Dawid Tetmer 24 Napisano 9 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Cześć, bardziej to informacja niż problem Synchronizacja potrafi się zablokować, stawiam na limity API, w tej sytuacji muszę ponownie podpiąć konto do allegro: Po integracji I znowu zaczyna działać Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 10 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. tak. też czasami mam, że SNX gubi synchronizację z Allegro Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 863 Napisano 13 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Limity API nie powinny chyba tutaj jeszcze wchodzić w grę. Jaki pojawia się błąd w dzienniku błędów? Czy możliwe, że logujecie się do jednego konta allegro z różnych baz SNX? Cytuj Link to postu
Dawid Tetmer 24 Napisano 13 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Ojj, czyszcze te błędy, jak znowu wyrzuci to podeślę Ale wygląda to właśnie jak limit. 1 konto, 1 baza itd. I trzeba łączyć konto ponownie, po połączeniu jest kilka godzin spokoju Cytuj Link to postu
Dawid Tetmer 24 Napisano 14 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. 21 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: Limity API nie powinny chyba tutaj jeszcze wchodzić w grę. Jaki pojawia się błąd w dzienniku błędów? Czy możliwe, że logujecie się do jednego konta allegro z różnych baz SNX? Wystarczy ponownie w konfiguracji dodać konto i znowu mamy kilka godzin spokoju Cytuj Link to postu
Maciej Regdosz 4 Napisano 21 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. wersja 47.01 wczoraj dodane konta z Allegro, dzisiaj twierdzi, że niepoprawne hasła dodane przez przeglądarke wraz z WzA Cytuj Link to postu
Maciej Regdosz 4 Napisano 21 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. wersja 47.01 wczoraj dodane konta z Allegro, dzisiaj twierdzi, że niepoprawne hasła dodane przez przeglądarke wraz z WzA edit kolejny dzień i znów konta rozłączone..., trzeba je podłączać na nowo Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 863 Napisano 22 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Na środowisku testowym Allegro nie jesteśmy w stanie powtórzyć tego problemu. Czy na noc wyłączacie Sello i jest ono z rana uruchamiane od nowa czy cała noc śmiga? Prosiłbym, aby z samego rana, przed włączeniem Sello włączyć logowanie za pomocą poniższego sposobu: Sello NX - logowanie Allegro.zip Spoiler Instrukcja włączenia logowania w Sello NX Proszę za pomocą odpowiedniego pliku reg z załącznika uruchomić logowanie komunikacji (trzeba rozpakować plik, uruchomić plik reg oraz potwierdzić dodanie informacji do rejestru Windows). Zrestartować Sello NX i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\Sello\ stworzony zostanie plik Sello-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie odpowiednim plikiem Uruchomić Sello NX i wykonać jakąś operację na Allegro, aby problem się powtórzył. Cytuj Link to postu
Maciej Regdosz 4 Napisano 22 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. (edytowane) Dzisiaj jak na złość działa połączenie nadal nie udało sie pobrać zdjec do aktywnych ofert z 2 kont nie mam więcej czasu na zabawę - straciłem tydzień ten program nie działa i nie jest stabilny! EDIT: w trakcie pobieranie ofert z pierwszego konta ( innego niż w kontekst) wywalił po pobraniu kilkudziesięciu procent błąd. W logach jest info, ze dane do logowania są niepoprawne dzisiaj sello był wyłączony wczoraj był włączony lecz zamknięta klapka laptopa pracuje na win 10 ze wszystkimi aktualizacjami Edytowane 22 Listopada 2023 przez Maciej Regdosz 1 Cytuj Link to postu
