Skocz do zawartości

BŁĘDY ściągania parametrów, transakcji, klientów POMOCY !!!

Polecane posty

Wszystko przestało działać !!!

Nie aktualizują się parametry...

Nie ściągają się transakcje, klienci i cała reszta z wyjątkiem maili.

 

Pojawia się komunikat:

Ostatnia operacja nie powiodła się.

Zdalny serwer zwrócił błąd:

Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później.

 

Pomóżcie !!! Pilne !!!

Restarty i wszystkie inne proste metody zostały użyte już i nic....

Link to postu

Dokładnie to samo

 

masakra nie możemy pracować

 

Ostatnia operacja nie powiodła się.

Zdalny serwer zwrócił błąd:

Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później.

 

DODATKOWO CZY TO MA ZWIĄZEK Z wiadomością z Allegro takiej treści:

 

 

Przypominamy, że zgodnie z zapowiedzią, 25 czerwca usuniemy stare metody WebAPI obsługujące listingi ofert:

 

doSearch

doShowCat

doGetUserItems

doGetSpecialItems

Wszystkie funkcjonalności usuwanych metod są realizowane przez doGetItemsList. Zachęcamy do przejścia na nową metodę.

 

W razie wątpliwości zapraszamy na naszą stronę na Facebooku, gdzie odpowiemy na Twoje pytania.

 

 

 

 

Pozdrawiamy,

Zespół Allegro

 

 

 

 

??????????????????????????????????? Niechaj ktoś odpowie, bo się burdel robi na sello

 

 

 

 

 

Wszystko przestało działać !!!

Nie aktualizują się parametry...

Nie ściągają się transakcje, klienci i cała reszta z wyjątkiem maili.

 

Pojawia się komunikat:

Ostatnia operacja nie powiodła się.

Zdalny serwer zwrócił błąd:

Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później.

 

Pomóżcie !!! Pilne !!!

Restarty i wszystkie inne proste metody zostały użyte już i nic....

Link to postu

Witam

 

Ostatnia operacja nie powiodła się.

Zdalny serwer zwrócił błąd:

Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później.

 

 

Proszę o odpowiedź Przedstawicieli Insertu Sello co z tym problemem, firma mi cała stoi, co to za problem i kiedy problemy zostaną usunięte.

 

Wiemy że allegro dokonuje zmian ale wydaje mi się że Państwo powinniście być na bieżąco z problemami i zmianami oraz informować klientów że mogą nastąpić awarie lub przerwy w działaniu systemu.

 

Link to postu

Problem ten przewijał się wielokrotnie przez nasze forum, dlatego polecamy zawsze najpierw skorzystać z wyszukiwaki na forum.

 

Zdalny serwer zwrócił błąd:

Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później.

Błąd zwracany przez serwis Allegro oznacza, że aktualnie jest zbyt duże obciążenie serwera Allegro z jednego klucza webAPI. Domyślnie użytkownik nie musi wpisywać własnego klucza, wtedy działa na naszym i wtedy szansa wystąpienia tego problemu z racji dużej liczby użytkowników rośnie.

 

Klucz webAPI generuje się z poziomu Allegro > Moje Allegro > zakładka WEBAPI. Wygenerowany tam klucz należy wpisać w Sello w szczegółach danego konta. Automatycznie problem ten powinien wtedy zniknąć, gdyż Sello zacznie korzystać z innego klucza, który nie jest używany przez innych użytkowników Sello.

 

Dodam, że nasza ingerencja nic tutaj nie zmieni, bo to jest kwestia po prostu filtru antyspamowego na Allegro - tak w skrócie mówiąc, który z czasem dopuści do pobrania danych.

 

DODATKOWO CZY TO MA ZWIĄZEK Z wiadomością z Allegro takiej treści:

 

 

Przypominamy, że zgodnie z zapowiedzią, 25 czerwca usuniemy stare metody WebAPI obsługujące listingi ofert:

Nie, nie ma to związku z tą zmianą, tym bardziej, że zmiana ta będzie wprowadzona dopiero za 2 dni.

 

Wiemy że allegro dokonuje zmian ale wydaje mi się że Państwo powinniście być na bieżąco z problemami i zmianami oraz informować klientów że mogą nastąpić awarie lub przerwy w działaniu systemu.

Jesteśmy na bieżąco tylko z tym o czym informuje Allegro. Limity na klucz webApi są to rzeczy, które mogą pojawić się nagle i jest to zupełnie inna płaszczyzna problemu. Idąc dalej, Allegro również nie wie kiedy wystąpi jakaś awaria - na tym polega właśnie awaria.

 

Link to postu

Dlatego wspomniałem, że problem sam ustąpi, gdy tylko część klientów Sello przestanie w danym momencie synchronizować dane. Limit (po stronie serwisu) działa tak, że w danym okresie czasu z jednego klucza webApi nie może być więcej niż X wywołań do webApi. Jeśli liczba wywołań zostanie przekroczona wtedy na chwilę nakładana jest blokada danego klucza webApi.

Pomimo, iż po upłynięciu pewnego czasu limit zostanie zdjęty, to kolejne wywołania mogą go znów przekroczyć, gdyż wszystkie Sello będą próbować pobrać dane, których nie udało im się pobrać przed chwilą - tutaj wpadamy w takie martwe koło.

 

Dlatego w przypadku pojawienia się tego limitu nie należy ponawiać pobierania tylko odczekać kilka minut.

Innym rozwiązaniem jest wpisanie w Sello własnego klucza webAPI aby w zasadzie wyeliminować ten problem na zawsze.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...