Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANO] Implementacja funkcji "Przekaż wiadomość pracownikowi"

Polecane posty

Chciałbym zorganizować pracę grupową w firmie jeśli chodzi o klient poczty, tzn. sposób przekazywania wiadomości miedzy skrzynkami.

Posiadamy klasyczną strukturę skrzynek, tzn.  skrzynkę ogólną typu: info@ oraz personalne typu: imie.nazwisko@..

 

Stali klienci piszą na skrzynki personalne i tutaj problemów nie widzę.

 

Znaczna cześć klientów (szczególnie nowi) piszę na skrzynkę ogólną firmy tzn. info@ 

Taką wiadomość należy przekazać do realizacji konkretnemu pracownikowi, dokonujemy tego za pomocą funkcji pod PPM o nazwie Przekaz (CTR+L) niestety użycie tej funkcji powoduje ze przy pozniejszym odpowiadaniu na tą przekazaną wiadomość domyślnie podpowiada nam się wysyłka na adres, z którego otrzymaliśmy wiadomość czyli w tym konkretnym przypadki info@. Optymalnie byłoby aby mimo przekazania wiadomości zachowywany był pierwotny nadawca dzieki czemu przy odpowiedzi podpowiadany był włąśnie jego adres e-mail.

 

Pytanie 1

Czy jest szansa na dodanie nowej funkcji Przekaż zachowującej oryginalnego adresata?

(Zakodowanie tego również pod jakimś skrótem klawiaturowym do szybkiej obsługi)

 

Pytanie 2

Znalazłem funkcje pod PPM w Wiadomość funkcje o nazwie Przekaż bezpośrednio. 

Jak jest rożnica w takim razie miedzy tą funkcją a "Przekaż" dostępną pod Ctr+L ?

 

Pytanie 3

Chęć pracy grupowej i przekazwanie wiadomości z skrzynki na skrzynkę będzie powodować troche niepotrzebne powiększanie bazy danych tym bardziej, że otrzymujemy duzo maili z ciezkimi załacznikami np. 10MB. Przyadłaoby się abyście Państwo to jakoś ogarneli bo przy tysiącach maili ta duplikacja będzie już robić różnice i to bardzo. Rozwiązaniem byłoby przenoszenie wiadomości miedzy skrzynkami ale z tego co mi odpowiedziano już na tym forum nie jest to możliwe.

Przychodzi mi do głowy aby do funkcji przekaż (zachowując pierwotnego nadawcę) dodać jednoczesne wykonywanie funkcji usuń (po upewnieniu się że odebrano tą wiadomość na skrzynce docelowej - oczywiście zakładam przekazywanie wiadomosci tylko w obreie  skrzynek dodanych w Ge)

 

Powyższe obsłużyłoby kawałek procesu który jakoś trzeba zorganizować jeśli mamy sprawnie pracować w grupie...

No chyba, że macie Państwo inny sposób aby zorganizować pracę grupową, przekazywanie wiadomości miedzy skrzynkami?

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
17 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Pytanie 1

Czy jest szansa na dodanie nowej funkcji Przekaż zachowującej oryginalnego adresata?

(Zakodowanie tego również pod jakimś skrótem klawiaturowym do szybkiej obsługi)

 

Nie planujemy takiej funkcjonalności na najbliższe wersje.

 

17 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Pytanie 3

Chęć pracy grupowej i przekazwanie wiadomości z skrzynki na skrzynkę będzie powodować troche niepotrzebne powiększanie bazy danych tym bardziej, że otrzymujemy duzo maili z ciezkimi załacznikami np. 10MB. Przyadłaoby się abyście Państwo to jakoś ogarneli bo przy tysiącach maili ta duplikacja będzie już robić różnice i to bardzo. Rozwiązaniem byłoby przenoszenie wiadomości miedzy skrzynkami ale z tego co mi odpowiedziano już na tym forum nie jest to możliwe.

Przychodzi mi do głowy aby do funkcji przekaż (zachowując pierwotnego nadawcę) dodać jednoczesne wykonywanie funkcji usuń (po upewnieniu się że odebrano tą wiadomość na skrzynce docelowej - oczywiście zakładam przekazywanie wiadomosci tylko w obreie  skrzynek dodanych w Ge)

 

Powyższe obsłużyłoby kawałek procesu który jakoś trzeba zorganizować jeśli mamy sprawnie pracować w grupie...

No chyba, że macie Państwo inny sposób aby zorganizować pracę grupową, przekazywanie wiadomości miedzy skrzynkami?

