Grzegorz Dobrzański 0 Napisano 16 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2022 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST witam mam problem, kilka razy w miesiącu niezaleznie od magazynu zdarz się sytuacja że Paragon się wydrukował ale BRAK w systemie zwrotnie Statusu FISKALIZACJI, dokument jest bez znacznika sprawdzałem Rejestr zdarzeń Urządzenia i faktycznie dla tego przypadku widnieje tylko jeden zapis Informacja: operacja powidła się - Fiskalizacja dokumentu. czyli nie wróciła informacja zwrotna do systemu Nexo. dla poprawnie zafiskalizowanych dokumentów Zawsze są Dwa zapisy 1. Informacja: operacja powidła się - Fiskalizacja dokumentu oraz 2. Informacja: operacja powidła się - Otwarcie szuflady. Mógłbym zrozumieć błąd ale spójny, natomiast Nie jest do zaakceptowania ROZBIEŻNOŚC, że paragon się wydrukował a w rejestrze NIE. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu Mam 3 magazyny i 3 drukarki fiskalne: problem pojawia się na każdym urządzeniu (Posnet Thermal i Posnet TEMO) w załączniku screen z rejestru zdarzeń o jednym wpisie Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 17 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2022 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST Dzień dobry, jakiej wersji programu Pan używa? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 17 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2022 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST W dniu 16.11.2022 o 09:07, Grzegorz Dobrzański napisał: Mam 3 magazyny i 3 drukarki fiskalne Jest to praca lokalna czy zdalna, jeśli zdalna to jak zrealizowana ? Link to postu
Grzegorz Dobrzański 0 Napisano 17 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2022 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST (edytowane) wersja 42.0.3 (5880) Praca zdalna (przez serwer urządzeń zewnętrzych ale drukarka do lokalnego komputera podłączona) Edytowane 17 Listopada 2022 przez Grzegorz Dobrzański Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 17 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2022 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST (edytowane) Proszę w Serwerze Urządzeń Zewnętrznych aktywować rejestrowanie transmisji. Gdyby sytuacja się powtórzyła, proszę przesłać dane diagnostyczne oraz rejestr zdarzeń przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-719017. Artykuł e-Pomocy technicznej: Jak zebrać dane niezbędne do analizy problemu z urządzeniem fiskalnym w Serwerze Urządzeń Zewnętrznych? Edytowane 17 Listopada 2022 przez Kacper Panek Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 17 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2022 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST 21 minut temu, Grzegorz Dobrzański napisał: Praca zdalna (przez serwer urządzeń zewnętrzych ale drukarka do lokalnego komputera podłączona) W nexo nie da się pomiąć SUZ'a w komunikacji z urządzeniami zewnętrznymi... Są dwa podstawowe modele pracy zdalnej - bezpośrednie połączenie z bazą danych lub uruchomienie programu na serwerze (pulpit zdalny, itp), tak więc ponawiam pytanie: Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: ...jeśli zdalna to jak zrealizowana ? Link to postu
Grzegorz Dobrzański 0 Napisano 17 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2022 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST bezpośrednie połączenie z bazą danych Link to postu
Grzegorz Dobrzański 0 Napisano 10 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2023 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST witam, dodam iż narazie nie wystąpiły problemy z fiskalizajcą zaznaczono w Serwerze Urządzeń Zewnętrznych aktywować rejestrowanie transmisji. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2023 w BRAK statusu Fiskalizacji w nexo a paragon JEST W dniu 17.11.2022 o 12:58, Grzegorz Dobrzański napisał: bezpośrednie połączenie z bazą danych To niezalecany sposób pracy, proszę liczyć się z takimi i innymi nieoczekiwanymi, niepowtarzalnymi problemami w programie (wynikającymi z problemów z komunikacją między programem na bazą danych). Link to postu
Polecane posty