Skocz do zawartości

Moje produkty wersja 1.68

Polecane posty

Po aktualizacji do 1.68 moduł moje produkty daje taki komunikat ( co poszło nie tak?):

Niestety… nie można przejść do tej strony

Nie można odnaleźć adresu IP serwera witryny konto.chmura.insert.pl.

ERR_NAME_NOT_RESOLVED
Ukryj szczegóły
Sprawdź połączenie internetowe
Sprawdź kable sieciowe, modem i routery.
Sprawdź ustawienia DNS. Nie możemy załadować strony.
Skontaktuj się z organizacją, jeśli nie masz pewności, co to znaczy.
Zezwól przeglądarce Microsoft Edge na dostęp do sieci, używając ustawień zapory lub programu antywirusowego.
Jeśli jest już wymieniony jako program, który może uzyskać dostęp do sieci, spróbuj usunąć go z listy i dodać ponownie.
Jeśli używasz serwera proxy:
Sprawdź ustawienia serwera proxy. Być może trzeba będzie zapytać w organizacji, czy serwer proxy działa. Jeśli uważasz, serwer proxy nie powinien być używany, przejdź do Ustawienia > System > Otwórz ustawienia serwera proxy komputera
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...