Wyróżniony komentarz Bartosz Rosa 1 863 Napisano 24 Listopada 2023 Wyróżniony komentarz Udostępnij Napisano 24 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Udało nam się powtórzyć problem z wygasaniem tokenów dla Allegro. Poprawka pojawi się w wersji 48, nad którą kończymy prace. Cytuj Link to postu
Dawid Tetmer 24 Napisano 24 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. 2 minuty temu, Bartosz Rosa napisał: Udało nam się powtórzyć problem z wygasaniem tokenów dla Allegro. Poprawka pojawi się w wersji 48, nad którą kończymy prace. No i świetnie Inaczej, źle że jest błąd, ale dobrze że go zlokalizowaliście, czekamy na poprawkę 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 266 Napisano 2 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. (edytowane) W dniu 24.11.2023 o 10:05, Bartosz Rosa napisał: Udało nam się powtórzyć problem z wygasaniem tokenów dla Allegro. Poprawka pojawi się w wersji 48, nad którą kończymy prace. Super czekamy. Póki co przy uruchomieniu pobierania ofert co 5 minut praktycznie konta wylatują natychmiast: Ale problem pojawia się też przy pobieraniu ręcznym. Edytowane 2 Grudnia 2023 przez HotKey . Cytuj Link to postu
HotKey . 266 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. (edytowane) Jeszcze jest chyba inny problem. Otóż po wywaleniu tokenów dodałem sobie jedno konto na powrót i zrobiłem pobierz wszystkie: Po paru godzinach pobierania znudzony długością pobierania wcisnąłem ikonkę STOP i ... ... no nie wiem chyba się wyłączyło to pobieranie nawet zgasiłem SELLO NX, ale po włączeniu SELLO NX jeszcze raz, to SELLO coś znowu zaciąga ... Czekamy na poprawkę i sprawdzimy czy to możę się samo rozwiąże. Kolejna sprawa to po kliknięciu "WYCZYŚĆ" to procent postępu zmienia się zaskakująco np z 80% na 29% jak widać poniżej: A i są też chwile, gdzie końcówki strasznie mulą i pomaga dopiero wyłączenie SELLO NX na serwerze i wylogowanie z serwera. Będę szukał jeszcze dodatkowym okoliczności, aby coś podpowiedzieć. Na pewno końcówki, to potężne komputery, stąd nie jest to problem z wydajnością końcówek. W SELLO1 na tym samym serwerze nie ma takich zmułek. Edytowane 5 Grudnia 2023 przez HotKey . Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 863 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. 3 godziny temu, HotKey . napisał: to SELLO coś znowu zaciąga Rozwiń tę ikonkę postępu to tam będzie napisane co się aktualnie synchronizuje. 3 godziny temu, HotKey . napisał: Kolejna sprawa to po kliknięciu "WYCZYŚĆ" to procent postępu zmienia się zaskakująco np z 80% na 29% jak widać poniżej: Pasek (czy kółko) postępu przybiera wartość aktualnie przetwarzanej puli zadań. Jeśli ubijesz zadania z jednej puli, mogą wskoczyć zadania z kolejnej - tak jak na screenie powyżej jedna pula ma 80+ % a po jej wyłączeniu odpali się następna, która jeszcze nie ruszyła. 3 godziny temu, HotKey . napisał: Czy dodawałeś widok jakichś nowych kolumn do zamówień wysyłkowych? Cytuj Link to postu
Maciej Regdosz 4 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. (edytowane) HotKey . Nie pisz im, że coś nie działa ( całe sello NX w sumie) bo białej gorączki dostają i szlag ich trafia - to co nazywając systemem do obsługi zamówień to gniot, na którym nie da się pracować, bo jest w nim błąd na błędzie. Utknąłem i straciłem kilka dni na próbie podłączenia kont do allegro i pobraniu aukcji - i to już nie działa. Jeśli nie działa taka podstawa to ile błędów musi być dalej. Bartek za chwile wyskoczy z tekstem, że to pierwsze wersje, ze to normalne, ze nie nie działa. Tylko jak nie działa to dlaczego każecie nam płacić licencje ( liczba mnoga !) za nie działające coś? Jak to będzie w sello? Nie bedzie