Skocz do zawartości

Subiekt Nexo Pro zawiesza się podczas edycji asortyment

Polecane posty

Dzień dobry, 

 

mam problem, Subiekt Nexo Pro na jednym ze stanowisk zacina się podczas edycji asortymentu. Nie mam pomysłu co może być przyczyną na pozostałych stanowiskach działa bez problemu. Wykonałem już następujące kroki, ale bez sukcesu:

1) Restart serwera

2) Restart komputera

3) Usunięcie pliku w folderze C:\Users\...\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo

 

Bardzo proszę o podpowiedź, od rana działał normalnie. 

Link to postu

Dziwna spawa bo działo się to przy otwarciu (F3) oraz edycji (F4) w oknie asortymentu. Próbowałem zarówno z mojego komputera podłączonego do serwera, z innego komputera naszych pracowników oraz logując się z bezpośrednio na serwerze. Wszyscy inni użytkownicy mogli normalnie pracować. 

Ostatecznie podniosłem wersję Subiekta do aktualnej, zaktualizowałem Windows Server i zrestartowałem usługi sieciowe i na razie wygląda, że działa normalnie. 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...