konrad.pabijan 2 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 w Problem z synchronizacją paczek z serwisem paczkomaty.pl Od wczoraj przy próbie odebrania/wysłania paczek do serwisu paczkomaty.pl dostaję następujący błąd: Synchronizacja paczek z serwisem paczkomaty.pl.: Nieokreślony błąd. (0x80004005) Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 w Problem z synchronizacją paczek z serwisem paczkomaty.pl Dokładnie. Właśnie to zauważyłem - przy próbie utworzenia paczek jest błąd j.w., a po kliknięciu "Sprawdź dane" przy podawaniu punktu odbioru otrzymuję informację "Paczkomat o podanej nazwie nie może być poprawnie zweryfikowany. Powód:". Powód oczywiście pusty. Mała poprawka: po kilku czy kilkunastu próbach udało się w końcu paczki utworzyć, po kilku następnych są opłacone, błąd przy sprawdzaniu danych czasem się pojawia, a czasem nie. Najwyraźniej są problemy w komunikacji z Inpostem, ale jednak nie cały czas. Cytuj Link to postu
patrese 0 Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 w Problem z synchronizacją paczek z serwisem paczkomaty.pl U mnie pomogła zmiana Hasła w serwisie paczkomaty i w sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 w Problem z synchronizacją paczek z serwisem paczkomaty.pl Czy dzisiaj problem nadal występuje? Cytuj Link to postu
konrad.pabijan 2 Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 w Problem z synchronizacją paczek z serwisem paczkomaty.pl Dzisiaj już działa bez problemu, Inpost widocznie miał problem z serwerem. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.