Robert Schmidt 10 Napisano 4 Września 2022 Udostępnij Napisano 4 Września 2022 w Towar kompletowany w firmie Witam. Właśnie mamy podpisać umowę handlową z producentem. Będziemy kupować od niego towar w bardzo dużych opakowaniach, a następnie pakować go w kilka różnych kartoników o różnych rozmiarach/ilościach. Czasami zdarza się jednak, że kartony po prostu ulegają zniszczeniu. Pytanie brzmi następująco. Czy opakowanie będące składnikiem kompletu można wprowadzić jako usługę (chodzi o brak kontroli stanów magazynowych), a fakturę zakupu kartonów traktować po prostu jako kosztową? Wtedy na pewno nie będzie "rozjazdów" na magazynie i kłopotów typu : Nie można skompletować z powodu braku kartonu. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 5 Września 2022 Udostępnij Napisano 5 Września 2022 w Towar kompletowany w firmie Technicznie - tak, księgowo - proszę to ustalić. Link to postu
Polecane posty