 

Natomiast z obydwoma problemami można sobie poradzić korzystając z reguł wiadomości - choć wymaga to posiadania wersji nexo PRO i utworzenia własnej czynności. Czynność ta mogłaby przekazywać wiadomość pod wybrany adres e-mail (określony np. w parametrze czynności), uzupełniając pole "odpowiedz do" adresem nadawcy, o ile pole to nie zostało już przez nadawcę określone. Można tutaj przekazać oryginalną treść, bez opakowywania jej w cytat. Dzięki temu, gdy pracownik - do którego została przekazana w ten sposób wiadomość - wybierze opcję "Odpowiedz", to w polu odbiorcy ustawi się odpowiedni adres, a treść nie będzie opakowana dwukrotnie w cytat. Po utworzeniu opisanej wyżej czynności, można utworzyć regułę wiadomości pocztowych przypisaną do konta ogólnego. Reguła taka mogłaby być wywoływana ręcznie (Menu "Narzędzia", opcja "Zastosuj reguły do wiadomości") na wybranych wiadomościach, a nawet automatycznie, jeśli uda się określić odpowiednie kryteria. Ponadto, w regule można określić dodatkowe czynności, m.in. opcję Usuń albo Przenieś do folderu. To rozwiązałoby również kwestię opisaną przez w pytaniu 3.

 

17 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Pytanie 2

Znalazłem funkcje pod PPM w Wiadomość funkcje o nazwie Przekaż bezpośrednio. 

Jak jest rożnica w takim razie miedzy tą funkcją a "Przekaż" dostępną pod Ctr+L ?

 

Zasadniczo mamy dwa sposoby przekazywania: bezpośrednio (czyli treść oryginalnie przekazywanej wiadomości w treści nowego maila), albo jako załącznik do nowego maila. W nexo jest tak: Przekaż to funkcja podstawowa ze skrótem Ctrl+L działająca wg ustawienia określonego parametrach klienta poczty (parametr klienta poczty -> znacznik "Przekazuj wiadomości bezpośrednio" - czyli po wybraniu Przekaż - albo mamy przekazywaną wiadomość w treści, albo w załączniku - jak ustawił sobie użytkownik). Ale ponieważ czasami może być potrzebny wyłom od reguły, dlatego dodatkowo są dostępne opcje "Przekaż bezpośrednio" i "Przekaż jako załącznik".
 

Link to postu
6 godzin temu, Mateusz Włudyka napisał:

Natomiast z obydwoma problemami można sobie poradzić korzystając z reguł wiadomości - choć wymaga to posiadania wersji nexo PRO i utworzenia własnej czynności. Czynność ta mogłaby przekazywać wiadomość pod wybrany adres e-mail (określony np. w parametrze czynności), uzupełniając pole "odpowiedz do" adresem nadawcy, o ile pole to nie zostało już przez nadawcę określone. Można tutaj przekazać oryginalną treść, bez opakowywania jej w cytat. Dzięki temu, gdy pracownik - do którego została przekazana w ten sposób wiadomość - wybierze opcję "Odpowiedz", to w polu odbiorcy ustawi się odpowiedni adres, a treść nie będzie opakowana dwukrotnie w cytat. Po utworzeniu opisanej wyżej czynności, można utworzyć regułę wiadomości pocztowych przypisaną do konta ogólnego. Reguła taka mogłaby być wywoływana ręcznie (Menu "Narzędzia", opcja "Zastosuj reguły do wiadomości") na wybranych wiadomościach, a nawet automatycznie, jeśli uda się określić odpowiednie kryteria. Ponadto, w regule można określić dodatkowe czynności, m.in. opcję Usuń albo Przenieś do folderu. To rozwiązałoby również kwestię opisaną przez w pytaniu 3.

 

Ustawiłem regułę (patrz printscreen). Nawet nieźle to działa.

Nadal nie wiem jednak jak ustawić aby pole "odpowiedz do" uzupełnić adresem nadawcy (tak jak Pan sugeruje w powyższym wątku)?

 

Czy mogę prosić o dodanie jakiegoś skrótu do funkcji "Zastosuj reguły do wiadomości"?

A jeszcze lepiej skrót do konkretnych reguł...

Wówczas obsługa tego procesu byłaby faktycznie prosta i ergonomiczna.

 

reg.png

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
Dnia 14.11.2016 at 20:11, Użytkownik GT/NEXO napisał:

[...]