naprawy od razu tylko za jakiś czas, ktoś tam wypuści nowa wersje, która działać powinna ( jak będzie wyjdzie w życiu). Może wcześniej jakąś łatkę dadzą - z łaski. Problemem Insertu jest to, ze ich procedury może i sprawdzały się w świecie bez e-commerce lub w jego początkach - w dzisiejszym, tak (nie) działające oprogramowanie i naprawianie błędów w takim systemie jak przedstawiają/proponują - nie ma racji bytu! Podsumowując: Program, pomimo wielkiego potencjału ( przede wszystkim ze względu na kompatybilność z Subiektami) pozostanie niszą, ciekawostką dla wytrwałych, która nie zdobędzie rynku... Zdobędzie za to wrogów, bo będą musieli wykupić licencje na Sello, potem pomyślą, ze problem może leży w braku Subiekta NX i w ten sposób wywala kasę na dwa systemy, gdzie sie okaże, że zostali oszukani/naciągnięci bo sello jak nie działało nie działa... Cóż, nie jeden gigant upadał bo nie nadążał za rynkiem... Maciej regdosz Edytowane 5 Grudnia 2023 przez Maciej Regdosz nie dodałem adresata Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 863 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Godzinę temu, Maciej Regdosz napisał: Nie pisz im, że coś nie działa ( całe sello NX w sumie) bo białej gorączki dostają i szlag ich trafia - to co nazywając systemem do obsługi zamówień to gniot, na którym nie da się pracować, bo jest w nim błąd na błędzie. Utknąłem i straciłem kilka dni na próbie podłączenia kont do allegro i pobraniu aukcji - i to już nie działa. Jeśli nie działa taka podstawa to ile błędów musi być dalej. Bartek za chwile wyskoczy z tekstem, że to pierwsze wersje, ze to normalne, ze nie nie działa. Tylko jak nie działa to dlaczego każecie nam płacić licencje ( liczba mnoga !) za nie działające coś? Nie powiem, bo to już mówiłem. Natomiast, nikt nikogo przecież nie zmusza do kupowania. Jest wersja demonstracyjna, można sobie potestować za darmo. Jeśli na jakimś systemie pojawiają się problemy to warto nam je zgłosić (inaczej szansa na ich poprawienie maleje). Jeśli są braki (których jesteśmy świadomi) to też może jeszcze nie czas aby się przerzucać na nowe Sello NX. Nie mogę się jednak zgodzić z tym, że nic kompletnie nie działa. No i sugestia aby nam nic nie zgłaszać jest zupełnie bez sensu. Właśnie liczymy na Wasze zgłoszenia i każdy zgłoszony problem jest analizowany. Przecież dokładnie wiemy, że nowy program ma błędy i oczekujemy, że je nam zgłosicie - zwłaszcza, jeśli zapłaciliście za ten program. Nie ma tutaj żadnej białej gorączki ani nikogo szlag nie trafia. To jest po prostu wkalkulowane w wypuszczenie nowego softu, że błędy będą się pojawiać i będą zgłaszane - a my się nimi zajmujemy. 1 godzinę temu, Maciej Regdosz napisał: Jak to będzie w sello? Nie bedzie naprawy od razu tylko za jakiś czas, ktoś tam wypuści nowa wersje, która działać powinna ( jak będzie wyjdzie w życiu). Może wcześniej jakąś łatkę dadzą - z łaski. Wiele błędów, które zgłosiliście w ostatnim czasie będzie poprawionych w najbliższej aktualizacji 48 (za kilka dni). Żadnych poprawek nie puszczamy z łaski. Tylko trzeba wziąć pod uwagę, że nexo jest bardzo dużym systemem, nad którym pracuje wiele zespołów i ze względów logistycznych wydawanie nowych wersji i poprawek jest nieco bardziej skomplikowane niż w przypadku Sello 1, gdzie sami sobie rządziliśmy całym produktem. 1 godzinę temu, Maciej Regdosz napisał: Problemem Insertu jest to, ze ich procedury może i sprawdzały się w świecie bez e-commerce lub w jego początkach - w dzisiejszym, tak (nie) działające oprogramowanie i naprawianie błędów w takim systemie jak przedstawiają/proponują - nie ma racji bytu! Temat wydawania (przynajmniej niektórych) poprawek niezależnie od cyklu wydawniczego nexo jest wzięty pod uwagę w Sello NX, ale nie ma na to jeszcze gotowej infrastruktury. Ale tego ograniczenia też byliśmy świadomi od początku, więc pomysł na rozwiązanie tego jest. Będzie kiedyś zrealizowany. 