ozh 0 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 w Istnieje już kontrahent o podanym numerze NIP. Mam taką sytuację, że ktoś kiedyś kupił przedmiot ode mnie biorąc fakturę na firmę X. Teraz zaś, zupełnie inna osoba, z innego konta allegro również kupiła towar na fakturę, na tą samą firmę X. Sello uparcie wyrzuca błąd, że nie może utworzyć dokumentu początkowego, bo "Istnieje już kontrahent o podanym numerze NIP." Grzebałem w ustawieniach, szukając jakiejś weryfikacji numeru NIP lub czegoś podobnie brzmiącego, ale zupełnie nic takiego nie widzę Póki co po prostu usunąłem temu "staremu" kontrahentowi NIP, ale to trochę, hmm, nieeleganckie I przy okazji pozwolę sobie o jeszcze jedną rzecz podpytać - czy w jakikolwiek sposób da się ustawić regułę wiadomości, która po prostu wszystkie przychodzące wiadomości będzie forwardować? Na potrzeby powiadomień z sello zrobiłem sobie osobnego maila powiadomienia@domena, z którego są wysyłane wszelkie informacje o wysyłce, a mail allegrowy gdzie przychodzą wszystkie pytania zostaje w outlooku, (bo tam jest IMAP a w sello nie ma ). Czasem się jednak zdarza, że na maila o wysłanej przesyłce ktoś odpowiada ("hurr durr gdzie moja paczka, co prawda mam numer do śledzenia i link do trackingu ale co z tego, dopytam i tak, niech mi pan przekopiuje status do maila!") i wygodnie by było, gdyby się to samo forwardowało na "głównego" maila. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 w Istnieje już kontrahent o podanym numerze NIP. Mam taką sytuację, że ktoś kiedyś kupił przedmiot ode mnie biorąc fakturę na firmę X. Teraz zaś, zupełnie inna osoba, z innego konta allegro również kupiła towar na fakturę, na tą samą firmę X. Sello uparcie wyrzuca błąd, że nie może utworzyć dokumentu początkowego, bo "Istnieje już kontrahent o podanym numerze NIP." Grzebałem w ustawieniach, szukając jakiejś weryfikacji numeru NIP lub czegoś podobnie brzmiącego, ale zupełnie nic takiego nie widzę Tą opcję wyłącza się w Subiekcie. Administracja ->Parametry -> Kontrahenci ->Dodatkowe ->Kontrola NIP Póki co po prostu usunąłem temu "staremu" kontrahentowi NIP, ale to trochę, hmm, nieeleganckie I przy okazji pozwolę sobie o jeszcze jedną rzecz podpytać - czy w jakikolwiek sposób da się ustawić regułę wiadomości, która po prostu wszystkie przychodzące wiadomości będzie forwardować? Sello nie oferuje takiej funkcjonalności Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 w Istnieje już kontrahent o podanym numerze NIP. i wygodnie by było, gdyby się to samo forwardowało na "głównego" maila. Ustaw sobie przekierowanie na serwerze. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.