Skocz do zawartości

Zmiana adresu mailowego w Biurze GT

Polecane posty

Dzień dobry, 

zmieniłam adres mailowy w danych podmiotu w Biurze GT. Nie mogę teraz wysyłać informacji do klientów z Biura GT ani faktur z Subiekta GT. 

W zeszłym miesiącu wszystko działało. Czy ktoś może coś doradzić? Gdzie szukać przyczyny? Wysyłam za pomocą Thunderbirda i jest ustawiony jako poczta domyślna. WIN10.

Link to postu

Proszę skonfigurować poprawnie domyślnego klienta poczty w systemie operacyjnym: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1757%2cjak-skonfigurowac-domyslnego-klienta-poczty-elektronicznej.html

 

8 godzin temu, Elżbieta Barbarska napisał:

Dodam jeszcze, że mam zainstalowany jeszcze outlook do wysyłki maili przez robota.

 

Microsoft Outlook jest znany z tego, że bez pytania zmienia ustawienia systemu operacyjnego.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...