Mirek Nakonieczny 0 Napisano 23 Września 2023 Udostępnij Napisano 23 Września 2023 w Problem z synchronizacją (edytowane) Witam miał ktoś już taki problem, nie chce się połączyć z subiektem,zaktualizowany subiekt do najnowszej wersji jest ale to nie pomogło Edytowane 23 Września 2023 przez Mirek Nakonieczny Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 25 Września 2023 Udostępnij Napisano 25 Września 2023 w Problem z synchronizacją A czy "na tym komputerze został uruchomiony Subiekt nexo na podane w konfiguracji bazie"? Cytuj Link to postu
Mirek Nakonieczny 0 Napisano 26 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2023 w Problem z synchronizacją Naprawione,baza danych była podana nie prawidłowo.I jeszcze jedno pytanie,w zakończonych aukcjach nie których aukcji nie mogę już wznowić zapewne trafiły do archiwum,próbowałem usunąć tą starą aukcję lecz nie mogę bo istnieją do niej transakcję,jest jakaś opcja żeby to skasować?? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 28 Września 2023 Udostępnij Napisano 28 Września 2023 w Problem z synchronizacją W Sello nie, ponieważ wymaga ono zachowania powiązań pomiędzy aukcjami, transakcjami i paczkami. W programie serwisowym można spróbować pousuwać starsze dane, ale aby usunąć aukcje trzeba będzie pozbyć się też paczek i transakcji. Można to zrobić za pomocą filtrów z datą. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.