Tomasz Ochniowski 16 Napisano 6 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2021 w Moje produkty wersja 1.68 Po aktualizacji do 1.68 moduł moje produkty daje taki komunikat ( co poszło nie tak?): Niestety… nie można przejść do tej strony Nie można odnaleźć adresu IP serwera witryny konto.chmura.insert.pl. Spróbuj wykonać: Sprawdzanie połączenia Sprawdzanie ustawień serwera proxy, zapory i systemu DNS. Uruchamianie diagnostyki sieci systemu Windows ERR_NAME_NOT_RESOLVED Ukryj szczegóły Sprawdź połączenie internetowe Sprawdź kable sieciowe, modem i routery. Sprawdź ustawienia DNS. Nie możemy załadować strony. Skontaktuj się z organizacją, jeśli nie masz pewności, co to znaczy. Zezwól przeglądarce Microsoft Edge na dostęp do sieci, używając ustawień zapory lub programu antywirusowego. Jeśli jest już wymieniony jako program, który może uzyskać dostęp do sieci, spróbuj usunąć go z listy i dodać ponownie. Jeśli używasz serwera proxy: Sprawdź ustawienia serwera proxy. Być może trzeba będzie zapytać w organizacji, czy serwer proxy działa. Jeśli uważasz, serwer proxy nie powinien być używany, przejdź do Ustawienia > System > Otwórz ustawienia serwera proxy komputera Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 6 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2021 w Moje produkty wersja 1.68 To znany problem, ma zostać poprawiony w najbliższym HF1. 2 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 8 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2021 w Moje produkty wersja 1.68 W dniu 6.11.2021 o 11:03, Daniel Kozłowski napisał: To znany problem, ma zostać poprawiony w najbliższym HF1. Dziękuję bardzo za odpowiedź! 1 Link to postu
Polecane posty