Ustawiłem regułę (patrz printscreen). Nawet nieźle to działa.

Nadal nie wiem jednak jak ustawić aby pole "odpowiedz do" uzupełnić adresem nadawcy (tak jak Pan sugeruje w powyższym wątku)?

[...]

 

Obecnie nie ma zaimplementowanej czynności, której Pan potrzebuje i jak napisano wcześniej trzeba ją stworzyć we własnym zakresie (dlatego wymagana jest wersja PRO). Natomiast do wersji wiosennej postaramy się dodać czynność "Przekaż wiadomość pracownikowi", która będzie podobna do "Przekaż wiadomość dalej", z następującymi różnicami:

1. Adres nadawcy zostanie wpisany w pole "Odpowiedz do" przekazywanej wiadomości. 

2. Treść pierwotnej wiadomości, bez względu na ustawienia w definicji konta nie będzie cytowana, tylko zawsze przeklejana 1:1 do przekazywanej wiadomości. Po to, aby odpowiadając klientowi nie było podwójnego cytowania.

 

 

Dnia 14.11.2016 at 20:11, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Czy mogę prosić o dodanie jakiegoś skrótu do funkcji "Zastosuj reguły do wiadomości"?

A jeszcze lepiej skrót do konkretnych reguł...

 

Jasne. W wersji wiosennej dodamy skrót Ctrl+Q do "Zastosuj reguły do wiadomości".

Do konkretnych reguł - nie dodamy, nie jest to banalne ;-)

Link to postu

Dziękuję bardzo za przychylne spojrzenie na poruszane kwestię.

Zaproponowane przez Pana rozwiązania (nowa czynność + skrót) są satysfakcjonujące.

 

Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia.

W ramach Pytania 3 Pan Mateusz napisał, że wiadomości przekazane (przesłane dalej) można usuwać jako np. ostatnia czynność reguły.

Z racji, że klienci potrafią wysłać nam zdjęcia nawet w .bmp na nasz ogólny mail info@ to też chcielibyśmy przekazując je na skrzynkę pracowniczą, jednocześnie je usuwać z info@ (aby baza tak nie puchła).

Dodałem czynność usuwania do reguły ale ona usuwa jedynie z skrzynki odbiorczej, pozostaje jeszcze kopia w skrzynce wysłane (i jak domyślam się ona zajmuje również miejsce?).

Czy możecie również dodać czynność (albo jakoś inaczej to ogarnąć) aby jednocześnie usuwało również zawartość z elementy wysłane?

Oczywiście można tez to robić od czasu do czasu zbiorczo - to też jakieś rozwiązanie.

   

Link to postu

W opisywanej przez Pana sytuacji nexo jest tak sprytne, że wie iż we wszystkich tych e-mailach (odebrany od klienta, wysłany/forwardowany do pracownika, odebrany w skrzynce pracownika) jest taki sam załącznik i nie zapisuje go 3 razy w bazie danych, ale tylko raz, a w/w wiadomości wiedzą, że mają go "podpiętego". A zatem w scenariuszu, który Pan opisał nie nastąpi "puchnięcie" bazy danych.

Jeśli chodzi o automatyczne usuwanie forwardowanego maila, to obecnie nie ma takiej możliwości. Ale postaramy się i tutaj dodać usprawnienie w przyszłości ;).

Link to postu
21 godzin temu, Marek Pyznarski napisał:

W opisywanej przez Pana sytuacji nexo jest tak sprytne, że wie iż we wszystkich tych e-mailach (odebrany od klienta, wysłany/forwardowany do pracownika, odebrany w skrzynce pracownika) jest taki sam załącznik i nie zapisuje go 3 razy w bazie danych, ale tylko raz, a w/w wiadomości wiedzą, że mają go "podpiętego". A zatem w scenariuszu, który Pan opisał nie nastąpi "puchnięcie" bazy danych.

Jeśli chodzi o automatyczne usuwanie forwardowanego maila, to obecnie nie ma takiej możliwości. Ale postaramy się i tutaj dodać usprawnienie w przyszłości ;).

To super, że tak to zadziała.

 

Jeszcze w ramach mojej wrodzonej ciekawości - jak dodać samodzielnie czynność, posiadając Nexo PRO?

Czy jest to zadanie dla serwisanta czy przewidziane, że może je wykonać samodzielnie użytkownik?

 

Dziękuję.

 

Link to postu

Dziękujemy za implementację w/w wnioskowanej funkcji.
Działa i to bardzo dobrze w połączeniu z skrótem CTR+Q do szybkiego przekazywania wiadomości (za pomocą wcześniej zdefiniowanych reguł).

