Kamil J 0 Napisano 6 Września 2022 Udostępnij Napisano 6 Września 2022 w Błąd: Brak bieżącego rekordu Na wersji gratyfikanta 1.72.SP2 występuje u nas problem z tworzeniem list płac. Błąd to: "Brak bieżącego rekordu". Czy możemy liczyć na jakąś pomoc w rozwiązaniu problemu? Na wersji 1.72 problemu nie było. Dodam jeszcze, że problem występuje na dwóch bazach danych. Wersja mssql 11.0.2100.60 (RTM). Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 6 Września 2022 Udostępnij Napisano 6 Września 2022 w Błąd: Brak bieżącego rekordu 4 godziny temu, Kamil J napisał: Na wersji gratyfikanta 1.72.SP2 występuje u nas problem z tworzeniem list płac. Błąd to: "Brak bieżącego rekordu". Z tego co widzę to pierwszy pojawia się błąd o treści "Błąd składniowy w poleceniu", którego skutkiem zapewne są kolejne błędy o treści "Brak bieżącego rekordu". 4 godziny temu, Kamil J napisał: Czy możemy liczyć na jakąś pomoc w rozwiązaniu problemu? W takim przypadku proponowałbym zacząć od prześledzenia działania programu oraz odczytania rzeczywistego komunikatu błędu generowanego przez serwer SQL za pomocą narzędzia typu profiler, czyli w praktyce raczej tak zwana "analiza problemu w miejscu jego występowania" przez serwisanta lub firmę InsERT (usługa teleKosnultanta). 1 Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 15 Września 2022 Udostępnij Napisano 15 Września 2022 w Błąd: Brak bieżącego rekordu W dniu 6.09.2022 o 13:33, Kamil J napisał: Na wersji gratyfikanta 1.72.SP2 występuje u nas problem z tworzeniem list płac. Błąd to: "Brak bieżącego rekordu". Czy możemy liczyć na jakąś pomoc w rozwiązaniu problemu? Proszę spróbować wykonać czynności serwisowe opisane w artykule e-Pomocy, dostępnym tutaj. Jeżeli to nie pomoże, to proszę zrobić to, o czym napisał Pan Daniel: W dniu 6.09.2022 o 17:52, Daniel Kozłowski napisał: W takim przypadku proponowałbym zacząć od prześledzenia działania programu oraz odczytania rzeczywistego komunikatu błędu generowanego przez serwer SQL za pomocą narzędzia typu profiler, czyli w praktyce raczej tak zwana "analiza problemu w miejscu jego występowania" przez serwisanta lub firmę InsERT (usługa teleKosnultanta). Link to postu
Polecane posty