Skocz do zawartości

Konfiguracja widoków skrzynki pocztowej, zleceń serwisowych oraz filtrów.

Polecane posty

Witam serdecznie.

Po dłuższych zabawach z Gestor GT chciałbym zadać kilka pytań na temat ustawień widoków.

1. KONFIGURACJA MENU ORAZ WIDOKU SKRZYNKI POCZTOWEJ

A. Skrzynka pocztowa - w głównym widoku klienta poczty "odebrane" nie ma możliwości dodania kolumny która wskazywała by na to, że dany email jest powiązany z dokumentem serwisowym, co prawda można wybrać działanie lub proces jednak nie ma rubryki zlecenie serwisowe, to samo w filtrach widoku oraz w formatowaniu warunkowym, jest to problemem ponieważ przy kasowaniu maili nie wiemy który mail jest powiązany ze zleceniem a który możemy wykasować. - macie na to jakieś rady ?

B. Dotyczy szybkiego powiązywania wiadomości z dokumentem serwisowym, w widoku głównym "odebrane trzeba wejść w operacje>powiąż z>zleceniem serwisowym, o ile są skróty klawiszowe do innych dokumentów to do zlecenia serwisowego nie ma, czy można wyciągnąć to polecenie na główny pasek menu obok wyślij i pobierz ? 

C. Kwestia odpowiedzi na maile, scenariusz mamy taki klient wysyła informacje o problemie z produktem akurat ten produkt serwisuje serwis producenta i teraz tak wchodzimy w główny widok klienta poczty i odczytujemy maila w podglądzie czyli w dolnej części klienta pocztowego i teraz aby odpowiedzieć z szablonu musimy otworzyć wiadomość>kliknąć odpowiedz>operacje>dopisz z szablonu>wybieramy treść odpowiedzi, tutaj by zakończyć proces odpowiedzi musimy przejść aż 5 kroków a można by było zrobić w widoku głównym przycisk "odpowiedz z szablonu" i wysłać odpowiednią formułkę eliminujemy aż 80% klikania.

2. KONFIGURACJA MENU, WIDOKU ORAZ FORMULARZA ZLECEN SERWISOWYCH

A. Zakładka ZX czyli zlecenia serwisowe, w głównym widoku mamy górne menu, listę zleceń oraz dolne menu, o tyle o ile górne menu można edytować przez wyłączenie zakładek i dodanie własnych o tyle nie można tych zakładek przesuwać (zakładki WSZYSTKIE etc...) tak jak w liście zleceń.
Macie na to jakąś radę?

B. Druga sprawa ten sam widok menu na samym dole gdzie w zakładkach można podejrzeć dane z każdej z nich, jak je można edytować wyłączyć te których się nie używa? Dodać nowe? Przesunąć ich kolejność ?

C. Czy w formularzu zlecenia serwisowego możemy dodać własne pola w zakładkach innych niż pola własne ? Przykładowo w zakładce zgłoszenie lub przebieg? Czy do zakładki zgłoszenie można wyciągnąć przykładowo symbol klienta ? Czy zakładkę pola własne można nazwać inaczej ?
Czy można edytować formularz serwisowy i dodać sobie pola jakie są wygodne dla użytkownika ?

3. KONFIGURACJA ORAZ USTAWIENIA WIDOKU FILTRÓW

A. Brak możliwości łączenia filtrów, przykładowo chcemy wyświetlić widok gdzie w tabeli a lub w tabeli b nie żadnej wartości czyli jest pusta i teraz jeżeli ustawimy te 2 filtry to po uzupełnieniu jednej tabeli rekord zniknie i nie poczeka na uzupełnienie 2 tabeli brakuje tu polecenia lub, jeżeli itd..., mega uciążliwe jest brak polecenia "nie zawiera", przykładowo wyświetlanie zleceń serwisowych wyłączając poszczególne firmy lub osoby. Filtry są mega słabe ale są. Trzeba sobie z nimi jakoś niestety radzić przez mnożenie zakładek, każdy filtr to jedna zakładka gdzie jeżeli można by było łączyć filtry i używać ich w różne strony można by tworzyć zaawansowane widoki i polecenia. - jakieś rady podpowiedzi? Może jakieś rozwiązania na przyszłość ?

