Patryk Spychalski 0 Napisano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Inwentaryzacja - sposób raportowania Dzień dobry, mam pytanie odnośnie inwentaryzacji a dokładniej o jej raport i bilans końcowy. W ciągu roku wielokrotnie wprowadzałem tzw. szybką inwentaryzację. Na jej podstawie wygenerowany został szereg dokumentów PW i RW, których bilans zwiększył stan i wartość magazynu. Na koniec roku zrobiłem inwentaryzację za pomocą narzędzia inwentaryzacja, w wyniku której zmniejszył się stan i wartość magazynu. Moje pytanie jest następujące. Czy w raporcie końcowym dla urzędu powinienem wykazać obie formy inwentaryzacji i zbilansować ich wynik czy może inwentaryzacja robiona na koniec roku powoduje nieważność szybkiej inwentaryzacji? Wiem od Insertu, że nie da się połączyć tych dwóch sposobów inwentaryzacji w jeden dokument, ale bardziej chodzi mi o to jakie zebrać dokumenty i jak powinien wyglądać raport końcowy dla urzędu. Pozdrawiam Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Inwentaryzacja - sposób raportowania Zaledwie kilka wątków wcześniej: Link to postu
Polecane posty