Bogdan Kraus 0 Napisano 7 Września 2023 Udostępnij Napisano 7 Września 2023 w błąd generowania pliku JPK W firmie mam 4 komputery w połączone sieci , na jednym z nich jest zainstalowany serwer i baza danych i na tym stanowisku pracuje księgowa i nie może wygenerować JPK - informacja błąd tworzenia -czy coś takiego tylko na miom stanowisku taki plik można utworzyć , na pozostałych też nie. Nie jest to kwestia uprawnień, bo ze swojego profilu mogę ten plik utworzyć tylko na moim komputerze Taka sytuacja jest od kilku miesięcy Czy ktoś miałby jakieś sugestie ? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 7 Września 2023 Udostępnij Napisano 7 Września 2023 w błąd generowania pliku JPK F1->Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout). Link to postu
Bogdan Kraus 0 Napisano 7 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2023 w błąd generowania pliku JPK a zechciałby Pan parę słów więcej napisać- czy to jakiś parametr który mogę zmienić ? Link to postu
Tomasz Cichoń 36 Napisano 7 Września 2023 Udostępnij Napisano 7 Września 2023 w błąd generowania pliku JPK 16 minut temu, Bogdan Kraus napisał: a zechciałby Pan parę słów więcej napisać- czy to jakiś parametr który mogę zmienić ? Wystarczy zrobić to co Pan Daniel napisał... i wszystko będzie jak na tacy ↓ "Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout) Symptomy Przy próbie wygenerowania zestawienia z dużą ilością danych może pojawić się komunikat: "Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera (timeout)" lub podobny, informujący o przekroczeniu czasu oczekiwania na odpowiedź serwera. Innym symptomem może być niemożność przeprowadzenia odbudowy danych InsTYNKT-u wykonywana z poziomu Programu Serwisowego. Przyczyna Przyczyną takiego zachowania jest tak duży zakres danych do przetworzenia, iż w oczekiwanym przez program czasie nie nastąpiła odpowiedź. Domyślnie czasem tym jest 30 sekund. Rozwiązanie Użytkownik może wybrać jedno z dwóch rozwiązań: albo zmniejszyć zakres przetwarzanych danych (np. zawężając okres wyliczania zestawienia, które się nie wykonało), albo zwiększyć ustawienie czasu oczekiwania programu na odpowiedź serwera. W tym drugim przypadku należy: Z poziomu wiersza poleceń (Start ® Uruchom) należy wykonać następującą komendę: Regedit <OK/Otwórz> Następnie odnaleźć ścieżkę: HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\InsERT GT\dbman\1.0\Connection Properties i dodać nową wartość (DWORD) o nazwie: Command Timeout równej wartości żądanego timeout'u w sekundach. Jeśli zostanie wprowadzona 0 (słownie: zero), spowoduje to wyłączenie ograniczenia czasowego na odpowiedź serwera. Po zakończeniu operacji należy ponownie uruchomić program. Wyłączenie czasu oczekiwania może mieć niekorzystny wpływ na działanie programu - jeśli serwer w ogóle nie odeśle informacji zwrotnej (np. na skutek awarii), program będzie nieustannie czekać na odpowiedź." Link to postu
Bogdan Kraus 0 Napisano 7 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2023 w błąd generowania pliku JPK dziękuję za pomoc, spróbuję to wdrożyć Link to postu
Polecane posty