Skocz do zawartości

Aktualizacja programów.

Polecane posty

Korzystam z Subiekta Nexo, na którego mam wykupiony abonament i jestem zalogowany na koncie inSert. W dniu 19.10.23 została udostępniona aktualizacja Subiekt Nexo 47.0.0. Nistety obydwa programy nie informują o dostępnych aktualizacjach. Po pobraniu i zainstalowaniu aktualizacji Subiekt Nexo nadal pokazuje poprzednią wersję 46.1. Dlaczego tak jest i co mogę zrobić, żeby zaktualizować program?

Link to postu
Godzinę temu, Mariusz Wesołowski napisał:

Nistety obydwa programy nie informują o dostępnych aktualizacjach. Po pobraniu i zainstalowaniu aktualizacji Subiekt Nexo nadal pokazuje poprzednią wersję 46.1.

Proszę pokazać co pokazuje Panu program w tym oknie:

 

image.png.9c1a1dad868e44d1b229c44dbe35068b.png

--

Godzinę temu, Mariusz Wesołowski napisał:

Dlaczego tak jest i co mogę zrobić, żeby zaktualizować program?

Gdyby dokładniej opisał Pan problem, a najlepiej pokazał (zamieścił zrzuty ekranu) to byłoby łatwiej odpowiedzieć. Ogólnie dostawca programu powinien Panu wytłumaczyć jak przeprowadzać aktualizację, jeśli nie to warto było spytać przed pierwszą aktualizacją, która odbywa się w dwóch krokach:

  1. aktualizacja programu
  2. konwersja bazy danych

 

Należy też pamiętać, że aktualizacja programu może mieć negatywne skutki jak na przykład brak dostępności do programu na czas aktualizacji, znane błędy nowych wersji, brak kompatybilności z rozwiązaniami dodatkowymi, itp., stąd programy nigdy same się nie aktualizują, zawsze jest odpowiedzialny za to użytkownik / administrator programu.

Edytowane przez Daniel Kozłowski
Link to postu

Dzień dobry ja się podepnę chociaż z lekko innym problem, od dwóch aktualizacji po zainstalowaniu nie mogę wystartować z nimi programu, bo Nexo nie rozpoznaje hasła użytkownika (de fcato nie sprawdza go , cokolwiek tam wpisać wypada komunikat ze screena).

 

Dzieje się tak tylko na jednej bazie danych , próbowałem na innej (podmiot testowy)i tam nie ma problemu z aktualizacją.

Co może być przyczyną takiego problemu?

Screenshot_11.jpg

Link to postu
50 minut temu, Grzegorz Kaczmarczyk napisał:

Dzieje się tak tylko na jednej bazie danych , próbowałem na innej (podmiot testowy)i tam nie ma problemu z aktualizacją.

Każdy podmiot to inni użytkownicy i ich uprawnienia.

 

50 minut temu, Grzegorz Kaczmarczyk napisał:

Co może być przyczyną takiego problemu?

Przyczyna problemu jest sugerowana w komunikacie błędu, który Pan zamieścił na zrzucie ekranu, niestety nie pokazał Pan tych informacji, aby je zweryfikować - uprawnień użytkownika wykorzystywanego do aktualizacji podmiotu.

 

 

Link to postu

Tak jak informowaliśmy w poście odnośnie nowej wersji
https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/84051-wersja-47/#comment-425293:~:text=Wersja będzie sukcesywnie dostarczana do wszystkich użytkowników w ciągu kilku dni.

Wersja będzie sukcesywnie dostarczana do wszystkich użytkowników w ciągu kilku dni.

 

Dzisiaj wszyscy użytkownicy powinni otrzymać już InsMail z informacją o nowej wersji i możliwością automatycznego pobrania aktualizacji.
Jeśli ktoś potrzebuje zainstalować wersję wcześniej to możliwe jest pobranie instalatora ze strony:
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/abonament/subiekt_nexo/pobierz.html

Edytowane przez Tomasz Padarz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...