1 godzinę temu, Maciej Regdosz napisał: Program, pomimo wielkiego potencjału ( przede wszystkim ze względu na kompatybilność z Subiektami) pozostanie niszą, ciekawostką dla wytrwałych, która nie zdobędzie rynku... Dziękujemy za prognozy . Spoiler Ale o numery w totolotka nie będę pytał . 1 godzinę temu, Maciej Regdosz napisał: Cóż, nie jeden gigant upadał bo nie nadążał za rynkiem... Sello1 nie nadąża za rynkiem od długiego czasu i póki co wciąż ma użytkowników i żyje swoim tempem. Sello NX praktycznie na wszystkich płaszczyznach będzie lepsze niż Sello1, więc póki co mocno wierzymy w jego sukces! 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 266 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. 4 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Pasek (czy kółko) postępu przybiera wartość aktualnie przetwarzanej puli zadań. Jeśli ubijesz zadania z jednej puli, mogą wskoczyć zadania z kolejnej - tak jak na screenie powyżej jedna pula ma 80+ % a po jej wyłączeniu odpali się następna, która jeszcze nie ruszyła. Oczywiście kółko postępu. Wydaje się, że SELLO NX źle zalicza zadania do pul w takim razie. Tak jakby SELLO NX zaliczało do puł wykonywanych obecnie zadania zakończone. No bo jak usuwam te zakończone, to kółko postępu zadań przetwarzanych strasznie zmienia wyświetlane dane. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 863 Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Sello NX liczy dobrze :), tylko ten widget (nexowy) pokazuje to w specyficzny sposób, bo uwzględnia wszystkie wykonywane zadania (nie tylko sellowe) :). Planujemy go w przyszłości zmienić na osobny pasek z zadaniami tak jak w Sello1, więc problem zniknie. Cytuj Link to postu
Infobot nexo 133 Napisano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 48.0.0. Fragment listy zmian: "Poprawiono problem z rozłączania połączenia z kontem Allegro, które występowało raz dziennie (wygasanie tokenów autoryzujących)."; 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 266 Napisano 14 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. (edytowane) Dalej są problemy. Po pobraniu z dzisiaj nie pobiera sprzed 7 dni. Edytowane 14 Grudnia 2023 przez HotKey . Cytuj Link to postu
HotKey . 266 Napisano 14 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. (edytowane) Hejterów mojej twórczości od razu uprzedzam, że problem występuje też na WIndows 10. Albo takie też mam: @Bartosz Rosa Na ten moment tokeny nie wygasają już. Edytowane 15 Grudnia 2023 przez HotKey . 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 863 Napisano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2023 w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. 10 godzin temu, HotKey . napisał: Po pobraniu z dzisiaj nie pobiera sprzed 7 dni. To zdecydowanie inny problem. 1 Cytuj Link to postu
Infobot nexo 133 Napisano 17 Czerwca Udostępnij Napisano 17 Czerwca w Problemy z pobieraniem zamówień - wygasanie tokenów. Zaloguj się ponownie. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 51.0.0. Fragment listy zmian: W oknie głównym dodano pasek statusu dla synchronizacji wykonywanych przez Sello NX prezentujący informacje o postępach synchronizacji oraz błędach zaistniałych podczas tych synchronizacji. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dodane przez Bartosz Rosa,
0 reakcji
Pokaż post
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.