Michał M 1 Napisano 3 Marca 2023 Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Subiekt Nexo Pro zawiesza się podczas edycji asortyment Dzień dobry, mam problem, Subiekt Nexo Pro na jednym ze stanowisk zacina się podczas edycji asortymentu. Nie mam pomysłu co może być przyczyną na pozostałych stanowiskach działa bez problemu. Wykonałem już następujące kroki, ale bez sukcesu: 1) Restart serwera 2) Restart komputera 3) Usunięcie pliku w folderze C:\Users\...\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo Bardzo proszę o podpowiedź, od rana działał normalnie. Link to postu
Patryk Kłoda 208 Napisano 3 Marca 2023 Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Subiekt Nexo Pro zawiesza się podczas edycji asortyment Dzieje się tak tylko przy edycji asortymentu i tylko na tym jednym stanowisku? Używasz RDP (pulpitu zdalnego) ? czy program instalowany jest na każdej końcówce? Zacząłbym od sprawdzenia połączenia sieciowego do serwera, na którym jest baza danych. 1 Link to postu
Michał M 1 Napisano 3 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Subiekt Nexo Pro zawiesza się podczas edycji asortyment Dziwna spawa bo działo się to przy otwarciu (F3) oraz edycji (F4) w oknie asortymentu. Próbowałem zarówno z mojego komputera podłączonego do serwera, z innego komputera naszych pracowników oraz logując się z bezpośrednio na serwerze. Wszyscy inni użytkownicy mogli normalnie pracować. Ostatecznie podniosłem wersję Subiekta do aktualnej, zaktualizowałem Windows Server i zrestartowałem usługi sieciowe i na razie wygląda, że działa normalnie. Link to postu
Michał M 1 Napisano 7 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 w Subiekt Nexo Pro zawiesza się podczas edycji asortyment Dzień dobry, niestety błąd znowu występuje. System zawiesza się w momencie edytowania asortymentu wchodząc w edycje z poziomu zamówienia lub zlecenia do dostawcy. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 7 Marca 2023 Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 w Subiekt Nexo Pro zawiesza się podczas edycji asortyment Ja bym zaczął od sprawdzenia logów, bezpośrednio po wystąpieniu problemu. Są C:\Users\[Nazwa użytkownika]\AppData\Local\InsERT\Logs Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 8 Marca 2023 Udostępnij Napisano 8 Marca 2023 w Subiekt Nexo Pro zawiesza się podczas edycji asortyment Dzień dobry, poprosimy o przesłanie danych diagnostycznych (spakowanych tuż po wykonaniu operacji zawieszającej program) poprzez formularz kontaktowy. InsERT nexo – Jak wygenerować dane diagnostyczne? Link to postu
Polecane posty