Skocz do zawartości

Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem

Polecane posty

Witam

 

Próbowaliśmy wdrożyć Insert Mobile zaraz niedługo po powstaniu pierwszej wersji programu niestety nie działała więc zawiesiliśmy uruchomienie do czasu dopracowania.

Funkcjonalność jest bardzo przydatna i wartościowa dla wielu firm, jednak mam wrażenie, że  wcale nie jest rozwijana i wspierana.

Niestety od miesiąca testujemy aktualną wersję i po opłaceniu abonamentu praktycznie nie da się korzystać z aplikacji.

 

Po kilkukrotnym wysyłaniu logów na wskazany adres nikt nie odpowiada. Na początku tworzenia aplikacji ktoś odpowiadał, a teraz cisza.

Aplikacja ma duże problemy z prawidłową  synchronizacją danych o działaniach pomimo, że pobierane są opłaty za funkcjonalność.

 

Niektóre stale występujące problemy:

  • aplikacja na telefonie nie synchronizuje zmian wprowadzonych w NEXO
  • lista działań nie pokrywa się z listą w nexo
  • aplikacja po wymuszeniu pełnej synchronizacji wyświetla komunikat Trwa rejestracja urządzenia - niestety rejestracja nie kończy się nawet po kilku godzinach. Czasami jednak zaskakuje i działa, ale niezbyt długo po czym ponownie występują problemy
  • pomiędzy użytkownikami lista się różni w zakresie zadań do których obydwie osoby są dopięte
  • często po zakończeniu działania w telefonie ponownie wyświetla się jako nie zakończone 

 

Z powodu tak istotnych problemów nigdy nie można mieć pewności, że pracownik który otrzymuje zlecenie zlecenie wykonania działania będzie miał je wyświetlane w telefonie.

 

Otrzymałem informację, że kończy się okres abonamentowy za 5 dni, z ofertą na przedłużenie abonamentu.

 

Czy jest szansa, żeby ktoś w insert się tym tematem i pomógł doprowadzić narzędzie do stanu nadającym się do użytkowania ?   

Edytowane przez Krzysztof Owczarek
  • Lubię to 2
Link to postu
  • Krzysztof Owczarek zmienił tytuł na Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem
14 godzin temu, Krzysztof Owczarek napisał:

Po kilkukrotnym wysyłaniu logów na wskazany adres nikt nie odpowiada. Na początku tworzenia aplikacji ktoś odpowiadał, a teraz cisza

Dzień dobry, dziękujemy za przesłane logi. Zapoznajemy się z ich zawartością. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.

Link to postu

Dziękuje za odpowiedź.

 

Teraz otrzymałem odpowiedź, a wcześniej logi wysyłałem kilkukrotnie z aplikacji Insert Mobile. Było to około miesiąc temu. 

Zdecydowałem się skontaktować tutaj, pomimo, że wolałbym rozwiązywać i opisywać problemy z działaniem w trybie prywatnym.

Czy tamten kanał komunikacji nie jest w jakiś sposób preferowany ?

Link to postu
  • 4 miesiące temu...

W takim razie do analizy problemu będziemy potrzebować:

Cytat

Jeśli problemy z aplikacją nadal występują, proszę o opisanie problemu, przesłanie logów nexo i logów InsERT mobile na formularz kontaktowy.

 

Edytowane przez Arkadiusz Cieśla
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...