Marcin Niepodam 1 Napisano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2023 w Błąd: Nie udało się utworzyć linka: 5 Witam Posiadaliśmy Insert Nexo Pro w ver: 43.0.0 Zrobiłem aktualizację na serwerze do najnowszej wersji, czyli 43.1.2 (6108) Program startuje na serwerze. Na klientach w sieci lokalnej, nie chce startować. Na jednym komputerze się wiesza i nie startuje aktualizator a na innym pokazuje taki błąd. Zawsze po aktualizacji na serwerze głównym, klienckie programy miały przed uruchomieniem własną aktualizację a potem program w nowej wersji startował. Teraz nie Co może być powodem błędu? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 w Błąd: Nie udało się utworzyć linka: 5 (edytowane) Dzień dobry, jaki system operacyjny jest zainstalowany na komputerze, na którym pojawia się problem? Edytowane 25 Stycznia 2023 przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 21 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2023 w Błąd: Nie udało się utworzyć linka: 5 Dzień dobry, podpinam się pod wątek. Mam ten sam problem u klienta. Zainstalowany jest windows 10 pro 21H2 Subiekt Nexo Pro w wersji 44.0.1 Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 21 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2023 w Błąd: Nie udało się utworzyć linka: 5 Proszę zerknąć do poniższego tematu. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 21 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2023 w Błąd: Nie udało się utworzyć linka: 5 Proszę spróbować usunąć binaria programu. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 w Błąd: Nie udało się utworzyć linka: 5 Pomogło usunięcie i dodanie uprawnień na użytkowniku windowsa. Link to postu
Polecane posty