o2.pl - nie działa interia.pl - nie działa Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. jeżeli zmieniałeś pocztę, zakładałeś nową bazę i dalej to samo to jedynie co się nasuwa to coś nie tak z samym oprogramowaniem na komputerze, więc pozostaje Ci jeszcze zainstalowanie wszystkiego od nowa. Cytuj Link to postu
Andrzejw 1 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Nie zakładałem nowej bazy dodawałem pocztę zmieniałem na allegro adres pocztowy i tak w kółko Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Nie zakładałem nowej bazy dodawałem pocztę zmieniałem na allegro adres pocztowy i tak w kółko Pozy prosił aby sprawdzić: 1. Czy błąd występuje na świeżej bazie danych. Żeby to sprawdzić, trzeba stworzyć w Sello nową bazę (wystarczy nawet demo) i skonfigurować w niej konto pocztowe w taki sam sposób, jak na starej bazie. Nie trzeba konfigurować odbierania aukcji, transakcji itd. Tylko pocztę. a Twoja odpowiedź poniżej Po utworzeniu: Błąd również występuje na nowej bazie Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Czy komputery na których było sprawdzane występowanie problemu znajdują się w tej samej sieci? Prosiłbym o sprawdzenie pobierania maili ale na komputerze w innej sieci. Próby powtórzenia tego problemu na kilku naszych komputerach niestety się nie powiodły. Cytuj Link to postu
Andrzejw 1 Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Po zainstalowaniu wersji 1.10.0 przy próbie pobierania wiadomości występuje następujący błąd Parsowanie wiadomości.: (null) (0x80040E21) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Spreparujemy plik DLL do podmiany, który będzie miał dokładne logowanie co się dzieje w kodzie aby to sprawdzić. Niestety w tej chwili nie wiem kiedy to nastąpi bo musimy realizować założony plan do nowej wersji. W każdym bądź razie plik podeślemy mailowo, być może w przyszłym tygodniu. Cytuj Link to postu
doktor10 0 Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Prosze o pomoc z bledem dotyczacym parsowania wiadomosci Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 w Błąd null/IDispatch error #3105 przy odbieraniu emaili. Błąd ten jeszcze nie zdiagnozowaliśmy do końca stąd w tej chwili nie mamy na niego gotowego rozwiązania. Są szanse aby jeszcze w wersji 1.11 pojawiła się poprawka tego problemu. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.