Grzegorz Żarczyński 0 Napisano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik (edytowane) Cześć, mam Nexo od paru dni wcześniej GT, program uniemożliwia zapisanie nowego klienta gdyż: twierdzi, że Suwałki nie są w podlaskim występuje już takie imię i nazwisko w bazie To w Polsce może być tylko jeden Jan Kowalski...? Ma ktoś pomysł na rozwiązanie? Edytowane 6 Stycznia 2022 przez Grzegorz Żarczyński Link to postu
Andrzej Kubik 1 099 Napisano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik Ojej, ale Pan pokręcił! Dwa komunikaty i oba mówią co innego niż Pan tu przedstawia. W dniu 6.01.2022 o 20:17, Grzegorz Żarczyński napisał: twierdzi, że Suwałki nie są w podlaskim Gdzie Pan tam wyczytał cokolwiek o Suwałkach? 😲 Program twierdzi że województwo podlaskie nie należy do Polski, proszę przeczytać jeszcze raz: Wygląda na to że w Pańskim Subiekcie podlaskie nie ma przypisanego państwa albo ma przypisane inne państwo. Proszę pokazać zrzut słownika województw. W dniu 6.01.2022 o 20:17, Grzegorz Żarczyński napisał: występuje już takie imię i nazwisko w bazie To w Polsce może być tylko jeden Jan Kowalski...? Ma ktoś pomysł na rozwiązanie? Może być wielu, bo program nie uważa tego za błąd i nie blokuje zapisu z tego powodu. To jest tylko ostrzeżenie (wykrzyknik a nie krzyżyk), proszę spojrzeć: Błąd jest jeden i dotyczy województwa. Jak Pan go poprawi to na 99,9% będzie OK. Link to postu
Grzegorz Żarczyński 0 Napisano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik Problem zapisu pojawia się w momencie wpisania imienia i nazwiska. Jak usunę przedstawiciela w kartotece CRM to zapis jest możliwy. Nie ma informacji o województwie. Usunę cały podmiot i wprowadzę na nowo, może coś pomoże. Link to postu
Grzegorz Żarczyński 0 Napisano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik Nie pomogło usunięcie i wprowadzenie. Help Link to postu
Grzegorz Żarczyński 0 Napisano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik Sytuacja dotyczy każdego klienta z listy, gdzie chcę dopisać PH (przedstawiciela). Brak możliwości zapisu oraz komunikat o błędnym województwie. Link to postu
Grzegorz Żarczyński 0 Napisano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 338 Napisano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik Proszę zerknąć do Konfiguracja -> Szablony klientów -> Domyślny szablon osoby. Jakie tam wybrane jest województwo i państwo? Link to postu
Grzegorz Żarczyński 0 Napisano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik Link to postu
Grzegorz Żarczyński 0 Napisano 6 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2022 w NEXO PRO Problem z zapisem danych - nowa firma i pracownik (edytowane) Spróbowałem jako Szef i zapis okazał się możliwy. Zmieniłem w użytkownik, moje konto, rolę na administrator i działa. Edytowane 6 Stycznia 2022 przez Grzegorz Żarczyński Link to postu
Polecane posty