Skocz do zawartości

Błąd: Brak bieżącego rekordu

Polecane posty

4 godziny temu, Kamil J napisał:

Na wersji gratyfikanta 1.72.SP2 występuje u nas problem z tworzeniem list płac. Błąd to: "Brak bieżącego rekordu".

Z tego co widzę to pierwszy pojawia się błąd o treści "Błąd składniowy w poleceniu", którego skutkiem zapewne są kolejne błędy o treści "Brak bieżącego rekordu".

 

4 godziny temu, Kamil J napisał:

Czy możemy liczyć na jakąś pomoc w rozwiązaniu problemu?

W takim przypadku proponowałbym zacząć od prześledzenia działania programu oraz odczytania rzeczywistego komunikatu błędu generowanego przez serwer SQL za pomocą narzędzia typu profiler, czyli w praktyce raczej tak zwana "analiza problemu w miejscu jego występowania" przez serwisanta lub firmę InsERT (usługa teleKosnultanta).

 

 

  • Dziękuję 1
Link to postu
  • 2 tygodnie później...
W dniu 6.09.2022 o 13:33, Kamil J napisał:

Na wersji gratyfikanta 1.72.SP2 występuje u nas problem z tworzeniem list płac. Błąd to: "Brak bieżącego rekordu". Czy możemy liczyć na jakąś pomoc w rozwiązaniu problemu?

Proszę spróbować wykonać czynności serwisowe opisane w artykule e-Pomocy, dostępnym tutaj.
Jeżeli to nie pomoże, to proszę zrobić to, o czym napisał Pan Daniel:
 

W dniu 6.09.2022 o 17:52, Daniel Kozłowski napisał:

W takim przypadku proponowałbym zacząć od prześledzenia działania programu oraz odczytania rzeczywistego komunikatu błędu generowanego przez serwer SQL za pomocą narzędzia typu profiler, czyli w praktyce raczej tak zwana "analiza problemu w miejscu jego występowania" przez serwisanta lub firmę InsERT (usługa teleKosnultanta).

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...