Piotr Bielesz 0 Napisano 18 Maja 2023 Udostępnij Napisano 18 Maja 2023 w Problem z pobieraniem zamówień z allegro.cz Dzień dobry, Nie umiałem znaleźć odpowiedniego tematu, wiec napiszę tutaj. Mamy problem z zamówieniami z allegro.cz Używamy programu sello do obsługi zamówień, niestety zamówienia z allegro.cz nie wpadają nam do systemu, przez co ich nie widzimy i musimy nadawać te zamówienia ręczne. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu, lub poradnik? Opis najnowszej aktualizacji sello niestety nie pomaga rozwiązać tego problemu. Proszę o informację, bo przy większych ilościach zamówień, ręczne generowanie etykiet i przekazywanie ich na magazyn będzie problemem. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 18 Maja 2023 Udostępnij Napisano 18 Maja 2023 w Problem z pobieraniem zamówień z allegro.cz Rozumiem, że posiadasz najnowsze Sello? W dolnej zakładce "System sprzedaży" powinien pojawić się błąd/komunikat, że nie pobrano transakcji o nr x z powodu..... Tam musisz zobaczyć jaki jest powód. Może masz nie powiązaną dostawę z Allegro w Sello? Cytuj Link to postu
Piotr Bielesz 0 Napisano 19 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2023 w Problem z pobieraniem zamówień z allegro.cz Niestety nie mam takiej informacji. Wybierając filtr w systemie sprzedaży "pobieranie transakcji" wyłącza mi sello. Gdzie szukać takiego problemu odnośnie pobierania tych transakcji? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 19 Maja 2023 Udostępnij Napisano 19 Maja 2023 w Problem z pobieraniem zamówień z allegro.cz Filtry w systemie sprzedaży niestety nie działają. Trzeba szukać ręcznie lub skopiować i wkleić do exela i następnie przez ctr+f szukać błędu. Czy podczas pobierania transakcji system sprzedaży świeci się na czerwono? Cytuj Link to postu
Piotr Bielesz 0 Napisano 19 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2023 w Problem z pobieraniem zamówień z allegro.cz Niestety skopiowałem wszystko do excela i nie znalazłem komunikatu: "nie pobrano transakcji". Jedynie z tych o systemie sprzedaży istnieją takie błędy: Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 22 Maja 2023 Udostępnij Napisano 22 Maja 2023 w Problem z pobieraniem zamówień z allegro.cz Która wersja Sello jest zainstalowana? Proszę wyczyścić raport i wybrać pobieranie transakcji z menu Wyślij/Odbierz ==> serwisy aukcyjne ==> Odbierz -> Transakcje Czy wtedy w raporcie pojawiają się jakieś wpisy? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.