Skocz do zawartości

Portal Biura - wersja 23.01

Polecane posty

Szanowni Państwo

Informujemy o ukazaniu się nowej wersji Portalu Biura. Dwie najistotniejsze zmiany tej wersji rozszerzają możliwości współpracy biura rachunkowego i klienta. 

1. Informacja o dodaniu wszystkich dokumentów w miesiącu wysyłana z Portalu Biura

Klientom posiadającym zdefiniowany termin dostarczenia dokumentów biuro może włączyć opcje wysyłki powiadomień e-mail, gdy klient zakończy dodawanie dokumentów w bieżącym miesiącu rozliczeniowym.image.thumb.png.390eff751ab7261d5e97f5eeae1c4388.png

 

Po włączeniu tej opcji klient będzie mógł wysłać informację dodaniu wszystkich dokumentów  na wcześniej zdefiniowany adres biura rachunkowego bezpośrednio z Portalu Biura.image.thumb.png.351d7ace72e691ca74348090c804dfac.png

 

Więcej na ten temat w artykułach e-pomocy:

Rewizor i Rachmistrz GT– Jak aktywować możliwość wysyłania informacji o zakończeniu dodawania dokumentów w aplikacji Portal Biura?

Rewizor i Rachmistrz nexo – Jak aktywować możliwość wysyłania powiadomienia o zakończeniu dodawania dokumentów w miesiącu?

 

2. Dodatkowy adres e-mail do powiadomień

W danych biura rachunkowego można dodać "Adres do powiadomień". Po zdefiniowaniu tego adresu, powiadomienia nie będą już przesyłane na adres główny pochodzący z Konta Insert, tylko na nowo dodany adres. Dodatkowo można zdecydować, że to adres do powiadomień ma być wyświetlany użytkownikom jako adres kontaktowy w aplikacji Portal Biura.

image.thumb.png.5760331dcbf8dbc8f60748894bad61ef.png

Więcej na ten temat w artykułach e-pomocy:

Rachmistrz i Rewizor GT – Jak zmienić adres e-mail do powiadomień biura rachunkowego w aplikacji Portal Biura?

Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak zmienić adres e-mail do powiadomień biura rachunkowego w aplikacji Portal Biura?

 

3.Pozostałe zmiany

Ponadto w ostatnim czasie wprowadzone zostało kilka drobniejszych zmian, między innymi:

  • Zmiana avatara w prawym górnym roku aplikacji Portal Biura,
  • Spójny widok raportów widocznych w aplikacji, w wydrukach oraz w plikach eksportowanych xls i csv,
  • Zmiany formatów danych w plikach CSV,
  • Umożliwienie wysyłki raportów CIT-8e z programów księgowych:
    • w linii GT możliwa jest wysyłka raportu miesięcznego, w przyszłości, możliwa będzie wysyłka raportu rocznego,
    • W linii nexo możliwość wysyłki takich raportów nastąpi po opublikowaniu wersji 44.

 

Edytowane przez Katarzyna Kolenda
Link to postu

Dwa tematy. Wszystko fajnie ale czy możecie bardziej rozważyć możliwość zbiorczych operacji? Wchodzenie do każdego klienta jest dość uciążliwe i czasochłonne. Cieszę się, że rozwijacie narzędzie ale nie dokładajmy sobie wszyscy pracy nawzajem. Drugi temat to wpisywanie za każdym razem od nowa danych do logowania do konta INSERT. To przecież w głowie się nie mieści, żeby x razy wpisywać to samo jeśli coś chcemy zmienić.

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Link to postu
1 minutę temu, Biuro Rachunkowe PERFEKT napisał:

Drugi temat to wpisywanie za każdym razem od nowa danych do logowania do konta INSERT. To przecież w głowie się nie mieści, żeby x razy wpisywać to samo jeśli coś chcemy zmienić.

