Krzysztof Owczarek 3 Napisano 5 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem (edytowane) Witam Próbowaliśmy wdrożyć Insert Mobile zaraz niedługo po powstaniu pierwszej wersji programu niestety nie działała więc zawiesiliśmy uruchomienie do czasu dopracowania. Funkcjonalność jest bardzo przydatna i wartościowa dla wielu firm, jednak mam wrażenie, że wcale nie jest rozwijana i wspierana. Niestety od miesiąca testujemy aktualną wersję i po opłaceniu abonamentu praktycznie nie da się korzystać z aplikacji. Po kilkukrotnym wysyłaniu logów na wskazany adres nikt nie odpowiada. Na początku tworzenia aplikacji ktoś odpowiadał, a teraz cisza. Aplikacja ma duże problemy z prawidłową synchronizacją danych o działaniach pomimo, że pobierane są opłaty za funkcjonalność. Niektóre stale występujące problemy: aplikacja na telefonie nie synchronizuje zmian wprowadzonych w NEXO lista działań nie pokrywa się z listą w nexo aplikacja po wymuszeniu pełnej synchronizacji wyświetla komunikat Trwa rejestracja urządzenia - niestety rejestracja nie kończy się nawet po kilku godzinach. Czasami jednak zaskakuje i działa, ale niezbyt długo po czym ponownie występują problemy pomiędzy użytkownikami lista się różni w zakresie zadań do których obydwie osoby są dopięte często po zakończeniu działania w telefonie ponownie wyświetla się jako nie zakończone Z powodu tak istotnych problemów nigdy nie można mieć pewności, że pracownik który otrzymuje zlecenie zlecenie wykonania działania będzie miał je wyświetlane w telefonie. Otrzymałem informację, że kończy się okres abonamentowy za 5 dni, z ofertą na przedłużenie abonamentu. Czy jest szansa, żeby ktoś w insert się tym tematem i pomógł doprowadzić narzędzie do stanu nadającym się do użytkowania ? Edytowane 5 Lutego 2023 przez Krzysztof Owczarek 2 Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 6 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem 14 godzin temu, Krzysztof Owczarek napisał: Po kilkukrotnym wysyłaniu logów na wskazany adres nikt nie odpowiada. Na początku tworzenia aplikacji ktoś odpowiadał, a teraz cisza Dzień dobry, dziękujemy za przesłane logi. Zapoznajemy się z ich zawartością. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Link to postu
Krzysztof Owczarek 3 Napisano 6 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem Dziękuje za odpowiedź. Teraz otrzymałem odpowiedź, a wcześniej logi wysyłałem kilkukrotnie z aplikacji Insert Mobile. Było to około miesiąc temu. Zdecydowałem się skontaktować tutaj, pomimo, że wolałbym rozwiązywać i opisywać problemy z działaniem w trybie prywatnym. Czy tamten kanał komunikacji nie jest w jakiś sposób preferowany ? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 7 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem Dzień dobry, wszystkie dostępne kanały komunikacji są dla nas równie ważne. Link to postu
Tomasz Płecha 1 Napisano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem Czy problemy zostały rozwiązane? Nie widzę żadnej aktywności w temacie update tej aplikacji Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem Dzień dobry, ostatnia aktualizacja została opublikowana 22 maja 2023 roku. Jeśli problemy z aplikacją nadal występują, proszę o opisanie problemu, przesłanie logów nexo i logów InsERT mobile na formularz kontaktowy. Link to postu
Tomasz Płecha 1 Napisano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem Nadal nie działa wyszukiwanie (lupa na górze w module Klienci). Aplikacja w wersji podstawowej jest głownie przeglądarką kartotek Klientów, więc brak tej funkcji jest moim zdaniem absurdalny. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 w Ponowna próba wdrożenia INSERT Mobile i szereg problemów z działaniem (edytowane) W takim razie do analizy problemu będziemy potrzebować: Cytat Jeśli problemy z aplikacją nadal występują, proszę o opisanie problemu, przesłanie logów nexo i logów InsERT mobile na formularz kontaktowy. Edytowane 14 Czerwca 2023 przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Polecane posty