Skocz do zawartości

Drukarka drukuje paragony, a Subiekt stawia "X" - SUZ - "Błąd 800706BE. Zdalne wywołanie procedury nie powiodło się."

Polecane posty

Witam,

 

po zaktualizowaniu Subiekta GT do najnowszej wersji pojawił się problem przy drukowaniu paragonów.

Paragon normalnie się drukuje, ale na komputerze wyskakuje komunikat: 

"Błąd 800706BE. Zdalne wywołanie procedury nie powiodło się."

W Subiekcie GT obok numeru paragonu zamiast "ptaszka" pojawia się "X". 

Po zaktualizowaniu sterowników oraz zaktualizowaniu SUZ, problem nadal występuje.

 

OS: Windows 10, Subiekt GT najnowszy, SUZ oraz sterowniki również.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Sello User
Dopisanie systemu operacyjnego
Link to postu

Potwierdzam problem. U mnie to samo. 

Problem występuje na InsDvcUniDF wersja 9.0.20, wersja sterownika 17.3.4346.0 

 

Nie występuje na InsDvcUniDF wersja 9.0.17, wersja sterownika 16.9.1266.0  -> Dane z innego stanowiska, także być może jakieś inne ustawienia za to decyduja. 

 

 

Objawy identyczne jak u poprzedników

 

Przechwytywanie-Report.png
Report2.png
report3.jpg

Przechwytywanie4.png

 

Edytowane przez W Gr
Dorzucam screena z błędem w Kasiarzu
Link to postu

Witam ponownie. Piszę w osobnym poście, ponieważ chciałem przedstawić obejście problemu: winę bez wątpienia ponosi program "Sterowniki firmy insERT 5.68.17". Zainstalowałem starsze sterowniki, których byłem pewny, że działają, a więc w wersji 5.56.16 

Link do ftp insert: https://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_GT/ 

Dokładny link do opisywanej przeze mnie wersji: https://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_GT/InsERT_GT_Sterowniki_5_56_16.exe 

 

Odinstalowałem program, uruchomiłem ponownie komputer, zainstalowałem niższą wersję, ponownie uruchomiłem komputer i wszystko wróciło do normy. Firma wypuściła bubel. Czekam na informacje kiedy sterowniki zostaną zaktualizowane/naprawione. 

 

Pozdrawiam. 

Edytowane przez W Gr
  • Dziękuję 1
Link to postu
3 godziny temu, W Gr napisał:

Firma wypuściła bubel. Czekam na informacje kiedy sterowniki zostaną zaktualizowane/naprawione. 

Proszę opisać kroki do powtórzenia problemu. Czy przekazał Pan firmie IsnERT dane, które mogą pomóc w wyjaśnieniu problemu, pytam gdyż nie widzę takiej informacji ? 

Link to postu

Wszystkie informacje są zawarte w postach moich i poprzedników. Proszę uważnie zapoznać się z nimi. Jedynie wersja systemu Windows jest podana ogólnie, więc dodam, że chodzi o 22H2. Problem występuje na każdej z moich trzech maszyn i jest ona uzależniona od sterowników widocznych na fragmencie zrzutu ekranu: 

report7.jpg

Sterowniki firmy insERT 5.68.17

Bardzo łatwo go odtworzyć, o ile posiada się również pokazaną na screenach drukarkę fiskalną. Nie wiem czy występuje na innych drukarkach, na innych nie miałem możliwości przetestować.

 

Wysłałem do firmy binarny zapis transmisji zgodnie z zaleceniem Dariusza Nowaka. Ode mnie to wszystko. Do tematu wrócę, gdy wyjdzie kolejna wersja sterowników. 

 

 

Edytowane przez W Gr
Link to postu
3 godziny temu, W Gr napisał:

Wszystkie informacje są zawarte w postach moich i poprzedników. Proszę uważnie zapoznać się z nimi.

Proszę mi wskazać wypowiedzi, w którym poprzednicy wskazali modele urządzeń, z którymi był problem ?

 

3 godziny temu, W Gr napisał:

Bardzo łatwo go odtworzyć, o ile posiada się również pokazaną na screenach drukarkę fiskalną. Nie wiem czy występuje na innych drukarkach, na innych nie miałem możliwości przetestować.

Jak widać warunek nie jest taki łatwy do spełnienia, praktycznie żaden z naszych klientów nie korzysta z tego modelu drukarki.

Link to postu
25 minut temu, Dariusz Nowak napisał:

Rozwiązanie problemu powinno pojawić się wraz z najbliższą aktualizacją, postaramy się udostępnić ją najszybciej, jak to możliwe.

