Marcin Bebłociński 0 Napisano 26 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Dzień dobry. Chcąc wypisać dziś faktury uruchomiłem Subiekt Nexo i niestety po kliknięciu na niego nic się nie dzieje. Próbowałem uruchomić także program serwisowy, ale to samo. nie wyskakują żadne komunikaty. Poprostu nic sie nie dzieje. W dniu wczorajszym wszystko działało bez zarzutu. Bardzo proszę o poradę, co zrobić? Pozdrawiam Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 26 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Godzinę temu, Marcin Bebłociński napisał: Bardzo proszę o poradę, co zrobić? Zawsze należy zacząć od podania podstawowych informacji jak system operacyjny i wersja programu. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 26 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Ja to tym zaczął od podstawowego pytania informatyka (notabene, z pewnego brytyjskiego serialu komediowego): Cytat Czy próbował Pan wyłączyć i włączyć komputer? A tak serio, Uruchom ponownie - nie mylić z Zamknij, w systemach Windows 10+, które bardziej hibernuje niż wyłącza system, to tak naprawdę dokonuje czystego rozruchu. W wielu przypadkach to rozwiązuje problem Następnie zerknął bym w menadżer zadań, czy coś tam się odpala. Późniejsze porady, wymagają już zapewne głębszej wiedzy informatycznej, więc jak Pan nie jest biegły, rozważyłbym pomoc specjalisty. Link to postu
Marcin Bebłociński 0 Napisano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Witam. System to Windows 10. Nie wiem, jak mógłbym sprawdzić wersję programu, bo niestety nie mogę go uruchomić. Oczywiście uruchamiałem komputer ponownie, zamykałem itp. W menedżerze zadań nic związanego z subiektem nie mam. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 27 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Z wersją, to bardziej zainstalował Pan NEXO 3 lata temu, czy w miarę bieżąco Pan aktualizuje? Jeśli dawno Pan nie aktualizował, to aktualizacje Windows mogły do tego doprowadzić. Sprawdźmy logi, czy coś się pojawia, jak Pan próbuje włączyć NEXO, trzeba wejść na ściężke: C:\Users\[Nazwa użytkownika Windows]\AppData\Local\InsERT\Logs (może być konieczne włączenie pokazywania ukrytych plików). Jak już tam Pan będzie, to folder dalej C:\Users\[Nazwa użytkownika Windows]\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo, powinien być folder z nazwą Pana bazy danych plus losowe znaki. Tam jest folder Binaries, znaleźć plik Pomoc, odpalić go, wejść w Informacje ogólne, Lista zmian, Pełna lista zmian - tam powinna być wersja Pana programu. Link to postu
Marcin Bebłociński 0 Napisano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Pod pierwszą wskazaną ścieżką znalazłem coś takiego jak w załączniku. Wychodzi na to, że wersja to 27.0.2 (jeżeli nic nie pomyliłem. Subiekt aktualizuje zawsze, jak przychodzi moment aktualizacji. Error-2022-07-26_14-23-15.xml Link to postu
Marcin Bebłociński 0 Napisano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU 3 minuty temu, Marcin Bebłociński napisał: Pod pierwszą wskazaną ścieżką znalazłem coś takiego jak w załączniku. Wychodzi na to, że wersja to 27.0.2 (jeżeli nic nie pomyliłem. Subiekt aktualizuje zawsze, jak przychodzi moment aktualizacji. Error-2022-07-26_14-23-15.xml 1.14 kB · 0 pobrań przepraszam to stary zeszłoroczny plik Link to postu
Marcin Bebłociński 0 Napisano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU To jest jedyny lipcowy plik z błędem. Dodam, że 25.07 program działał bez problemów. Error-2023-07-05_14-54-35.xml Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 27 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU (edytowane) 20 minut temu, Marcin Bebłociński napisał: Wychodzi na to, że wersja to 27.0.2 (jeżeli nic nie pomyliłem. Subiekt aktualizuje zawsze, jak przychodzi moment aktualizacji. No raczej nie: Całkiem możliwe, że przestało działać przez jakąś aktualizację Windows, obstawiam środowisko NET, bo wiem, że tam się zmieniały wymagania. Ale proponuję poczekać na odpowiedź Insert. Na pewno czeka Pana porządna aktualizacja i wiele zmian, bo obecnie mamy wersję 46.0.2 !!!!!!!!!!! Sprawdzi Pan, czy nie ma kilka deployments, może było coś grzebane i to nie ta baza, bo strasznie stara ta wersja. Edytowane 27 Lipca 2023 przez Radomił Ząbik Link to postu
