Elżbieta Barbarska 2 Napisano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 w Zmiana adresu mailowego w Biurze GT Dzień dobry, zmieniłam adres mailowy w danych podmiotu w Biurze GT. Nie mogę teraz wysyłać informacji do klientów z Biura GT ani faktur z Subiekta GT. W zeszłym miesiącu wszystko działało. Czy ktoś może coś doradzić? Gdzie szukać przyczyny? Wysyłam za pomocą Thunderbirda i jest ustawiony jako poczta domyślna. WIN10. Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 w Zmiana adresu mailowego w Biurze GT Dzień dobry, bardzo proszę o informację jaki komunikat się pojawia przy próbie wysyłki tych dokumentów? Co dokładnie się dzieje? Link to postu
Elżbieta Barbarska 2 Napisano 28 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2022 w Zmiana adresu mailowego w Biurze GT Dzień dobry, poniżej wycinek z komunikatem. Link to postu
Elżbieta Barbarska 2 Napisano 28 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2022 w Zmiana adresu mailowego w Biurze GT Dodam jeszcze, że mam zainstalowany jeszcze outlook do wysyłki maili przez robota. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2022 w Zmiana adresu mailowego w Biurze GT Proszę skonfigurować poprawnie domyślnego klienta poczty w systemie operacyjnym: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1757%2cjak-skonfigurowac-domyslnego-klienta-poczty-elektronicznej.html 8 godzin temu, Elżbieta Barbarska napisał: Dodam jeszcze, że mam zainstalowany jeszcze outlook do wysyłki maili przez robota. Microsoft Outlook jest znany z tego, że bez pytania zmienia ustawienia systemu operacyjnego. Link to postu
Elżbieta Barbarska 2 Napisano 16 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2023 w Zmiana adresu mailowego w Biurze GT Dziękuję, udało się! :) Link to postu
Polecane posty