Skocz do zawartości

Brak możliwości utworzenia etykiety pobraniowej DPD


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Krzysztof Klimek,

Polecane posty

Dzień dobry, 

przy próbie wygenerowania etykiety pojawia się poniższy błąd:

Wybrana metoda dostawy wymaga podania zweryfikowanego, polskiego numeru iban

Pobieranie stanu wykonania zlecenia utworzenia przesyłki z Allegro dla paczki "16967/2023" na koncie xxx: Wybrana metoda dostawy wymaga podania zweryfikowanego, polskiego numeru iban

Kod błędu: 0 

[COD_IBAN_NOT_VERIFIED]: Wybrana metoda dostawy wymaga podania zweryfikowanego, polskiego numeru iban
ścieżka: additionalServices
detale: Provided Iban has to be verified

 

Konto bankowe jest zweryfikowane i pobrania działały do wczoraj. Dzisiaj jest tylko jedno zamówienie pobraniowe właśnie z tym błędem...

Umowa dpd z allegro.

Wersja sello 1.43.1

Link to postu

Błędy pokazywane w Sello przy synchronizacjach pochodzą głównie z serwisów, więc w tym przypadku jest on zwracany przez Allegro.

 

22 minuty temu, M4ti DESIGN napisał:

Problem chyba leży po stronie Sello.

Prędzej po stronie zmian w Allegro, które nie są kompatybilne wstecz. Ale w tym przypadku jednak:

 

Cytat

 Jeśli podasz niezweryfikowany numer konta, zobaczysz komunikat: Wybrana metoda dostawy wymaga podania zweryfikowanego numeru IBAN.

Trzeba się  upewnić, ze numer bankowy podawany w konfiguracji usługi WzA w Sello jest na liście zweryfikowanych numerów w allegro. Wg tej informacji nie jest - albo jest błąd w Allegro, który niepoprawnie weryfikuje te numery. Może też chodzić o sam zapis numeru w Sello.

 

Link to postu
  • Rozwiązanie

Tak myślałem że to powoduje błąd, bo mieliśmy różnicę w zapisie, między ustawianiami allegro a sello. Niestety to zostało poprawione z samego rana, czyli dane z allegro zostały wklejone do sello i pomimo tego błąd nadal występował. Czy trzeba cos jeszcze zmienić w samym sello?? 

W sumie Wza do 14 wypluwało ten sam monit, a po 14 mogliśmy już generować listy... Tylko wtedy listy były już stworzone poprzez webklienta i ręcznie podpięte do zamówień.

 

Dzisiaj wszystko działa.

Edytowane przez Krzysztof Klimek
Dodałem testowe zamówienie.
Link to postu

Sprawdziłam już wszystko co tylko mogłam. Numer konta wpisywaliśmy w różny sposób z PL na początku, bez, ze spacjami, bez... itd, itp

Konfigurację zrobiliśmy od nowa, sello zaktualizowane. Allegro twierdzi, że u nich wszystko ok, problem po stronie sello.

Nie mogę nadać bezpośrednio z allegro przesyłek, bo do konta nie mam podanego numeru telefonu i nie chcę go podawać, nie mam numeru firmowego. 

Link to postu

Proszę przesłać do nas log z próby utworzenia takiej przesyłki (od początku), najlepiej poprzez bezpośrednią próbę wydrukowania etykiety dla tej przesyłki.

 

Spoiler

Instrukcja włączenia logowania

 

Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu KOMPUTER.

Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem.

W folderze instalacyjnym Sello, c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila.

Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi.

 

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...