Skocz do zawartości

Zmiana nazwy wysyłki

Polecane posty

Witam. Nie mogę sobie poradzić ze zmianą nazwy formy przesyłki którą Sello automatycznie generuje tworząc dokument końcowy dla Subiekta. Automatyczna nazwa to "Koszty transportu" czy mogę jakoś zmienić tą nazwę i czy mogę ją przypisać osobno dla wybranych form przesyłek np. kurier, poczta. Pozdrawiam Użytkowników

Link to postu

Dziękuję za szybką informację. Oczywiście widzę tą opcję, ale nie mogę poddać edycji "Koszty przesyłki (usługa jednorazowa)" tego tekstu. Rozumiem, że muszę utworzyć w subiekcie towar, który przypiszę jako nazwę wysyłki. Upieram się tak trochę przy tej zmianie gdyż jestem na ryczałcie, a księgowy sugeruje mi zmianę nazwy gdyż "Koszty transportu" kojarzą się z usługą i powinny podlegać innej stawce podatkowej, więc za każdym razem muszę ręcznie wpisywać, że jest to "Przesyłka", a to trochę utrudnia pracę.

Link to postu

Cóż, niewątpliwie jest to usługa.  Właśnie ze zdziwieniem stwierdziłem, że jako koszt przesyłki można wybrać towar z Sub., dotychczas byłem przekonany, że tylko usługę.

A czy "Przesyłka" to w/g Ciebie towar?  Sugerowałbym skonsultowanie ze swoją skarbówką, czy oni też to tak widzą...  Nie wiem, jak wyglądają przepisy dot. ryczałtu, ale jeśli chcesz uniknąć płacenia wyższego VATu (w 100% legalnie) to można koszt przesyłki wliczać w cenę towaru - być może i w tym wypadku jest to lepsze rozwiązanie niż żonglowanie nazwami.

Link to postu
  • 4 miesiące temu...

Witam. Widzę, że jest to jednak ciężki i mało popularny temat. Bardzo proszę kogoś o konkretną odpowiedź czy można zmienić nazwę automatycznie wprowadzanej przez sello do subiekta formy przesyłki tak aby zamiast "Koszty transportu" wpisać np. "Koszty przesyłki". Dziękuję za zainteresowanie i ewentualne sugestie.

Link to postu

Domyślnie jest to "Koszt przesyłki (usługa jednorazowa)".