Skocz do zawartości

Błąd a Problem ?


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Piotr G,

Polecane posty

Witam,

Zauważyłem choć koleżanki robiące listy nic mi nie mówiły, że wyskakuje błąd jak niżej, tyczy to się DPD i OneBoxów, ale listy normalnie wychodzą, w czym problem jest ?

 

Pobieranie danych przesyłki w serwisie "Wysyłam z Allegro" dla paczki "7273/2024" na koncie: Nie odnaleziono przewozu

Kod błędu: 404 Not Found

[SHIPMENT_NOT_FOUND]: Nie odnaleziono przewozu
ścieżka: parcelIds[%s]
detale: Requested shipment was not found

 

Pozdrawiam

Link to postu

koleżanka powiedziała , że pojawił się nagle, tj w tym tygodniu, ale tak naprawdę nie sprawdziłem czyszczenia i czy powraca bo dopiero dzisiaj to zauważyłem a nie dano mi znać, bo uznała koleżanka że to mało istotne skoro list i tak wychodzi. zobaczę jak zrobią kolejne listy i dam znać

Link to postu

jak na złość teraz błąd się nie pojawia, ale koleżanka dzisiaj zwróciła mi uwagę że jak jest grupa transakcji przykład na DHL wyskakuje błąd że opis jest za krótki i lis nie wychodzi jak niżej :

Pobieranie stanu wykonania zlecenia utworzenia przesyłki z Allegro dla paczki "7366/2024" na koncie ": Opis przesyłki jest za krótki

Kod błędu: 0

[VALIDATION_ERROR]: Opis przesyłki jest za krótki
ścieżka: items.description

Link to postu

Przesyłki u kuriera są często tworzone asynchronicznie, co oznacza, że po wysłaniu zlecenia trzeba odczekać pewien czas, zanim ta przesyłka zostanie utworzona w systemach kuriera. Jak działają dokładnie te serwisy to nie wiemy, natomiast jestem sobie w stanie wyobrazić, że Sello odpytało o dane przesyłki, podczas gdy ta była jeszcze przetwarzana i serwis zwrócił błąd 404 nie istnieje, a w tym samym momencie zlecenia utworzenia tej przesyłki oczekiwało w kolejce na utworzenie. Dlatego dopytuję o to, czy jest to faktycznie chwilowy i jednorazowy błąd, czy występuje permanentnie na jakiejś przesyłce.

 

Co do błędu z opisem, to proszę sprawdzić co jest wpisane w konfiguracji WzA dla tej dostawy w polu z opisem wysyłki. 

Link to postu
4 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Przesyłki u kuriera są często tworzone asynchronicznie, co oznacza, że po wysłaniu zlecenia trzeba odczekać pewien czas, zanim ta przesyłka zostanie utworzona w systemach kuriera. Jak działają dokładnie te serwisy to nie wiemy, natomiast jestem sobie w stanie wyobrazić, że Sello odpytało o dane przesyłki, podczas gdy ta była jeszcze przetwarzana i serwis zwrócił błąd 404 nie istnieje, a w tym samym momencie zlecenia utworzenia tej przesyłki oczekiwało w kolejce na utworzenie. Dlatego dopytuję o to, czy jest to faktycznie chwilowy i jednorazowy błąd, czy występuje permanentnie na jakiejś przesyłce.

 

Co do błędu z opisem, to proszę sprawdzić co jest wpisane w konfiguracji WzA dla tej dostawy w polu z opisem wysyłki. 

wyskoczył błąd właśnie, ale tak jak Pan napisał, wyczyściłem błedy, dałem raz jeszcze do paczek i błąd zniknął...

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...