Fabian Żwirko 0 Napisano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2022 w Ilośc kontrahentów 12300 czy mozna zwiększyć? (edytowane) Mam problem, bo mam stworzonych ponad 12300 kontrachentów i przy integracji subiekta nexo z programem baselinker przez sellintegro. Nie chce robic nowych ZK ponieważ, tak mi sie wydaje jest stworzonych w systemie maksymalna ich ilośc i nie chce dodawac nowych. Czy mozna zwiekszyc ilosć kontrachentów ? Czy moge usunąc starch? w jaki sposób zwolnic ilośc kontrachentów? jeżeli chce usunąc to pojawia mi sie komunikat" Nie mozna usunąć podmiotu, który posiada rozrachunek", mozna to obejśc? Co mogę zrobić W dołaczonym obrazku jest błąd z sellintegro czy ktos może miał podobny problem? Nie mogę dodać w subiekcie nexo nowego klienta/kontrahenta, pojawia się informacja "Podany symbol ("12300") jest juz uzuwany przez inny podmiot (tutaj nazwisko ostatniego klienta)" Edytowane 19 Grudnia 2022 przez Fabian Żwirko Link to postu
Fabian Żwirko 0 Napisano 19 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2022 w Ilośc kontrahentów 12300 czy mozna zwiększyć? Jak dodaje nowego klienta to automatycznie jest mu przypisywany symbol 12300, w jaki sposób mozna to pominąc albo nadac muu inny numer? tak żaby tworzył kontrahenta z nowym symbolem innym niz 12300? Bo jak stworze klienta i nadam mu recznie symbol np 12500 to sie da stworzyc. W jaki sposób kazac systemowi tworzyc kilentów pod nastepnymi sybbolami pomijajac 12300 automatycznie. Bo sellintegro zawiesza sie na tym sybmolu, do którego przypisany jest juz klient Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2022 w Ilośc kontrahentów 12300 czy mozna zwiększyć? Nie, 12300 to nie jest maksymalna liczba kontrahentów.Z reszty niewiele rozumiem, ale o ile w ogóle coś zrozumiałem to podejrzewam problem po stronie integratora (sellintegro) , a nie Subiekta. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 w Ilośc kontrahentów 12300 czy mozna zwiększyć? Dzień dobry, w celu analizy problemu potrzebna będzie większa ilość informacji. Proszę o zrzut ekranu z Subiekta nexo, z Konfiguracji – Parametry numerów NIP, PESEL i symboli, sekcji Symbole. Jeśli używa Pan zaawansowanej numeracji, proszę również o zrzut ekranu ukazujący jej definicję. Link to postu
Polecane posty