Media-Home Dariusz Klój 9 Napisano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem (edytowane) Witam serdecznie mamy problem z aktualizacją Sello z wersji 1.41.1 do dzisiejszej wersji 1.42 poniżej zrzuty ekranu z próby instalacji systemy wszędzie Windows 7 profesional system sprzedażowy Subiekt GT w wersji 1.71 SP1 jest dostęp do internetu na serwerze jaki może być problem ?? Edytowane 23 Czerwca 2022 przez Media-Home Dariusz Klój Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 1 Napisano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem Sello 1.42 wymaga do poprawnej pracy Subiekta nexo 41 Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 1 Napisano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem tylko czy to oznacza że na gt już nie popracujemy ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem 11 minut temu, Dariusz Pawlak napisał: tylko czy to oznacza że na gt już nie popracujemy ? "Nie, to znaczy tak, to znaczy nie" Oczywiście na Subiekcie GT normalnie Sello działa, tyczy się to tylko użytkowników Subiekta nexo, gdzie jest wymagana kompatybilność obu programów. 26 minut temu, Media-Home Dariusz Klój napisał: mamy problem z aktualizacją Sello z wersji 1.41.1 do dzisiejszej wersji 1.42 Wygląda na to, że instalator Windows ma problem z weryfikacją podpisu cyfrowego, co może oznaczać, że system nie jest aktualizowany - zwłaszcza jeśli chodzi o certyfikaty zabezpieczeń. Zweryfikujemy czy problem występuje także u nas na Windows 7 i czy da radę go obejść. Proszę pamiętać, że Windows 7 nie ma już wsparcia firmy Microsoft od roku 2020. Może to oznaczać również, że nadeszła chwila aby wykluczyć ten system z tych na których można uruchomić Sello. Prosiłbym też o sprawdzenie, czy da radę zainstalować nowego Subiekta 1.72, gdy już będzie dostępny do pobrania (w najbliższym czasie). Cytuj Link to postu
Sebastian Olszowski 11 Napisano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem Ja nie mogę zaktualizować bazy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem 14 godzin temu, Sebastian Olszowski napisał: Ja nie mogę zaktualizować bazy. Czy aktualizacja wykonywana jest na komputerze pełniącym rolę serwera? Czy jest wystarczająca ilość miejsca na dysku (minimum tyle ile zajmuje baza Sello). Cytuj Link to postu
Sebastian Olszowski 11 Napisano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem Tak i tak. Dodatkowo kilka dni temu znacznie odchudziłem bazę. Cytuj Link to postu
Media-Home Dariusz Klój 9 Napisano 24 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem (edytowane) Panie Bartoszu prześledziłem forum i już taki sam problem pojawił się przy wersji 1.30.5 takie same informacje wyskakiwały o podpisie cyfrowym zakończonym błędem link: wtedy Pan przesłał inny plik instalacyjny i poszło, może jednak to jest jakaś wskazówka, wymiana wszystkich systemów w firmie na Win10 jest obecnie niemożliwa ze względu choćby na inne używane oprogramowania w firmie działające jedynie na max wersji Win7 oraz na wciąż rosnące koszty utrzymania firmy więc żadne dodatkowe inwestycje obecnie nie są wskazane, a zmiany w wersji 1.42 są istotne i potrzebne (umieszczanie dokumentów sprzedaży w transakcjach Allegro) Edytowane 24 Czerwca 2022 przez Media-Home Dariusz Klój Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem A instalacja tego pliku się powiedzie? https://gt.insertcdn.pl/sello/Sello_1_42_0.exe Cytuj Link to postu
Sebastian Olszowski 11 Napisano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem U mnie instalacja przechodzi poprawnie w każdym z plików. Problem pojawia się przy konieczności aktualizacji bazy, która kończy się błędem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem 11 minut temu, Sebastian Olszowski napisał: Problem pojawia się przy konieczności aktualizacji bazy, która kończy się błędem. Rozumiem, ale to są dwa odrębne problemy. Instalacja na Windows 7 powinna się udać z linku podesłanego w moim poprzednim poście (sprawdziliśmy). Problem z tworzeniem kopii zapasowej może wynikać natomiast z różnych przyczyn i nie jest związany bezpośrednio z wersją 1.42. Proszę wrócić do poprzedniej wersji Sello i wykonać archiwizację bazy. Starszą wersję można pobrać stąd: http://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/Sello/ Wtedy gdy wystąpi problem z tworzeniem kopii zapasowej podczas aktualizacji będzie można kontynuować (jeśli tego samego dnia była wykonywana kopia zapasowa). Cytuj Link to postu
Media-Home Dariusz Klój 9 Napisano 24 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 w Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem Godzinę temu, Bartosz Rosa napisał: A instalacja tego pliku się powiedzie? https://gt.insertcdn.pl/sello/Sello_1_42_0.exe Ekstra, za pomocą powyższego instalatora na wszystkich komputerach zainstalowała się wersja 1.42 prawidłowo DZIĘKUJĘ Panie Bartoszu ! :) 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.