Dokładnie to samo miałem napisać ale akurat podłączenie konta Insert jest chyba możliwe do zrobienia zbiorczo.

Biuro nexo – Jak zbiorczo wystawić faktury dla klientów biura rachunkowego?

image.png.f1ac33705168964c03d30c1cbcf8221d.png

Link to postu

W miesiącu otrzymujemy na wskazany adres email bardzo dużo wiadomości z informacjami która firma ile dokumentów przesłała.

Czy jest możliwość aby do Portalu Biura był tzw. pulpit startowy , albo roboczy, w którym byłyby wyświetlone wszystkie firmy podpięte pod Portal Biura z informacja obok o ilości przesłanych dokumentach lub informacją, ze to już koniec dokumentów na dany miesiąc.

Ułatwiłoby to pracę i w jednym miejscu byłaby informacja do której firmy mamy się zalogować.

automatycznie na adres email wpływałoby mniej wiadomości.

 

  • Lubię to 1
Link to postu

Ja to rozwiązałem u siebie w ten sposób: w programie pocztowym ustawiłem filtrowanie wiadomości, które przenosi wiadomości dotyczące powiadomień o przesłanych dokumentach do odpowiedniego folderu:

image.thumb.png.f098a55d9898197edee11a3f02b55e83.png

O godzinie 9:00 przychodzi mail z informacją którzy klienci przesłali dokumenty.

W wolnej chwili sprawdzam, kto przesłał dokumenty i odpowiednio zaznaczam to w Biurze Nexo:

 

image.thumb.png.ccbbb6cade07609e27544b25b2bd4c60.png

Kilka minut roboty i wszystko ładnie i przejrzyście.

  • Lubię to 1
Link to postu
13 godzin temu, Iwona Kullak napisał:

W miesiącu otrzymujemy na wskazany adres email bardzo dużo wiadomości z informacjami która firma ile dokumentów przesłała.

Czy jest możliwość aby do Portalu Biura był tzw. pulpit startowy , albo roboczy, w którym byłyby wyświetlone wszystkie firmy podpięte pod Portal Biura z informacja obok o ilości przesłanych dokumentach lub informacją, ze to już koniec dokumentów na dany miesiąc.

Ułatwiłoby to pracę i w jednym miejscu byłaby informacja do której firmy mamy się zalogować.

automatycznie na adres email wpływałoby mniej wiadomości.

 

Zapisuję Pani wiadomość jako sugestię do rozważenia po naszej stronie. Myślę, że propozycja Pana Krzysztofa w aktualnie może ułatwić organizację pracy.

 

19 godzin temu, Biuro Rachunkowe PERFEKT napisał:

. Wszystko fajnie ale czy możecie bardziej rozważyć możliwość zbiorczych operacji?

Propozycje operacji zbiorczych dotyczących klientów Portalu Biura również zapisałam. 

Link to postu
  • 5 miesięcy temu...

1. Czy w portalu biura będzie również dostępny słownik etykiet?

2. Jakie są plany na rozwiązanie współpracy z klientem po wejściu ksef? Czy klient będzie pobierał faktury do Subiekta 123, czy do portalu biura?

I jak to wygląda czasowo, na tą chwilę kompletnie nie wiadomo czy czekać, czy szukać innego rozwiązania, i jak sobie tą współpracę ułożyć.

 

Link to postu

Dzień dobry, Pani Elżbieto, dziękujemy za pytania.

1. Mamy temat na uwadze, jednakże na ten moment, nie jestem w stanie podać więcej szczegółów.

2. Prace związane z KSeF, są ciągle prowadzone, dlatego na ten moment nie jest znany ostateczny kształt rozwiązania tej kwestii. Zachęcam do śledzenia forum. Myślę, że z czasem będzie się pojawiało więcej informacji na ten temat.

Natomiast część funkcji związanych z KSeF została udostępniona (w programach księgowych linii nexo i Subiekcie nexo) w Laboratorium.

 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...