Grzegorz Kowalski 0 Napisano 18 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2022 w Problem z podpisaniem jpk Witam Wygenerowałem plik jpk, zatwierdziłem i kliknąłem wysyłka elektroniczna, a następnie eksport. Wszystko po kolei zgodnie z instrukcją. Natomiast, gdy próbuję go podpisać poprzez ePUAP, wyskakuje mi komunikat, że "Plik nie spełnia wymagań. Dołącz prawidłowy plik". Próbowałem kilkakrotnie i za każdym razem komunikat jest ten sam. W czym może być problem? Pozdrawiam Grzegorz Link to postu
Michał Tomaszewski 0 Napisano 19 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2022 w Problem z podpisaniem jpk Mam to samo w Rachmistrzu GT 1.70 SP1 HF1 (1.7011.11.5256) Program Klient JPK (mf.gov.pl) pokazuje że Rachmistrz generuje błędny dokument JPK. dla każdej firmy pokazuje to samo. JPK generowany jest właściwą wersją (2) Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 20 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2022 w Problem z podpisaniem jpk W dniu 18.02.2022 o 07:33, Grzegorz Kowalski napisał: Witam Wygenerowałem plik jpk, zatwierdziłem i kliknąłem wysyłka elektroniczna, a następnie eksport. Wszystko po kolei zgodnie z instrukcją. Natomiast, gdy próbuję go podpisać poprzez ePUAP, wyskakuje mi komunikat, że "Plik nie spełnia wymagań. Dołącz prawidłowy plik". Próbowałem kilkakrotnie i za każdym razem komunikat jest ten sam. W czym może być problem? Pozdrawiam Grzegorz W oknie, w którym klika Pan na eksportuj, w punkcie 2 są dwa linki. Proszę użyć tego drugiego albo tego: https://moj.gov.pl/praca-i-biznes/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/usluga-online/signer/upload W dniu 19.02.2022 o 13:01, Michał Tomaszewski napisał: Program Klient JPK (mf.gov.pl) pokazuje że Rachmistrz generuje błędny dokument JPK. Program ten spodziewa się pliku JPK, a nie jego metadanych - to nie ma prawa działać. Proszę wyeksportować plik JPK z programu i spróbować ponownie. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 21 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2022 w Problem z podpisaniem jpk 13 godzin temu, Jacek Izydorczyk napisał: W dniu 18.02.2022 o 07:33, Grzegorz Kowalski napisał: Witam Wygenerowałem plik jpk, zatwierdziłem i kliknąłem wysyłka elektroniczna, a następnie eksport. Wszystko po kolei zgodnie z instrukcją. Natomiast, gdy próbuję go podpisać poprzez ePUAP, wyskakuje mi komunikat, że "Plik nie spełnia wymagań. Dołącz prawidłowy plik". Próbowałem kilkakrotnie i za każdym razem komunikat jest ten sam. W czym może być problem? Pozdrawiam Grzegorz W oknie, w którym klika Pan na eksportuj, w punkcie 2 są dwa linki. Proszę użyć tego drugiego albo tego: https://moj.gov.pl/praca-i-biznes/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/usluga-online/signer/upload W dniu 19.02.2022 o 13:01, Michał Tomaszewski napisał: Program Klient JPK (mf.gov.pl) pokazuje że Rachmistrz generuje błędny dokument JPK. Program ten spodziewa się pliku JPK, a nie jego metadanych - to nie ma prawa działać. Proszę wyeksportować plik JPK z programu i spróbować ponownie. Bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi! Link to postu
Michał Tomaszewski 0 Napisano 24 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2022 w Problem z podpisaniem jpk Bardzo dziękuję panie Jacku. Link to postu
Polecane posty