Mariusz Wesołowski 2 Napisano 23 Października 2023 Udostępnij Napisano 23 Października 2023 w Aktualizacja programów. Korzystam z Subiekta Nexo, na którego mam wykupiony abonament i jestem zalogowany na koncie inSert. W dniu 19.10.23 została udostępniona aktualizacja Subiekt Nexo 47.0.0. Nistety obydwa programy nie informują o dostępnych aktualizacjach. Po pobraniu i zainstalowaniu aktualizacji Subiekt Nexo nadal pokazuje poprzednią wersję 46.1. Dlaczego tak jest i co mogę zrobić, żeby zaktualizować program? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 23 Października 2023 Udostępnij Napisano 23 Października 2023 w Aktualizacja programów. (edytowane) Godzinę temu, Mariusz Wesołowski napisał: Nistety obydwa programy nie informują o dostępnych aktualizacjach. Po pobraniu i zainstalowaniu aktualizacji Subiekt Nexo nadal pokazuje poprzednią wersję 46.1. Proszę pokazać co pokazuje Panu program w tym oknie: -- Godzinę temu, Mariusz Wesołowski napisał: Dlaczego tak jest i co mogę zrobić, żeby zaktualizować program? Gdyby dokładniej opisał Pan problem, a najlepiej pokazał (zamieścił zrzuty ekranu) to byłoby łatwiej odpowiedzieć. Ogólnie dostawca programu powinien Panu wytłumaczyć jak przeprowadzać aktualizację, jeśli nie to warto było spytać przed pierwszą aktualizacją, która odbywa się w dwóch krokach: aktualizacja programu konwersja bazy danych Należy też pamiętać, że aktualizacja programu może mieć negatywne skutki jak na przykład brak dostępności do programu na czas aktualizacji, znane błędy nowych wersji, brak kompatybilności z rozwiązaniami dodatkowymi, itp., stąd programy nigdy same się nie aktualizują, zawsze jest odpowiedzialny za to użytkownik / administrator programu. Edytowane 23 Października 2023 przez Daniel Kozłowski Link to postu
Grzegorz Kaczmarczyk 0 Napisano 23 Października 2023 Udostępnij Napisano 23 Października 2023 w Aktualizacja programów. Dzień dobry ja się podepnę chociaż z lekko innym problem, od dwóch aktualizacji po zainstalowaniu nie mogę wystartować z nimi programu, bo Nexo nie rozpoznaje hasła użytkownika (de fcato nie sprawdza go , cokolwiek tam wpisać wypada komunikat ze screena). Dzieje się tak tylko na jednej bazie danych , próbowałem na innej (podmiot testowy)i tam nie ma problemu z aktualizacją. Co może być przyczyną takiego problemu? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 23 Października 2023 Udostępnij Napisano 23 Października 2023 w Aktualizacja programów. 50 minut temu, Grzegorz Kaczmarczyk napisał: Dzieje się tak tylko na jednej bazie danych , próbowałem na innej (podmiot testowy)i tam nie ma problemu z aktualizacją. Każdy podmiot to inni użytkownicy i ich uprawnienia. 50 minut temu, Grzegorz Kaczmarczyk napisał: Co może być przyczyną takiego problemu? Przyczyna problemu jest sugerowana w komunikacie błędu, który Pan zamieścił na zrzucie ekranu, niestety nie pokazał Pan tych informacji, aby je zweryfikować - uprawnień użytkownika wykorzystywanego do aktualizacji podmiotu. Link to postu
Grzegorz Kaczmarczyk 0 Napisano 23 Października 2023 Udostępnij Napisano 23 Października 2023 w Aktualizacja programów. Czy chodzi o te uprawnienia? Są zaznaczone. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 24 Października 2023 Udostępnij Napisano 24 Października 2023 w Aktualizacja programów. (edytowane) Tak jak informowaliśmy w poście odnośnie nowej wersji https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/84051-wersja-47/#comment-425293:~:text=Wersja będzie sukcesywnie dostarczana do wszystkich użytkowników w ciągu kilku dni. Wersja będzie sukcesywnie dostarczana do wszystkich użytkowników w ciągu kilku dni. Dzisiaj wszyscy użytkownicy powinni otrzymać już InsMail z informacją o nowej wersji i możliwością automatycznego pobrania aktualizacji. Jeśli ktoś potrzebuje zainstalować wersję wcześniej to możliwe jest pobranie instalatora ze strony: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/abonament/subiekt_nexo/pobierz.html Edytowane 24 Października 2023 przez Tomasz Padarz Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 24 Października 2023 Udostępnij Napisano 24 Października 2023 w Aktualizacja programów. Witam. Mam problem , po aktualizacji do najnowszej wersji na jednym komputerze nie można uruchomić programu bo pokazuje błąd, co jest nie tak? Link to postu
Polecane posty