Czy dowiemy się czego dotyczy problem, a jakich sytuacjach się ujawnia ? 

Link to postu
7 minut temu, Dariusz Dąbrowski napisał:

Czy błąd będzie miał wpływ na komunikację z Rachmistrzem i raporty do US ?

Wszystko już zależy od użytkownika programu, błędy fiskalizacji mogą i powinny zostać poprawione.

Link to postu
8 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Czy dowiemy się czego dotyczy problem, a jakich sytuacjach się ujawnia ? 

Z różnic, które udało mi się wyłapać:

roznica.png

W nowszej wersji sterownika tworzony jest również plik: PROG_KOM.xml o zawartości: 

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="yes"?>
<Dane operacja="WydrukFiskalny" xmlns="http://www.insert.com.pl/UF/Dane.xsd">
  <Dokument>
    <Numer>F015777</Numer>
    <Data>2023-03-04T14:02:00</Data>
  </Dokument>
  <Urządzenie>
    <NumerUnikatowy>EAE1901258932</NumerUnikatowy>
  </Urządzenie>
</Dane>

Brak go w starszej wersji.

Edytowane przez W Gr
Link to postu
5 minut temu, W Gr napisał:

Z różnic, które udało mi się wyłapać:

Wszystko wyjaśniła mi odpowiedź @Dariusz Nowak, to ja osobiście zabiegałem o jak najszybsze pobieranie danych o fiskalizacji i osobiście zgłaszałem problem z obsługą tych informacji w drukarkach Novitus...

 

12 minut temu, W Gr napisał:

W nowszej wersji sterownika tworzony jest również plik: PROG_KOM.xml o zawartości: 

12 minut temu, W Gr napisał:

Brak go w starszej wersji.

Pobieranie danych o fiskalizacji jest obsługiwane od wersji sterowników 5.67.17, cytat z nowości w programie:

image.png.91888c416b0becdcea023d25e20565cb.png

Link to postu
12 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

 to ja osobiście zabiegałem o jak najszybsze pobieranie danych o fiskalizacji i osobiście zgłaszałem problem z obsługą tych informacji w drukarkach Novitus...

W takim razie dziękuję Panie Danielu za Pana zaangażowanie. Wydawało mi się jednak, że miał Pan problem z powtórzeniem problemu. 

W dniu 4.03.2023 o 19:34, Daniel Kozłowski napisał:

Proszę opisać kroki do powtórzenia problemu. Czy przekazał Pan firmie IsnERT dane, które mogą pomóc w wyjaśnieniu problemu, pytam gdyż nie widzę takiej informacji ? 

8 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Jak widać warunek nie jest taki łatwy do spełnienia, praktycznie żaden z naszych klientów nie korzysta z tego modelu drukarki.

Wyszło zabawnie. A wszystko zaczęło się od mojego stwierdzenie, że firma wypuściła bubel. Nie chciałem nikogo urazić. 

Pozdrawiam serdecznie. 

Edytowane przez W Gr
Link to postu
18 minut temu, W Gr napisał:
28 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

 to ja osobiście zabiegałem o jak najszybsze pobieranie danych o fiskalizacji i osobiście zgłaszałem problem z obsługą tych informacji w drukarkach Novitus...

W takim razie dziękuję Panie Danielu za Pana zaangażowanie. Wydawało mi się jednak, że miał Pan problem z powtórzeniem problemu. 

Tak, miałem problem z powtórzeniem oraz spotkaniem się z tym błędem u naszych klientów, gdyż aktualizacje programów i sterowników wykonałem już wcześniej, gdzie sterowniki aktualizowałem do dostępnej na tamten moment wersji 5.67.17 i nie potrzebowałem nowszej. Doprecyzuję też, że wspomniany przeze mnie, zgłaszany przeze mnie problem dotyczył wersji sterowników 5.67.17, gdzie numer fiskalny nie jest w ogóle pobierany, jeśli zawiera inne znaki niż cyfry, w wersji 5.68.17 najwyraźniej próbowano to poprawić tylko się nie udało.

Link to postu

Mam od wczoraj taki problem:

"Błąd zgłoszony przez urządzenie. Wykryto niespodziewaną transmisję z urządzenia. Operacja nieudana. Dany klucz nie był obecny w słowniku."

Tez po aktualizacji. Czy to też wiąże się ze sterownikiem? Drukarka Elzab Zeta. A aktualizacja była tydzień wczesniej. problem zrobił się wczoraj.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...