Robert Mazurek 16 Napisano 11 Października 2022 Udostępnij Napisano 11 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Brak licencji na komputerach klienckich. Na serwerze jest ok. Na dw och komputerach klienckich licecnje sprzed 2 lat Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 11 Października 2022 Udostępnij Napisano 11 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Czy na pewno te komputery klienckie łączą się do tej samej bazy? Licencja jest jedna i jest zapisana w bazie, więc mało prawdopodobne, aby jeden komputer odczytywał ją tak a drugi inaczej, jeśli czytają z tego samego miejsca. Proszę podesłać zrzuty ekranu licencji z tych dwóch komputerów, tak aby było widać całe Sello + okno licencji (na maila sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku). Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 11 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich (edytowane) Faktycznie mój błąd wynikał on z tego że na serwerze nie było komunikatu błędu Na serwerze także zła data licencji. Podczas logowania bardzo długo trwa pobieranie informacji o licencjach Edytowane 11 Października 2022 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 13 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Jest tak Przez serwer proxy 83.17.123.186 są licencje ale nie ma emaili sciąganych z automatu bez serwera proxy nie ma licencji a są emaile sciągane z automatu Jak to przebrnąć ? serwer 83.17.123.186 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Nie wiem co to za serwer proxy? W jakim celu jest on używany? Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 19 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Nie wiem był wpisany - ktoś kiedyś wpisał i było. Jak ni ema serwera proxy to nie ma licencji. Czy mam pisać o licencje ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Wydaje się zatem, że ktoś gdzieś zablokował dostęp do serwera licencji, być może na ruterze albo na firewallu w systemie jest on zablokowany. Trzeba by było to sprawdzić, czy program Sello albo jakieś domeny z frazą Sello lub adresy IP naszych serwerów nie są zablokowane. To raczej nie jest problem programu, że nie działają licencje, bo działają. Problem jest gdzieś w konfiguracji środowiska. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 25 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Stan na dziś rano. Serwer ma licencje mogę wejść do transakcji i pracować jak zawsze. Klient 1 i 2 włączone z rana nie można wejsć do transakcji komunikat jak na zrzucie. Wszystko mona wykonywać w bardzo ograniczonym zakresie. serwer proxy wyłączony. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 25 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich wyłączyłem sello na serwerze i przy ponownym włączeniu licencje znikły i jest tak jak na komputerach klienckich Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 25 Października 2022 Udostępnij Napisano 25 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich Nie można połączyć się z serwerem licencji. Niestety tutaj nie bardzo jestem w stanie pomóc, bo trzeba by na miejscu rozwiązać sprawę tego serwera proxy - po co on w ogóle jest ustawiony i dlaczego blokuje dostęp do serwera licencji Sello. Ewentualnie, przez samo proxy być może czas połączenia z serwerem jest jakiś kosmicznie długi i być może jakimś rozwiązaniem będzie wydłużenie czasu oczekiwania na odpowiedź od serwera licencji. Proszę spróbować w programie serwisowym do Sello w menu KOMPUTER => Dodatkowe ustawienia zmienić domyślny czas oczekiwania na serwer licencji z 18s na jakiś dłuższy, np 30s. Zapisać, zrestartować Sello, sprawdzić status licencji. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 25 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich serwer proxy - nie wiem po co jest ustawiony. Odkryłem to przy tym problemie. Ale to nie tak Jak nie ma serwera proxy to nie ma licencji. Jak jest serwer proxy jest licencja Pytanie raczej dlaczego muszę mieć serwer proxy żeby mieć licencje ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 26 Października 2022 Udostępnij Napisano 26 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich To raczej nie do nas pytanie :), tylko do kogoś kto konfigurował ruter/firewall. Wygląda na to, że komunikacja z serwerem licencji jest zablokowana, natomiast połączenie z serwerem proxy nie. Gdy wejść przez niego to udaje się połączyć z serwerem licencji. Być może ktoś chciał wyciąć cały ruch z komputerów do Internetu i wszystko przekierował przez proxy, gdzie być może ma jakąś kontrolę nad tym kto i z czym się łączy. Trudno powiedzieć, moja wiedza z tematu konfiguracji sieci jest raczej podstawowa. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 31 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2022 w Brak licencji na komputerach klienckich jaki macie adres serwera licencji ? Chce sprawdzić czy po za siecią pobiera dane Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.