Radomił Ząbik 308 Napisano 3 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2022 w Oferta, dni od daty zamówienia Fajnie, że dodaliście możliwość wyboru dni od daty zamówienia, do przeliczania terminu, w tworzonym ZK. Aczkolwiek drobne uwagi: - w typy dokumentów, oferta, opcja na określenie dni pojawia się tylko podczas wyboru opcji "dni od", aczkolwiek nadal ma wpływ na ustawienie terminu zamówienia, jeśli jest wybrana opcja data. Jest tu trochę błąd logiczny, bo w sumie jak się określi w ofercie termin realizacji datowy, to powinien on się 1:1 przenieść na zamówienie, a nie obliczyć podczas wystawiania, ewentualnie jeśli jest wcześniejszy niż data zamówienia, to ustawić się właśnie na nią. - fajnie, że termin realizacji można określić w dniach, ale nie widzę nigdzie ustawienia dni roboczych, a tak się najczęściej określa termin. Jakby to chociaż weekendów nie liczyło, to było by miło, bo pewnie na prawidłową funkcję, uwzględniającą święta oraz wyjątkowe dni wolne u pracodawcy, to nie ma co nawet liczyć Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 3 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2022 w Oferta, dni od daty zamówienia Dziękuję. Tak, potwierdzamy problem. Wkradł się błąd, poprawimy. Temat z możliwością ustawienia dni roboczych zapiszę do realizacji. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 15 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2022 w Oferta, dni od daty zamówienia (edytowane) I wchodzą dni robocze do 42, wow, Panie @Igor Bernakiewicz, taką współpracę to ja rozumiem To ja tylko podpytam, jak ustalacie dni robocze? Edytowane 15 Września 2022 przez Radomił Ząbik Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 19 Września 2022 Udostępnij Napisano 19 Września 2022 w Oferta, dni od daty zamówienia W dniu 15.09.2022 o 20:28, Radomił Ząbik napisał: I wchodzą dni robocze do 42, wow, Panie @Igor Bernakiewicz, taką współpracę to ja rozumiem To ja tylko podpytam, jak ustalacie dni robocze? I ja również Można powiedzieć, że tak jak w kalendarzu, albo tak jak wcześniej już to było zrealizowane w zleceniach serwisowych (bez sobót, niedziel i świąt). Link to postu
Artur Rożnowski 1 Napisano 9 Października 2022 Udostępnij Napisano 9 Października 2022 w Oferta, dni od daty zamówienia Chciałbym włączyć się do tematu, ostatnio chciałem wprowadzić w ustawieniach oferty, aby domyślnym terminem realizacji był termin np 45 dni od daty zamówienia. Zrobiłem odpowiednie ustawienia w Konfiguracji oferty: W ofercie domyślnie wstawia się ten termin: Jednakże na wydruku oferty pojawia się termin realizacji jako konkretny dzień równy dacie wystawienia oferty. Próbowałem z różnymi asortymentami i klientami (nawet dla całkowicie na nowo wprowadzonego klienta i asortymentu), na wzorcu wydruku oryginalnym z Gestora i naszym stworzonym z niego i efekt zawsze jest ten sam. Prawidłowy termin realizacji pojawia się dopiero po zmianie terminu realizacji np. konkretny dzień, zapisaniu jej, a następnie poprawieniu oferty z powrotem na 45 dni od daty realizacji lub ustawieniu domyślnym w konfiguracji oferty terminu realizacji na konkretny dzień, a następnie zmianie na termin realizacji na 45 dni od zamówienia: Czy gdzieś jest jeszcze jakieś ustawienie, o którym nie wiem, czy to jakiś błąd? Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 10 Października 2022 Udostępnij Napisano 10 Października 2022 w Oferta, dni od daty zamówienia Tak jak już wcześniej pisałem w tym wątku wkradł się niestety błąd. Został on poprawiony w wersji 42, która niebawem zostanie opublikowana. Link to postu
Artur Rożnowski 1 Napisano 10 Października 2022 Udostępnij Napisano 10 Października 2022 w Oferta, dni od daty zamówienia Aha, rozumiem, czekam w takim razie na nową wersję. Link to postu
Polecane posty