Ks. Robak 314 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Co ludzie do Was piszą w wiadomościach do sprzedawcy ? Bo do mnie: "Proszę o szybką wysyłkę" "Szybko wpłaciłem, więc oczekuje szybkiej wysyłki" "Bardzo mi się spieszy" "Towar na prezent, jak nie dojdzie do soboty to nie odbieram" "Proszę o wysyłkę na adres ....." (to samo co w FODzie) "Jak szybko dojdzie to będzie pozytyw" "Proszę o sprawdzenie towaru przed wysyłką" "Proszę o porządne zabezpieczenie przesyłki" Tego typu wiadomości się powtarzają. Chyba każdy myśli, że jest oryginalny Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy To samo plus: "oczekuję przesyłki na jutro" - zamówienia złożone po godzinie 16:00 listem poleconym ekonomicznym Cytuj Link to postu
gawcio . 21 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy U mnie dokładnie to samo. Trzeba chyba napisać automat, który jak wykryje, że w wiadomości dla sprzedającego jest cokolwiek związanego z "szybko" to będzie usuwał takie wiadomości Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy to co wyżej plus ostatnio: "Witaj kosiarko z gwarancjo" Jednak u nas kosiarki jakieś nierozumne chyba... bo nie odpowiadają Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Ja muszę przyznać, że prawie nigdy nie piszę wiadomości do sprzedawcy. Chyba, że aukcja tego wymaga (kolor, ilość karatów diamentów....). A jak chcę coś kupić pilnie to czytam aukcje i jeśli jest napisane że wysyłka tego samego dnia przy wpłacie do ..., to wierzę Ale powiem Wam, że bardzo mało sprzedawców informuje o wysyłce. A już numery nadawcze podaje jeszcze mniej. A ja, dzięki Sello, tak I teraz zastanawiam się....czy inni sprzedawcy nie wiedzą nic o Sello i dlatego go nie używają, czy też żal im 100 zł rocznie na abonament No ale ja też nie wiedziałem nic o Sello. Dowiedziałem się....ze strefy Sello. Sprzedawcy dawali linki do Strefy Sello i to była bardzo dobra reklama. Która została wyłączona Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Ale powiem Wam, że bardzo mało sprzedawców informuje o wysyłce. Potwierdzam. Ale zazwyczaj dotyczy to sprzedawców, którzy nie korzystają z żadnego narzędzia wspomagającego sprzedaż. Często nawet etykiety.. wróć, paczki i koperty są opisywane ręcznie. Czy to wynika z pozornej oszczędności czy z niewiedzy, czy może dla 5 sztuk miesięcznie się nie opłaca inaczej to trudno powiedzieć. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Ale powiem Wam, że bardzo mało sprzedawców informuje o wysyłce. Potwierdzam. Ale zazwyczaj dotyczy to sprzedawców, którzy nie korzystają z żadnego narzędzia wspomagającego sprzedaż. Często nawet etykiety.. wróć, paczki i koperty są opisywane ręcznie. Czy to wynika z pozornej oszczędności czy z niewiedzy, czy może dla 5 sztuk miesięcznie się nie opłaca inaczej to trudno powiedzieć. Dokładnie, też odnoszę wrażenie, że wielu sprzedawców nie korzysta z żadnego narzędzia. Może po prostu nie wiedzą o Sello Pewnie wielu sprzedawców nie ma nawet żadnego programu do magazynu. Zresztą często czytam otrzymane paragony i tam są nazwy takie jak się stosuje na kasie fiskalnej, a nie drukarce, np. "Płyta CD", "Maszynka ssąco-ciupciająca", "Przyprawy krajowe". Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy ALbo wychodzą z założenia że tak jest szybciej Teraz robię na sporym magazynie rewolucje czyt. wprowadzam czytniki i zautomatyzowane drukowanie PA/FS - w skrócie Magazynier dostaje info na czytnik co jest do spakowania, pakuje, skanuje (potwierdza ilość) i wyskakuje mu list przewozowy z paragonem lub FS i oczywiście wielkie oburzenie.. bo wolniej będzie - bo musi czekać na list aż się wydrukuje , bo taka ta automatyzacja panie że nie wiadomo czy nas nie pozabija i inne takie... Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Trzeba pamiętać, że w magazynach często pracują ludzie z tzw. wykluczenia cyfrowego. I to wcale nie są starzy ludzie. Znam jedną panią co na kasie siedzi w Auchan, ma z 40 lat góra, i ani be ani me w komputerze. Po prostu nigdy jej nie było na to stać, więc nigdy nie poznała obsługi. I tak w tym tkwi. Podobnie jest pewnie z tymi magazynierami. Boją się nowości, bo się kliknie na kolektorze danych nie wiadomo co i potem nie ma jak tego naprawić Ale najwięksi jak Amazon już to przetestowali i bez pomocy elektroniki nie ma szans na optymalizację. Cytuj Link to postu
OLO 0 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy To forum jest okrutne i wpędza mnie w kompleksy .... Dzisiaj opisałem 6 paczek ręcznie bez etykiet - jeszcze do nich nie doszedłem A jeden z paragonów z nie wyjaśnionych okoliczności wydrukowałem 3 razy I co mi zrobicie.... Cytuj Link to postu
grupamts 0 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Dołączając się do tematu : " Proszę o dołączenie paragonu" - jak bym przynajmniej ryzykował i słał bez a tekst który mnie już rozbraja bo powtórzył się chyba ze 100 razy "wyjeżdżam za granice... bardzo proszę aby paczka doszła do mojego wyjazdu" - lub coś w ten deseń A teraz z innej półki , ale wątek z tego tematu : Sello - rewelacja - czasem napsuje trochę krwi - ale nie wyobrażam sobie bez niego życia ( jeszcze jak będzie obsługa tego cholernego inposta poleconego ) to juz w ogóle będzie super A w jaki sposób z automatu dołączacie numery nadań ? Ja wszystko eksportuje do xml-ów ( wiadomo) - poczta - elektroniczny nadawca - inpost obsługowany przez allegro - kurier siódemka przez aplikację sello to web mobile i na koniec dzisiejsza wiadomość od klienta : " Na Boga błagam Pana niech pan umieści numer telefonu dla kuriera - jestem ze wsi , ale szlak mnie trafi jak ten pacan znów będzie szukał mojego domu przez tydzień " Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Tak, u mnie też chcą aby dodatkowo pisać numer kontaktowy na przesyłce, jakby mało było na liście przewozowym. Co do importu numerów nadawczych to ja to robię ręcznie, kopiuję z ENa i Managera Paczek, Sendit. Ale co poniektórzy mają rozwiązany przynajmniej EN - mają od swojego przedstawiciela zakresy numerów nadawczych z PP dla poszczególnych typów przesyłek. Wtedy Sello eksportuje numer nadawczy, a EN to przyjmuje. Cytuj Link to postu
gawcio . 21 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Ale co poniektórzy mają rozwiązany przynajmniej EN - mają od swojego przedstawiciela zakresy numerów nadawczych z PP dla poszczególnych typów przesyłek. Wtedy Sello eksportuje numer nadawczy, a EN to przyjmuje. Nie ma z tym problemu, handlowiec musi tylko Wam dać kontakt do kogoś kto się tym zajmuje i bez problemu taką pule otrzymacie. Ja biorę od razu po 2tys numerów i tym samym nie nękam ich co chwila i sam nie muszę o tym tak często pamiętać. Bardzo wygodne rozwiązanie, numery mogą przyznać do każdego rodzaju przesyłki. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Mam nowość, a przynajmniej u mnie: -Pełnomocnictwo pocztowe. Tak, klient napisał mi w wiadomości do sprzedawcy, że upoważnia do odbioru panią XXXXX. Oczywiście wysyłka pocztą. OMG. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy Tak, klient napisał mi w wiadomości do sprzedawcy, że upoważnia do odbioru panią XXXXX. Oczywiście wysyłka pocztą. OMG. To bardzo ciekawe - i co Ty masz niby zrobić z tym pełnomocnitwem? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 w Wiadomości dla sprzedawcy No właśnie nie wiem Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.