Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 28 Września 2022 Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Archiwizacja Dzień dobry. Zainstalowałem system windows 10 na komputerze który jest komputerem peryferyjnym i mam problem z archiwizacją poszczególnych podmiotów po zakończonej pracy. Nie działa archiwizacja jako InsertNexo, Insert NExo z pozostawieniem kopii. Działa tylko Kopia Zapasowa SQL Serwer. W dwóch poprzednich wypadkach program tylko się zamyka bez żadnego komunikatu o błędzie w tworzeniu kopii itp. Tak samo dzieje się przy próbie archiwizowania programem serwisowym Na poprzednim systemie Windows 7 działało bez problemu. Pozostałe komputery z W 10 archiwizują bez problemu. program mam zainstalowany z najnowszej wersji pobrany ze strony. Proszę o pomoc. Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 28 Września 2022 Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Archiwizacja 1 minutę temu, Łukasz Gołębiowski napisał: Proszę o pomoc. Zachowując ustawienia parametrów archiwizacji w sekrecie? Nie ułatwia Pan. Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 28 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Archiwizacja Nie bardzo wiem o jakie parametry chodzi. Po prostu przy zamykaniu podmiotu chcę zrobić plik kopię jednego podmiotu chociażby ma pulpicie za pomocą Insert nexo. Za dużo tam parametrów nie ma poza wskazaniem miejsca czy nazwą pliku. Nie chodzi mi zbiorczą archiwizację czy automatyczną. Program zainstalowałem dwukrotnie od nowa wiec jakiś błąd podczas instalacji można wykluczyć. Po kliknięciu archiwizuj okno się zamyka i kopia nie zostaje zrobiona. Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 28 Września 2022 Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Archiwizacja Ja bym zaczął od: zmiany nazwy pliku (proszę bezpośrednio przed uruchomieniem archiwizacji wpisać w pole "Szablon nazwy pliku" coś prostego, np TEST) wybrania innego folderu docelowego, nie na pulpicie ani w folderze dokumenty, tylko w jakimś prostym miejscu.. Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja Niestety powyższe rady nie odniosły oczekiwanego rezultatu. Dany podmiot zamyka się bez archiwizacji w taki sam sposób jakbym zaznaczył zamknij bez archiwizacji. Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja Dodam tylko ze np. jeśli robię przez Biuro Archiwizacje zbiorczą na tym samym komputerze mogę dany podmiot zarchiwizować do dowolnego folderu i komputera w sieci. Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja 1 godzinę temu, Łukasz Gołębiowski napisał: Niestety powyższe rady nie odniosły oczekiwanego rezultatu. Rada (jedna), bo drugiej Pan chyba nie sprawdził ("nie na pulpicie ani w folderze dokumenty"), ale nie w tym rzecz. Ta rada nie była rozwiązaniem problemu, a sposobem na wykluczenie najprostszych przyczyn. Czy dobrze rozumiem że ma Pan tam więcej podmiotów? Jeśli tak to czy pozostałe tak samo nie dają się zarchiwizować? Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja Tak mam ponad 180 podmiotów i w każdym jest tak samo bez względu czy jest to program rewizor czy rachmistrz. Spróbowałem zapisać teraz na utworzonym folderze od razu na partycji dysku i jest ten sam problem. Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja No to teraz zdecydowanie wiadomo że problem nie dotyczy podmiotu, tylko samego oprogramowania/systemu na tym stanowisku. Niestety dalej już nie pomogę. Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja System właśnie był zainstalowany nowy. To do kogo w takim razie mogę zgłosić się o pomoc ? Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 171 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja Proszę wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy. Warto do niego dołączyć paczkę z informacjami diagnostycznymi. Można ją wygenerować w programie serwisowym, wybierając w menu "Pomoc" -> "Eksportuj informacje diagnostyczne". Ważne jest, żeby paczka była generowana na tym samym komputerze, na którym występuje problem. Link to postu
Łukasz Gołębiowski 0 Napisano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Archiwizacja Dziękuje za informację. Link to postu
Polecane posty