Bartosz Roszewski 7 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! Witam, Klienci przesyłają do mnie info i też sam to sprawdziłem, że po zalogowaniu się do portalu widać tylko sam moduł Dokumenty i jest możliwość wyłącznie przesłania dokumentów. Nie działają inne opcje. Proszę o pilną interwencję. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! U mnie wszystko działa poprawnie. Może klient ma wyłączone raporty. Link to postu
Biuro Rachunkowe PERFEKT 5 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! Niestety nie jest w porządku. Nie działa portal mimo że raporty są włączone. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! Sprawdziłem na kilku klientach. U wszystkich jest OK. Może spróbuj wyłączyć i włączyć ponownie usługi. Link to postu
Katarzyna Kolenda 47 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! 3 godziny temu, Bartosz Roszewski napisał: Witam, Klienci przesyłają do mnie info i też sam to sprawdziłem, że po zalogowaniu się do portalu widać tylko sam moduł Dokumenty i jest możliwość wyłącznie przesłania dokumentów. Nie działają inne opcje. Proszę o pilną interwencję. Czy problem występuje u wszystkich klientów? Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 24 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! Nie u wszystkich właśnie. Nie ma reguły. Mam kilkuset klientów. Rozwiązanie, żeby udostępnić wszystkim jeszcze raz jest mało trafne. Zresztą pewnie dostaliby maile z zaproszeniem do usługi a nie chcę wprowadzać zamieszania. Link to postu
Katarzyna Kolenda 47 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! Proszę zatem w przesłanie w wiadomości prywatnej przykładowych NIPów klientów u których występuje problem. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 w BŁĄD PORTAL BIURA! 1 godzinę temu, Bartosz Roszewski napisał: Nie u wszystkich właśnie. Nie ma reguły. Mam kilkuset klientów. Rozwiązanie, żeby udostępnić wszystkim jeszcze raz jest mało trafne. Zresztą pewnie dostaliby maile z zaproszeniem do usługi a nie chcę wprowadzać zamieszania. Potwierdzam, że w momencie przedłużania licencji w marcu, nie dla wszystkich klientów wpisała się licencja udostępniona. W tej chwili wygenerowaliśmy licencje dla pozostałych klientów. Przepraszamy za niedogodności. Link to postu
Polecane posty