Skocz do zawartości

Filtr VAT Biuro Nexo

Polecane posty

  • 2 tygodnie później...

Miałem określone cechy ale nie zauważyłem, że można po nich filtrować. Dziękuję :)
Poniekąd załatwia to problem ale dalej jest to trochę takie sztukowanie bo po cechach filtruje a w uwagach i tak musze mieć wszystko powielone bo na liście klientów cechę wyświetla tylko tą pierwszą (no chybam, że można to jakoś zmienić ?)

Link to postu
W dniu 28.03.2023 o 09:23, Przemysław Frasz napisał:

Poniekąd załatwia to problem ale dalej jest to trochę takie sztukowanie bo po cechach filtruje a w uwagach i tak musze mieć wszystko powielone bo na liście klientów cechę wyświetla tylko tą pierwszą (no chybam, że można to jakoś zmienić ?)

Tak, na liście wyświetlana jest jedna cecha. Polecam, jak we wcześniejszych postach użyć w tym celu Pól własnych do obiektu Klient. Będzie Pan mógł filtrować i wyświetlać kolumny na liście według utworzonych przez Pana pól.

 

 

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
W dniu 27.03.2023 o 23:30, Wiesław Musik napisał:

Klientom można nadać cechy i filtrować po nich

Niby tak, ale tak na prawdę te cechy są nadawane JUŻ podczas uzupełniania podstawowych danych klienta, i zamiast zrobić powiązanie danego (istniejącego) pola z mechanizmem filtrowania (jednorazowa czynność do zrobienia) każdy użytkownik u każdego klienta musi tworzyć po kilka pól własnych, żeby móc wykorzystać mechanizm zbiorczej operacji na wybranych grupach. Nadmienię, że są to "grupy" klientów, którzy występują we wszystkich biurach i znacząco usprawni pracę z programem, a także zachęci do korzystania z kolejnych modułów. Płatnych:)

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...