Marcin Bebłociński 0 Napisano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU 31 minut temu, Radomił Ząbik napisał: No raczej nie: Całkiem możliwe, że przestało działać przez jakąś aktualizację Windows, obstawiam środowisko NET, bo wiem, że tam się zmieniały wymagania. Ale proponuję poczekać na odpowiedź Insert. Na pewno czeka Pana porządna aktualizacja i wiele zmian, bo obecnie mamy wersję 46.0.2 !!!!!!!!!!! Sprawdzi Pan, czy nie ma kilka deployments, może było coś grzebane i to nie ta baza, bo strasznie stara ta wersja. Nie widzę innego folderu deployments, ale na pewno program aktualizuję zawsze kiedy wskazana jest aktualizacja. Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 170 Napisano 27 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Proszę sprawdzić, czy nie ma Pan przypadkiem zainstalowanego .NET Framework 4.8.1 - objawy do tego pasują. Nexo w wersji starszej niż 41.2.1 nie uruchamia się na komputerach, które mają zainstalowaną tę wersję .NET Frameworka. Jeśli tak, to rozwiązania są dwa: zmienić .NET Framework na wersję 4.8, zaktualizować nexo do nowszej wersji (zalecane). Jak sprawdzić wersję .NET Framework: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/framework/migration-guide/how-to-determine-which-versions-are-installed Wątek, w którym informowaliśmy o tym problemie: 1 Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 27 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Ja tylko dopisze, że jak zmieni Pan tego NET framework, spróbuje odpalić NEXO i rzeczywiście wyskoczy Panu 27.0.2, to Pan przypadkiem nie próbuje od razu skakać do obecnej 46.0.2 - nie można aktualizować o więcej niż 10 wersji. Więc trzeba by to rozłożyć skokowo, najlepiej 35.1.2, 43.1.2, i dopiero 46.0.2 Link to postu
Marcin Bebłociński 0 Napisano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Pomógł mi Pan zdalnie z firmy Insert. Nie znam przyczyny problemu ale pomogła aktualizacja programu do wersji 46.0.2. Chociaż zawsze staram się wykonywać aktualizacje na bieżąco. Temat myślę, że rozwiązany z nie działającym programem, ale niestety przyczyny problemu nie poznałem. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy. Pozdrawiam Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 27 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU 2 godziny temu, Marcin Bebłociński napisał: ale niestety przyczyny problemu nie poznałem. Wszystkie wskazuje na nieaktualną / starą wersję programu i aktualizacje systemu operacyjnego. Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Witam. Mam ten sam problem. Po aktualizacji w sobotę do najnowszej wersji nie mogę uruchomić programu na jednym komputerze, na innych działa. Windows 10 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU To należało zastosować to samo rozwiązanie - zaktualizować programy Insert. Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU w sobotę zaktualizowałem Nexo do najnowszej wersji na głównym komputerze , wszystkie inne komputery w firmie odpaliły się normalnie oprócz jednego. Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Witam. Czy ktoś jest z Insertu kto mógłby mi pomóc? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU 15 godzin temu, Mirek Malina napisał: w sobotę zaktualizowałem Nexo do najnowszej wersji na głównym komputerze , wszystkie inne komputery w firmie odpaliły się normalnie oprócz jednego. Dlaczego nie zaktualizował Pan programu na komputerze, na którym nie chce się uruchomić ? 9 minut temu, Mirek Malina napisał: Witam. Czy ktoś jest z Insertu kto mógłby mi pomóc? https://www.insert.com.pl/pomoc-zdalna.html Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Próbowałem to zrobić i jako jedyny komputer nie uruchamia ani aktualizacji ani wgrania programu od początku Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Odinstalowałem program z tego komputera i chciałem wgrać od nowa ale nie uruchamia instalatora Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Jeśli instalator się nie odpala, to może to być problem po jakieś aktualizacji, a w szczególności wersja NET. Przejrzał Pan wątek w którym Pan pisze i przeanalizował odpowiedzi? Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 170 Napisano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2023 w PROBLEM Z URUCHOMIENIEM PROGRAMU Proszę sprawdzić wersję .NET Framework. Odnośnik do instrukcji dodałam w poprzednim poście. Jeśli to wersja 4.8.1, to należy postępować zgodnie z podanymi wcześniej sugestiami. Może się Pan również zgłosić z tym problemem przez formularz kontaktowy, dostępny pod adresem https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html. Link to postu
Polecane posty