 

Do pełni szczęścia brakuje 2 usprawnień:

 

1. nie działa na przekazanej wiadomości CTRL+J czyli wywołanie okna konwersacji (aby sprawdzić komu przekazaliśmy temat - jakiemu pracownikowi)

 

2. nie nadaje się automatycznie status, że dokonano przekazania wiadomości (w formie tej niebieskiej strzałki).
Wiem, że można automatycznie oznaczyć za pomocą flagi lub gwiazdki taką wiadomość ale status automatycznie nadawany jest pewniejszy (bo używamy obecnie gwiazdek i można samemu zamieszać w wyniku nieuwagi) i bardziej naturalny, w końcu dokonaliśmy przekazania dalej tej wiadomości. Można się zastanowić ewentualnie czy ten rodzaj "przekazania wiadomości do pracownika" nie zaznaczyć w statusie jakoś innym kolorem czy też inną ikonką, np. <-> (niż jest to w przypadku zwykłego "przekaż dalej")

 

Panie Igorze, czy byłaby szansa na powyższe?

Z góry dzięki.

 

Link to postu


Wiadomości nie są widoczne w oknie konwersacji, ponieważ nie są powiązane z wiadomością 'pierwotną'. Jest to zabieg celowy, ponieważ, tak jak Pan napisał, można automatycznie oznaczyć wiadomość flagą. W definicji samej flagi można ją wyłączyć z funkcji szybkiego nadawania, dzięki czemu ryzyko przypadkowego jej użycia jest znikome. Chcemy jednak uniknąć sytuacji, kiedy pracownik patrząc na skrzynkę główną ignoruje wiadomość, ponieważ ma ona już status przekazano dalej. Uważamy, że lepsze byłoby oznaczanie tej wiadomości odpowiednim statusem dopiero jak docelowy pracownik na nią odpowie, ale tego niestety nie da się zrealizować, ponieważ odpowiedź idzie z innej skrzynki pocztowej.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Panie Igorze, 

 

Dwa nowe tematy związane z ulepszeniem funkcji przekazywania wiadomości między pracownikami za pomocą reguł stosowanych do wiadomości.

 

1.  W tej chwili w definicji reguły koniecznie trzeba określić kierunek dla jakiego działa dana reguła, ma to w przypadku reguł dot. przekierowywania do pracownika (wywoływanych ręcznie i świadomie - a nie z automatu) negatywną implikację polegającą na tym, że trzeba zdefiniować oddzielny pakiet reguł dla kierunku wysłane oraz oddzielny dla kierunku odebrane.

 

Wbudowaliśmy sobie (definiując reguły) maksymalną elastyczność polegającą na tym, że z każdej skrzynki można przekierować daną wiadomość do każdej innej skrzynki.

Proszę zauważyć, że już przy 10 skrzynkach mailowych mamy 9 reguł. Konieczność określania kierunku implikuje, że musi być ich aż 18!
Przy większych podmiotach (tak naprawdę ilościach skrzynek w firmach) będzie to jeszcze bardziej problematyczne. 

Tu nawet nie chodzi o długość listy z regułami (ilość reguł) ale w zasadzie konieczność bycia bardzo uważnym i każdorazowo wyboru danej reguły w zależności od kierunku...

 

Czy możecie dobudować w okienku gdzie się definiuje regułę opcję, aby dana reguła "reagowała" dla obu kierunków?

To by rozwiązało problem jednoznacznie.

 

2. To zdecydowanie mniej istotne niż sprawa z pkt. 1 ale byłoby super-hiper gdyby można było wywołać okienko z regułami (CTRL+Q) nie tylko na liście wiadomości ale również gdy daną wiadomość już kliknąłem i mam otwartą (naturalna sprawa - otwieram, czytam czego sprawa dotyczy i ewentualnie przekierowuje jak trzeba).

 

Jest szansa, na kiedy?

 

Link to postu
Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎10 at 13:26, Igor Bernakiewicz napisał:


Wiadomości nie są widoczne w oknie konwersacji, ponieważ nie są powiązane z wiadomością 'pierwotną'. Jest to zabieg celowy, ponieważ, tak jak Pan napisał, można automatycznie oznaczyć wiadomość flagą.

 

Oznaczenie wiadomości flagą, nic nie mówi o tym komu przekazaliśmy wiadomość a to przecież kluczowa informacja (no chyba, że bawilibyśmy się w kolorki flag).

