egarden24.pl 0 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 w Nieprawidłowe pobieranie dat zapłaty za towar Witam, mam następujący problem, mianowicie gdy wychodzę z biura to zamykam program Sello, następnego dnia odpalam na nowo, aby rozpocząć pracę, od dłuższego czasu pojawia się jednak bardzo uciążliwy błąd, np. jakiś towar został zakupiony i zapłacono za niego w czasie weekendu, a gdy wracam w poniedziałek to przy tym produkcie jest data sprzedaży, nie dajmy na to z soboty, tylko z poniedziałek (czyli dnia, w którym odpaliłem Sello, a nie sprzedałem towar). Jakieś sugestie, jak temu problemowi zaradzić? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 w Nieprawidłowe pobieranie dat zapłaty za towar Sprawdziłem jak to wygląda i niestety u nas data transakcji jest z dnia w którym był zakup na aukcji. Czy ktoś może jeszcze potwierdzić ten błąd? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 w Nieprawidłowe pobieranie dat zapłaty za towar U mnie wygląda dobrze. Co rozumiesz pod pojęciem "przy tym produkcie jest data sprzedaży" ? Czy chodzi o datę transakcji w kolumnie "Utworzona" ? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.