Skocz do zawartości

[Sprint2] Brak uprawnień do dostępu do kontrolera usług na komputerze[..]Ta operacja może wymagać innych uprawnień.

Polecane posty

Dzień dobry,

po instalacji Subiekta w najnowszej wersji byłam zmuszona zaktualizować Sprint 2 do wersji 2.04 SP8, ale po tej aktualizacji nie mogę się połączyć z serwerem synchronizacji na drugim stanowisku. Dostaje poniższy komunikat. Co może powodować taki błąd? Pierwsze stanowisko (inny komputer) działa bezproblemowo.

Brak uprawnień do dostępu do kontrolera usług na komputerze desktop-dq2ccm1. 
Błąd: Nie można otworzyć Menedżera sterowania usługami na komputerze 
'desktop-dq2ccm1'. Ta operacja może wymagać innych uprawnień.

 

Edytowane przez Magdalena Szwałek
Link to postu

Proszę w pierwszej kolejności uruchomić aplikację Zarządzanie jako administrator.

Jeżeli samo uruchomienie aplikacji nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to proszę przesłać zrzut ekranu z ustawień Administracja – Synchronizacja – Adres usługi.

image.thumb.png.a44fc1591374370a15427d0d27319527.png

Proszę również o informację, czy funkcjonalność wcześniej była obsługiwana, czy może jest to pierwsza próba uruchomienia.  Być może wcześniej wszystko było skonfigurowane lokalnie, a teraz próbują łączyć się Państwo zdalnie i stąd problem?

  • Lubię to 1
Link to postu

Dzień dobry Panie Przemysławie,

ok ma Pan racje, przez pomyłkę probowałam wykonać synchronizacje na drugim komputerze (tam, gdzie jest tylko aplikacja sprzedaży).

Ale dzisiaj pojawił się nowy problem (wczoraj wykonałam synchronizacje z poprawnego komputera, tam gdzie jest baza danych) i zadziałało. Ale dzisiaj próbując dokładnie tak samo, nie udaje się uruchomić serwera synchronizacji. Błąd, jaki się pojawia:

Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż Serwer komunikacji na komputerze desktop-dq2ccm1 na porcie 1025.

Logowanie do systemu Subiekt nexo
Błąd logowania

Na screenie z adresu usługi wszystko jest tak samo jak u Pana, oprócz portu który u mnie to 1025. Ustawienie portu na domyślny 10504 nie rozwiązuje problemu.

Link to postu

Dzień dobry,

w pierwszej kolejności proszę sprawdzić, czy hasło szefa podane w module Administracja – Synchronizacja – System handlowy jest poprawne.

image.png.18097e9ea919520646879ba3b37efb6e.png

W drugiej kolejności proszę sprawdzić, kto jest wybrany w zadaniu synchronizacji jako "Zlecający", a jeśli jest tam szef, to hasło logowania jest pobierane z parametrów z pierwszego kroku. Jeśli jest tam wybrany inny użytkownik – niebędący szefem – to należy tutaj wpisać poprawne hasło.

image.thumb.png.0d45f2cf9b69e6f98e1a459b0e1bab29.png

  • Lubię to 1
Link to postu

Proszę podesłać przez formularz kontaktowy log synchronizacji - najlepiej po wykonaniu nieudanej próby synchronizacji. Tutaj znajdzie Pani informację, gdzie odnaleźć log:

Wysyłając dane przez formularz kontaktowy proszę wybrać opcję kontynuując korespondencję z InsERT (posiadam numer zgłoszenia) i jako Nr zgłoszenia wpisać INS-599393.

Jeśli chodzi o problem z tworzeniem nowego sklepu, to spowodowany on jest tym, że posiada Pani uruchomioną usługę synchronizacji w pierwotnym sklepie, a kreator próbuje ją uruchomić na tym tworzonym. Aby utworzyć nowy sklep, trzeba najpierw uruchomić zarządzanie dla tej pierwotnej bazy i wyłączyć usługę synchronizacji.

Link to postu

Proszę sprawdzić, czy na stanowisku, na którym uruchamiana jest usługa (czyli to, które jest wskazane w Zarządzanie - Administracja - Synchronizacja - Adres usługi) w katalogu:
C:\Users\<uzytkownik>\AppData\Local\Insert\Deployments\Nexo
jest katalog z nazwą podmiotu nexo.

Jeśli nie ma, to trzeba na tym stanowisku uruchomić przynajmniej raz Subiekta.

Jeśli jest, to na tym stanowisku proszę uruchomić Program serwisowy, następnie wybrać górne menu Narzędzia - Usuń binaria ze stacji roboczej, następnie uruchomić Subiekta nexo na tym stanowisku raz jeszcze.

2s.png

Link to postu

AD1. tak, były tam 3 foldery z nazwa podmiotu + ciągiem znaków na końcu.

AD2. po wykonaniu tych operacji foldery zniknęły stamtąd, po uruchomieniu NEXO jeden znów się pojawił;

natomiast błąd występuję nadal identyczny;

 

edit:
idąc krok po kroku, usuwając binarna dostaje gdy probuje uruchomić serwer synchronizacji inny błąd:
"Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji — zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu."

Edytowane przez Magdalena Szwałek
Link to postu

Co dziwne i ew mozecie zmienic w jakims przyszlym update:

 

- generalnie wyglada na to ze powodem bledu bylo to, ze haslo szefa bylo puste. ale co dziwne, bylo puste od samego poczatku jak mam Subiekta i jeszcze przedwczoraj udawalo sie synchronizowac bez problemow nawet na tej samej wersji Sprinta z SP8.

- w momencie gdy podawalam nieprawidlowe haslo szefa w aplikacji zarzadzania Sprint, komunikat jest inny i jasno wskazuje na problem z haslem; "Nie udało się zalogować na konto użytkownika Szef"

- sugeruje zeby tresc komunikatu o bledzie byla inna i wkazywala na problem z haslem;

Link to postu
27 minut temu, Magdalena Szwałek napisał:

- w momencie gdy podawalam nieprawidlowe haslo szefa w aplikacji zarzadzania Sprint, komunikat jest inny i jasno wskazuje na problem z haslem; "Nie udało się zalogować na konto użytkownika Szef"

- sugeruje zeby tresc komunikatu o bledzie byla inna i wkazywala na problem z haslem;

Zapisaliśmy sugestię :)

  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...