Agnieszka F. 0 Napisano 24 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2023 w Problem witam, w czym może tkwić problem? W załączniku zrzut ekranu. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 24 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2023 w Problem Godzinę temu, Agnieszka F. napisał: w czym może tkwić problem? Może tkwić w uszkodzeniu bazy danych, fizycznym lub po nieudanej konwersji, ale to tylko domysły / zgadywanie / wróżenie, należałoby problem przenalizować. Każdy opis problemu należy zaczynać lub kończyć informacją o wersji programu. Jeśli nie pracuje Pani na aktualnej wersji programu to można byłoby testowo (na kopii podmiotu) spróbować wykonać aktualizację. Link to postu
Paweł Szczygieł 5 Napisano 24 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2023 w Problem Proszę sprawdzić czy jest dostępna procedura z poziomu silnika bazy danych. Ze screena wynika że jest problem z t procedura - co słusznie moze dowodzić że baza danych jest uszkodzona. Link to postu
Agnieszka F. 0 Napisano 24 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2023 w Problem Wersja subiekt nexo 47.0.1 (6872) Link to postu
Andrzej Kubik 1 095 Napisano 24 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2023 w Problem 2 godziny temu, Paweł Szczygieł napisał: Proszę sprawdzić czy jest dostępna procedura z poziomu silnika bazy danych. Słuszna uwaga, aczkolwiek na podstawie postów pani Agnieszki sądzę że nie jest to poziom techniczny na jakim jest gotowa się pracować. Naprawdę sugeruję zostawić to komuś mającego pojęcie o bazach danych. Link to postu
Agnieszka F. 0 Napisano 27 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2023 w Problem Dziękuję bardzo Panom za odpowiedzi.....aby zadać pytanie chyba nie jest wymaganym poziom techniczny Link to postu
Andrzej Kubik 1 095 Napisano 27 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2023 w Problem 1 godzinę temu, Agnieszka F. napisał: .aby zadać pytanie chyba nie jest wymaganym poziom techniczny Absolutnie nie i nic takiego nie sugerowałem. Kto pyta nie błądzi. Są jednak rzeczy których bezpieczniej nie ruszać, kiedy się na nich nie znamy. Pani problem sugeruje uszkodzenie bazy danych a tego raczej sama Pani nie naprawi (o ile w ogóle jest to do naprawienia), więc sugeruję by nie brnąć dalej w technikalia które są Pani obce, tylko niech rzuci na to okiem ktoś znający się na tym temacie. 1 Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 28 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2023 w Problem Tak jak przedmówcy piszą, warto skorzystać z pomocy serwisanta, których listę można znaleźć poniżej: Znajdź serwisanta. Od siebie dodam jeszcze skrypt naprawczy, który należy wykonać z poziomu Management studio. Proszę pamiętać, że przed jakimkolwiek działaniem na bazie danych należy wykonać archiwizację. CreateProcedureNOWY.sql W razie problemów można również wysłać bazę danych do nas do naprawy. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Polecane posty