Krystian Koryciak 8 Napisano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Serwer RPC jest niedostępny. Witam Mamy problem u jednego z klientów. Wystąpił błąd przy aktualizowaniu towaru w Sello: Synchronizowanie towaru Sello: Aktualizacja towaru: Pobieranie towaru z zewnętrznego systemu: Serwer RPC jest niedostępny. (0x800706BA) Chyba pierwszy raz widzę ten błąd w sello. Zdarzało się, go widywać przy problemach z połączeniem sfery ale to inna sprawa. Pytanie co może być przyczyną i jak temu zaradzić. Sello v 1.39.1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2022 w Serwer RPC jest niedostępny. Sam błąd mówi o tym, że proces (serwer), z którym nawiązywane jest połączenie z Sello przestał odpowiadać/zniknął/nie jest dostępny. W praktyce oznacza to, że serwer, którym w tym przypadku jest Subiekt nieoczekiwanie się zamknął. Najczęściej ten błąd występuje właśnie przy połączeniach sferycznych, z takiego też korzysta Sello. Coś zatem spowodowało zamknięcie się Subiekta podczas wykonywania synchronizacji i kolejne zlecone zadania nie mogą się już do niego dobić. Trzeba by zerknąć na pierwszy błąd w raporcie tego typu, czego dotyczy, czy da się go powtórzyć np synchronizując jeden konkretny towar. Być może coś z tym towarem jest nie tak i jego odczyt powoduje nieoczekiwany wyjątek w Subiekcie. RPC - to skrót od Remote Procedure Call, czyli mechanizm zdalnego wywoływania procedur w innym procesie. Sfera korzysta z tego właśnie mechanizmu. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.