Skocz do zawartości

Bankowość - Transakcje z niektórych dni w ogóle się nie pojawiają


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Daniel Lenarczuk,

Polecane posty

Dzień dobry,

 

mam takie pytanie odnośnie bankowości online w ING bo może ktoś napotkał taki problem.

Przy pobieraniu transakcji oczekujących czy historii transakcji czasami całe dni się nie pobierają.

Przykładowo : Mamy na liście transakcje z 02.01 , 03.01 , 04.01 - Nic nie ma mimo, że są one na koncie, 05.01 jest 

Support ING prosi o zapytanie xml jakie jest wysyłane podczas pobierania transakcji, czy ktoś ma takie zapytanie już zapisane gdzieś? Program ten sam więc zapytanie też powinno być identyczne? Chyba, że ktoś już to przerabiał i ma rozwiązanie ;). 

Link to postu
3 minuty temu, Arkadiusz Cieśla napisał:

Dzień dobry, być może informacje zawarte w Raporcie bankowości on-line, będą pomocne w określeniu przyczyny problemu.

Niestety, ale żadnych błędów właśnie nie pokazuje podczas takiego zachowania. Po prostu nie pobiera tych transakcji bez komunikatu.

Link to postu

W takim przypadku proszę włączyć tryb diagnostyczny bankowości on-line. I ponownie wykonać pobieranie operacji. Wygenerowane pliki diagnostyczne przesłać używając formularza kontaktowego i kontynuując korespondencję INS-806878.

Link to postu
W dniu 12.01.2023 o 08:13, Arkadiusz Cieśla napisał:

W takim przypadku proszę włączyć tryb diagnostyczny bankowości on-line. I ponownie wykonać pobieranie operacji. Wygenerowane pliki diagnostyczne przesłać używając formularza kontaktowego i kontynuując korespondencję INS-806878.

Czy tryb diagnostyczny zbiera tylko błędy?

Chodzi mi o to, że ustawiłem to jak trzeba, ale żadne pliki się nie tworzą, próbowałem w różnych lokalizacjach + subiekt jako admin. Tyle, że subiekt nie wyrzuca błędów podczas pobierania historii, po prostu ich nie pobiera.

Księgowa która używa tego na co dzień zaobserwowała, że jeżeli pobiera transakcje tego samego dnia którego są utworzone jest okej. Gdy próbuje pobrać innego to ich nie ma. Tzn. dopóki np. 13.01 tworzy transakcje i pobiera je z banku to dodają się na listę historii/transakcji oczekujących , jeśli nie pobierze tego dnia np. kilku ostatnich a spróbuje dziś to najprawdopodobniej ich już nie pobierze. Już brakuje mi pomysłów :)

Edytowane przez Daniel Lenarczuk
Link to postu
Godzinę temu, Daniel Lenarczuk napisał:

Księgowa która używa tego na co dzień zaobserwowała, że jeżeli pobiera transakcje tego samego dnia którego są utworzone jest okej. Gdy próbuje pobrać innego to ich nie ma. Tzn. dopóki np. 13.01 tworzy transakcje i pobiera je z banku to dodają się na listę historii/transakcji oczekujących , jeśli nie pobierze tego dnia np. kilku ostatnich a spróbuje dziś to najprawdopodobniej ich już nie pobierze. Już brakuje mi pomysłów :)

Czy zostały włączone w baku dzienne wyciągi bankowe ?

  • Dziękuję 1
Link to postu
Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Czy zostały włączone w baku dzienne wyciągi bankowe ?

Hmm, nie jestem do końca pewien o którą opcję chodzi. Na koncie księgowym przejrzałem wszystkie ustawienia i nie widzę nic odnośnie tego. Zostaje mi jeszcze konto główne, ale chwilowo nie mam do niego dostępu. Oszczędzając na kolejnych pytaniach i odpowiedziach, czy dzienne wyciągi powinny być włączone czy też nie?

Link to postu
22 godziny temu, Daniel Lenarczuk napisał:

Czy tryb diagnostyczny zbiera tylko błędy?

Chodzi mi o to, że ustawiłem to jak trzeba, ale żadne pliki się nie tworzą, próbowałem w różnych lokalizacjach + subiekt jako admin. Tyle, że subiekt nie wyrzuca błędów podczas pobierania historii, po prostu ich nie pobiera.

Napisałem do Pana w wiadomości prywatnej.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Z tego jaką informację dostałem od księgowości to tam są miesięczne, ale na ich koncie nie mam opcji tego zmienić / nie widzę. 

 

Muszę spróbować na koncie właściciela rachunku który powinien mieć wszystkie uprawnienia, ale jest to utrudnione z różnych przyczyn więc póki co niestety nie jestem w stanie tego zrobić.

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...