4. BAZA WIEDZY

siedzę sobie x tydzień, grzebie konfiguruję, przemyślam różne scenariusze i już na samym końcu jak mam to mniej więcej tak skonfigurowane jakbym chciał to pojawia się jedno bardzo ważne pytanie :) Gdzie jest baza wiedzy ??? Skąd serwisant ma wiedzieć jak postępować w danym kroku, etapie, scenariuszu ? w zleceniu serwisowym powinien być przycisk pomocy dla serwisanta który jak kliknie to go przeniesie do strony opisu problemu i ewentualnych procedur postępowania. (przycisk powinien być edytowalny a administrator powinien mieć możliwość wklejenia linku do bazy wiedzy, skoro insert takiej bazy w gestorze nie udostępnia co wg mnie jest ogromnym minusem to niech chociaż pozwoli tworzyć przyciski odwołujące do baz wiedzy.

Dziękuję jeżeli przeczytałeś to do końca, i jeszcze bardziej dziękuję jeżeli znalazłeś czas na odpowiedź, sugestię lub podpowiedź.
Przyszedł czas na zmianę oprogramowania, niestety konsultanci insert nie za bardzo mogą pomóc, nadzieja w was.
Pozdrawiam

Edytowane przez Rafał Felkel
Link to postu

Dzień dobry,

na wstępie poproszę o doprecyzowanie:

17 godzin temu, Rafał Felkel napisał:

Po dłuższych zabawach z Gestor GT

Oczywiście chodziło tutaj o Gestora nexo?

Przechodząc do poszczególnych zagadnień:

17 godzin temu, Rafał Felkel napisał:

1. KONFIGURACJA MENU ORAZ WIDOKU SKRZYNKI POCZTOWEJ

A. Zapisaliśmy dodanie odpowiedniej kolumny we wspomnianym widoku jako funkcjonalność do zrealizowania w przyszłości.

B. Zapisaliśmy sugestię dodania skrótu do tej funkcjonalności.

C. Zapisaliśmy temat do realizacji – taka możliwość zostanie dodana.

 

17 godzin temu, Rafał Felkel napisał:

2. KONFIGURACJA MENU, WIDOKU ORAZ FORMULARZA ZLECEN SERWISOWYCH

Mamy w planach poruszenie kwestii wymienionych w tym punkcie, jednakże ze względu na ich złożoność nie należy spodziewać się ich realizacji w najbliższej przyszłości.

 

17 godzin temu, Rafał Felkel napisał:

3. KONFIGURACJA ORAZ USTAWIENIA WIDOKU FILTRÓW

Proszę zapoznać się z funkcjonalnościami związanymi z dodawaniem własnych filtrów sferycznych:

Funkcja umożliwia dodanie spersonalizowanych filtrów do widoków w programie.

 

17 godzin temu, Rafał Felkel napisał:

4. BAZA WIEDZY

Proszę o rozwinięcie tego punktu. Chciałby Pan w programie zamieścić odnośnik do zewnętrznego źródła danych? W którym miejscu w programie taki odnośnik miałby się pojawić? 

Link to postu

Witam.
Ogólnie dziwi mnie, że gestor nie posiada bazy danych, każda firma tworzy jakieś procedury które trzeba gdzieś zapisać, dobrze gdyby można było te procedury zapisać w bazie danych jednej wielopoziomowej (poziom dostępu można by było dodawać do użytkownika) lub dodać możliwość dodania kilku baz danych przykładowo baza A dla szeregowego pracownika baza B dla kierowników baza C dla kierowników regionalnych, baza D dla zarządu.

Dobrze jakby można było tworzyć przyciski własne jak pola własne, przyciski w które by się wklejało odnośnik do konkretnej strony w bazie wiedzy, póżniej użytkownik mógłby osadzić takie przyciski w zakładkach czy w formularzach.



Bardzo przydatna rzecz, to by wam dawało przewagę nad bitrixem przykładowo.

 

Link to postu
  • 3 miesiące temu...

Dzień dobry,

w aktualnej wersji (49.0.1) nie pojawiła się żadna ze wspomnianych funkcjonalności.

Gdy opublikowana zostanie wersja zawierająca nowe funkcjonalności, w tym wątku pojawi się informacja od Infobota.

Zmiany w poszczególnych wersjach można również śledzić na stronie:

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian:

  • W module Poczta dodano nowe kolumny informujące o powiązaniach ze zleceniem serwisowym, umowie z klientem oraz zgłoszeniem klienta.

  • Dodano skróty klawiszowe do wiązania wiadomości pocztowej ze zleceniem serwisowym Ctrl Shift J, oraz ze zgłoszeniem klienta Ctrl Shift O.

  • Lubię to 1
Link to postu
  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...