Adam Z 7 Napisano 13 Października 2022 Udostępnij Napisano 13 Października 2022 w Sello anuluje anulowane przez klienta transakcje. Witam, ostatnio zauważyłem że niektóre transakcje anulowane przez klientów są też anulowane w sello. Wydaje mi się że wszystko zaczęło się po wgraniu ostatniej aktualizacji, wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Przyznam że to trochę uciążliwe ponieważ taka anulowana transakcja nie usuwa sama rezerwacji towaru a dodatkowo można przeoczyć iż trzeba zwrócić klientowi wpłatę. Proszę o pomoc gdzie wyłączyć taką opcje alby te transakcje nie były anulowane. Cytuj Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 15 Października 2022 Udostępnij Napisano 15 Października 2022 w Sello anuluje anulowane przez klienta transakcje. Cześć, taka funkcjonalność działa od zarania dziejów, która to sięga 1942 p.n.e. Taka funkcja jest bardzo potrzebna, w przeciwnym wypadku może dojść do wysłania towaru, który to klient zdążył anulować, a co za tym idzie narobić sobie dodatkowej pracy oraz straty finansowej związanej ze zwrotem nie odebranego zamówienia. W Allegro można ustawić sobie funkcjonalność, gdzie system sam zwraca środki do anulowanej transakcji i sam również zwraca prowizję. W Sello widzimy, że taka transakcja została anulowana więc, wchodzimy w nią i zmieniamy status na "anulowana", następnie pyta nas, czy ma usunąć dokument początkowy, klikamy tak i sprawa załatwiona, bo towar wraca na stan Szybko, sprawnie i na temat Cytuj Link to postu
Adam Z 7 Napisano 16 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2022 w Sello anuluje anulowane przez klienta transakcje. Ja wiem że funkcja która pokazuje że zakup klienta w allegro został anulowany jest od dawien dawna. Ale od ostatniej aktualizacji sello samo ustawia statu "anulowana" co jak pisałem trochę wprowadza chaos. Mamy program który sam ogarnia transakcje i gdy widzi że klient anulował to sam je pomija. Tym czasem gdy osoba która zajmuje się wyłącznie zwrotami pieniędzy od klientów i anulowaniem takich transakcji może się pogubić jeśli widzi w systemie że już jest anulowana. Druga spraw gdy sello anuluje transakcje nie usuwa zamówienia od klienta w subiekcie, a co za tym idzie towar wisi zarezerwowany. Do tej pory wszystko robiliśmy ręczenie i mieliśmy anulowane transakcje pod kontrolą. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w Sello anuluje anulowane przez klienta transakcje. Nie ma w Sello kodu, który by ustawiał automatycznie status transakcji na anulowany w jakiejkolwiek sytuacji. Anulować może tylko ręcznie użytkownik. Proponuję sprawdzić co robi ten dodatkowy program, bo podejrzewam, że to on, lub jakieś inne rozwiązanie ustawia status na anulowany. Tym bardziej, że z informacji nadesłanych do nas mailem wynika, że nie ma takiego zapisu w historii transakcji - co może oznaczać, że to nie użytkownik zmienił a sama zmiana została dokonana wprost w bazie danych. Tak "anulowane" transakcje nie będą naturalnie usuwać ZK w Subiekcie, bo to nie jest poprawny proces anulowania. Gdyby to Sello anulowało transakcje to zapytało by czy usunąć dokument w Subiekcie - ewentualnie w ustawieniach transakcji można sprawdzić, jaka opcja usuwania ZK jest wybrana. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.