Skocz do zawartości

Polecane posty

Godzinę temu, Agnieszka F. napisał:

w czym może tkwić problem?

Może tkwić w uszkodzeniu bazy danych, fizycznym lub po nieudanej konwersji, ale to tylko domysły / zgadywanie / wróżenie, należałoby problem przenalizować.

 

Każdy opis problemu należy zaczynać lub kończyć informacją o wersji programu. Jeśli nie pracuje Pani na aktualnej wersji programu to można byłoby testowo (na kopii podmiotu) spróbować wykonać aktualizację.

Link to postu
2 godziny temu, Paweł Szczygieł napisał:

Proszę sprawdzić czy jest dostępna procedura z poziomu silnika bazy danych.

Słuszna uwaga, aczkolwiek na podstawie postów pani Agnieszki sądzę że nie jest to poziom techniczny na jakim jest gotowa się pracować.

Naprawdę sugeruję zostawić to komuś mającego pojęcie o bazach danych.

Link to postu
1 godzinę temu, Agnieszka F. napisał:

.aby zadać pytanie chyba nie jest wymaganym poziom techniczny

Absolutnie nie i nic takiego nie sugerowałem. Kto pyta nie błądzi.

Są jednak rzeczy których bezpieczniej nie ruszać, kiedy się na nich nie znamy.

Pani problem sugeruje uszkodzenie bazy danych a tego raczej sama Pani nie naprawi (o ile w ogóle jest to do naprawienia), więc sugeruję by nie brnąć dalej w technikalia które są Pani obce, tylko niech rzuci na to okiem ktoś znający się na tym temacie.

  • Lubię to 1
Link to postu

Tak jak przedmówcy piszą, warto skorzystać z pomocy serwisanta, których listę można znaleźć poniżej:

Od siebie dodam jeszcze skrypt naprawczy, który należy wykonać z poziomu Management studio. Proszę pamiętać, że przed jakimkolwiek działaniem na bazie danych należy wykonać archiwizację.

CreateProcedureNOWY.sql

 

W razie problemów można również wysłać bazę danych do nas do naprawy. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...