Skocz do zawartości

Konfiguracja terminala płatniczego PAX A920

Polecane posty

Jak wiele razy pojawiała się informacja na forum terminale płatnicze konfiguruje się z oprogramowaniem jego operatora, a nie konkretnym modelem urządzenia... Nie podał Pan nazwy operatora, więc proszę sprawdzić czy znajduje się na liście obsługiwanych przez programy InsERT: https://www.insert.com.pl/programy_dla_firm/sprzedaz/subiekt_nexo/urzadzenia_zewnetrzne.html. Dodatkowo terminal płatniczy musi umożliwiać nawiązanie z nim połączeni w sieci lokalnej, czyli musi być podłączony do sieci lokalnej poprzez połączenie LAN lub WiFi.

Link to postu

Nie opisał Pan, ani nie pokazał tego co zrobił, nie zacytował Pan, ani nie pokazał komunikatów błędów, nie opisał Pan operacji wykonanych przez operatora, więc nie ma się do czego odnieść.

 

Może Pan też poczytać na forum jak operatorzy wprowadzają klientów w błąd.

 

Oczywiście byłoby łatwiej, gdyby najpierw spytał Pan dostawcę programów i wybrał przetestowane urządzenie.

Link to postu

Dzień dobry,

wskazany terminal nie jest oficjalnie obsługiwany i nie planujemy zmian w tej kwestii. Może Pan spróbować na jednym z dostępnych terminali Ingenico lub Verifone, lecz nie gwarantujemy, że takie obejście przyniesie skutek. W przypadku problemów z połączeniem należy skontaktować się z operatorem i upewnić się, że wszystko zostało poprawnie skonfigurowane pod nasze programy.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...