Pewnie można ręcznie wyszukać taką wiadomość w WYSŁANE i tam podejrzeć komu przekazaliśmy dany temat ale to zdecydowanie mniej wygodne niż CTRL+J oraz dodatkowo taki sposób wyszukiwania naraża nas na błędy bo wyszukując w WYSŁANE po np. temacie może się okazać, że jest wiele wiadomości z tym samym tematem (przykładowo).

 

PYTANIE 1

Mając na uwadze powyższe, może jednak pochylicie się Państwo jeszcze nad udostepnieniem CTRL+J dla wiadomości przekazanych pracownikowi?

Naprawdę nie widzę w tym rozwiązaniu wad, raczej same zalety, również spójność działania z tym jak to działa już obecnie dla innych przekazanych wiadomości.

 

Cytat

Chcemy jednak uniknąć sytuacji, kiedy pracownik patrząc na skrzynkę główną ignoruje wiadomość, ponieważ ma ona już status przekazano dalej. Uważamy, że lepsze byłoby oznaczanie tej wiadomości odpowiednim statusem dopiero jak docelowy pracownik na nią odpowie, ale tego niestety nie da się zrealizować, ponieważ odpowiedź idzie z innej skrzynki pocztowej.

 

To jest oczywiście kwestia przyjętej konwencji i tu można podyskutować.  Uważam, że zasadniczo możliwe są dwa scenariusze:  

 

1. Scedowanie wiadomości (przekazanie pracownikowi) uwalnia Przekazującego od "odpowiedzialności" bo dalszymi losami zajmuje się inny pracownik, tzn. Przyjmujący wiadomość. Przekazana wiadomość w skrzynce Przyjmującego w kolumnie Status będzie miała puste pole (tzn. nie będzie miała żadnego statusu) wiec widział będzie on, ze musi się nią zająć. Oczywiście w tym modelu Przekazujący wiadomość powinien widzieć status, że dana wiadomość została przekazana pracownikowi (tak jak pisałem np. ikonka <->). 

 

2. Możliwy jest też model, o którym Pan pisze i który jak Pan wspomina nie jest możliwy do implementacji. Wiadomość do czasu odpowiedzi klientowi przez Przyjmującego nie dostaje statusu ani po stronie Przyjmującego ani po stronie Przekazującego. W tym modelu de fakto za odpowiedz odpowiedzialne są dwie osoby które "czuwają" nad odpowiedzią.

 

Czysto koncepcyjnie (teoretycznie) model 2 jest bezpieczniejszy ale szczerze powiedziawszy w życiu codziennym bardziej praktycznym byłby model 1.

W końcu dokonuje świadomego przekierowania, przestaje zajmować się sprawą i od momentu przekazania pilotuje ją Przyjmujący zatem nie ma powodu abym w Statusie nie miał żadnej informacji. Oczywiscie można to robić flagami ale używamy ich do innych zastosowań (to raz) oraz nie widzę powodu by wikłać półśrodki gdy mamy ku temu odpowiedni znacznik (kolumna status).

 

Reasumując uważam, że w kolumnie status Przekazującego powinien pojawić się stosowny status np. <-> jednoznacznie informujący, że temat scedował za pomocą funkcji przekaż pracownikowi.

Naturalnie żaden status nie powinien nadać się po stronie Przyjmującego (oczywiście do czasu aż odpowie faktycznie klientowi)

 

PYTANIE 2

Tu też może dałoby radę to jeszcze przemyśleć i jednak dołożyć ten status?

 

 

Dziękujęmy :-)

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
23 godziny temu, Użytkownik GT/NEXO napisał:

1.  W tej chwili w definicji reguły koniecznie trzeba określić kierunek dla jakiego działa dana reguła, ma to w przypadku reguł dot. przekierowywania do pracownika (wywoływanych ręcznie i świadomie - a nie z automatu) negatywną implikację polegającą na tym, że trzeba zdefiniować oddzielny pakiet reguł dla kierunku wysłane oraz oddzielny dla kierunku odebrane.

 

Czy możecie dobudować w okienku gdzie się definiuje regułę opcję, aby dana reguła "reagowała" dla obu kierunków?

To by rozwiązało problem jednoznacznie.

 

Pochylimy się nad tym do wersji 17, ale nie obiecuję, że to się uda. Obecnie mamy terminarz mocno napięty.

