Skocz do zawartości

Problem z podpisaniem jpk

Polecane posty

Witam

Wygenerowałem plik jpk, zatwierdziłem i kliknąłem wysyłka elektroniczna, a następnie eksport. Wszystko po kolei zgodnie z instrukcją. Natomiast, gdy próbuję go podpisać poprzez ePUAP, wyskakuje mi komunikat, że "Plik nie spełnia wymagań. Dołącz prawidłowy plik". Próbowałem kilkakrotnie i za każdym razem komunikat jest ten sam. W czym może być problem?

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to postu
W dniu 18.02.2022 o 07:33, Grzegorz Kowalski napisał:

Witam

Wygenerowałem plik jpk, zatwierdziłem i kliknąłem wysyłka elektroniczna, a następnie eksport. Wszystko po kolei zgodnie z instrukcją. Natomiast, gdy próbuję go podpisać poprzez ePUAP, wyskakuje mi komunikat, że "Plik nie spełnia wymagań. Dołącz prawidłowy plik". Próbowałem kilkakrotnie i za każdym razem komunikat jest ten sam. W czym może być problem?

Pozdrawiam

Grzegorz

W oknie, w którym klika Pan na eksportuj, w punkcie 2 są dwa linki. Proszę użyć tego drugiego albo tego: https://moj.gov.pl/praca-i-biznes/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/usluga-online/signer/upload

 

W dniu 19.02.2022 o 13:01, Michał Tomaszewski napisał:

Program Klient JPK (mf.gov.pl) pokazuje że Rachmistrz generuje błędny dokument JPK.

Program ten spodziewa się pliku JPK, a nie jego metadanych - to nie ma prawa działać. Proszę wyeksportować plik JPK z programu i spróbować ponownie.

Link to postu
13 godzin temu, Jacek Izydorczyk napisał:
W dniu 18.02.2022 o 07:33, Grzegorz Kowalski napisał:

Witam

Wygenerowałem plik jpk, zatwierdziłem i kliknąłem wysyłka elektroniczna, a następnie eksport. Wszystko po kolei zgodnie z instrukcją. Natomiast, gdy próbuję go podpisać poprzez ePUAP, wyskakuje mi komunikat, że "Plik nie spełnia wymagań. Dołącz prawidłowy plik". Próbowałem kilkakrotnie i za każdym razem komunikat jest ten sam. W czym może być problem?

Pozdrawiam

Grzegorz

W oknie, w którym klika Pan na eksportuj, w punkcie 2 są dwa linki. Proszę użyć tego drugiego albo tego: https://moj.gov.pl/praca-i-biznes/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/usluga-online/signer/upload

 

W dniu 19.02.2022 o 13:01, Michał Tomaszewski napisał:

Program Klient JPK (mf.gov.pl) pokazuje że Rachmistrz generuje błędny dokument JPK.

Program ten spodziewa się pliku JPK, a nie jego metadanych - to nie ma prawa działać. Proszę wyeksportować plik JPK z programu i spróbować ponownie.

Bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi!

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...