Szymon Woliński 1 Napisano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2023 w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży po aktualizacji do 1.43.1 (edytowane) Witam. Tak jak w tytule: Po aktualizacji Sello do 1.43.1 wyświetla mi się taki błąd jak w załączniku, nexo jest w wersji 45 (brak abonamentu i możliwości aktualizacji do 46). Czy jest możliwość cofnięcia wersji sello do 1.43.0 (jeżeli tak to jak)? Jeżeli temat jest w złym dziale to proszę o przeniesienie Edytowane 29 Czerwca 2023 przez Szymon Woliński Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2023 w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży po aktualizacji do 1.43.1 3 godziny temu, Szymon Woliński napisał: nexo jest w wersji 45 (brak abonamentu i możliwości aktualizacji do 46) Brak abonamentu nie powoduje braku możliwości aktualizacji wersji do nowszej. Po prostu nie będą działać nowe funkcje dodane w nexo 46. Proszę zatem zaktualizować nexo, bo Sello 1.43.1 nie będzie działać z wersjami starszymi. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.