 

Cytat

2. To zdecydowanie mniej istotne niż sprawa z pkt. 1 ale byłoby super-hiper gdyby można było wywołać okienko z regułami (CTRL+Q) nie tylko na liście wiadomości ale również gdy daną wiadomość już kliknąłem i mam otwartą (naturalna sprawa - otwieram, czytam czego sprawa dotyczy i ewentualnie przekierowuje jak trzeba).

 

Jest szansa, na kiedy?

 

 

To co mniej istotne, będzie zdecydowanie trudniejsze. Nie ma możliwości obsłużenia w ten sposób wszystkich reguł. Sporo reguł wymaga zablokowania obiektu, a nie możemy go zablokować jeśli wiadomość jest otwarta, co spowoduje, że reguła się nie wykona. W tym przypadku niestety użytkownicy raczej do nas kierowaliby swoje uwagi, że reguły się nie wykonują :)  Jednak pomyślimy nad tym aby Panu udostępnić taką funkcjonalność [Priv].

Link to postu
Dnia 9.05.2017 at 18:30, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Do pełni szczęścia brakuje 2 usprawnień:

 

1. nie działa na przekazanej wiadomości CTRL+J czyli wywołanie okna konwersacji (aby sprawdzić komu przekazaliśmy temat - jakiemu pracownikowi)

 

Zrobimy do wersji 17.

 

Dnia 9.05.2017 at 18:30, Użytkownik GT/NEXO napisał:

2. nie nadaje się automatycznie status, że dokonano przekazania wiadomości (w formie tej niebieskiej strzałki).
Wiem, że można automatycznie oznaczyć za pomocą flagi lub gwiazdki taką wiadomość ale status automatycznie nadawany jest pewniejszy (bo używamy obecnie gwiazdek i można samemu zamieszać w wyniku nieuwagi) i bardziej naturalny, w końcu dokonaliśmy przekazania dalej tej wiadomości. Można się zastanowić ewentualnie czy ten rodzaj "przekazania wiadomości do pracownika" nie zaznaczyć w statusie jakoś innym kolorem czy też inną ikonką, np. <-> (niż jest to w przypadku zwykłego "przekaż dalej")

 

Postaramy się zrobic do 17 ale raczej to będzie taki sam status przekazania jak przy zwykłym przekaż

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎23 at 12:17, Igor Bernakiewicz napisał:

 

Pochylimy się nad tym do wersji 17, ale nie obiecuję, że to się uda. Obecnie mamy terminarz mocno napięty.

 

Rozumiem. Tak czy siak dziękuję z góry.

 

Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎23 at 12:17, Igor Bernakiewicz napisał:

 

To co mniej istotne, będzie zdecydowanie trudniejsze. Nie ma możliwości obsłużenia w ten sposób wszystkich reguł. Sporo reguł wymaga zablokowania obiektu, a nie możemy go zablokować jeśli wiadomość jest otwarta, co spowoduje, że reguła się nie wykona. W tym przypadku niestety użytkownicy raczej do nas kierowaliby swoje uwagi, że reguły się nie wykonują :)  Jednak pomyślimy nad tym aby Panu udostępnić taką funkcjonalność [Priv].

 

Dziękuję.

Link to postu
Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎25 at 13:57, Igor Bernakiewicz napisał:

 

Zrobimy do wersji 17.

 

Funkcji, jeszcze nie ma a ja już się cieszę :-)

 

Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎25 at 13:57, Igor Bernakiewicz napisał:

 

 

Postaramy się zrobic do 17 ale raczej to będzie taki sam status przekazania jak przy zwykłym przekaż

Jak będzie taki sam status (w sensie ta sama ikonka) to też OK.

Jeśli dałoby jednak radę dać inny kolor ikonki to wydaje się, że byłoby to jeszcze czytelniejsze bo wprost z listy widziałbym, że przekazałem ale do pracownika.

 

Link to postu
  • 1 rok później...

Reasumując, wprowadzono następujące funkcje usprawniającą pracę grupową w kliencie poczty:
- dodano czynność przekaż pracownikowi w regułach
- zaimplementowano pokazywanie konwersacji również dla wiadomości przekazanych pracownikowi
- zaimplementowano pokazywanie "Przekazano dalej" w formie ikonki w statusie na siatce EM
- zdefiniowano skrót wywołujący reguły do wiadomości

Serdecznie dziękujemy za implementację wyżej wymienionych funkcji. 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
  • Dziękuję 1
Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na [ROZWIĄZANO] Implementacja funkcji "Przekaż wiadomość pracownikowi"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...